Casa Pariurilor, alături de suporterii și fotbaliștii români, prin programul „Suport pentru Suporteri”

Casa Pariurilor, alături de suporterii și fotbaliștii români, prin programul „Suport pentru Suporteri”

Casa Pariurilor lansează o platformă specializată în programe de dezvoltare pentru fotbaliști. “Suport pentru Suporteri” este un program de CSR, unic în România, care își propune să susțină performanța în fotbal și să le redea suporterilor încrederea în echipele favorite.

Programul se concentrează pe dezvoltarea personală a fotbaliștilor, pornind de la condiția fizică, până la nutriție, motivație și echilibru mental, precum și pe reacțiile suporterilor locali, care sunt influențați în mod direct de fiecare victorie și, mai ales, de fiecare eșec de pe terenul de fotbal.

Ambasadorul “Suport pentru Suporteri” este Andrei Ștefănescu, artist și actual Căpitan la Naționala Artiștilor Fotbaliști.

Inițiativa are două componente:

  • Suport pentru Suporteri – componenta creativă care abordează într-o manieră umoristică impactul pe care actualul stadiu al fotbalului românesc îl are asupra suporterilor și felul în care aceștia își gestionează emoțiile generate de rezultatele echipelor preferate.
  • Suport pentru Sportivi: un program în care fotbaliști români preponderent din Liga 2 Casa Pariurilor vor participa la un program complex de antrenament mental, combinat cu elemente fizice și de nutriție, adaptat nevoilor individuale.

„Fotbalul românesc are nevoie în acest moment de o urmă de speranță, dar, mai ales, de acțiuni concrete. Iar aici intervine Casa Pariurilor, a cărei misiune este aceea de a susține pasiunea pentru joc și peformanță, prin intermediul <<Suport pentru Suporteri>>, un program adresat atât sportivilor, cât și suporterilor – susținătorii devotați care trăiesc cu intensitate fiecare moment și care sunt direct influentați de rezultatele de pe teren. Ne-am propus să abordăm o problemă importantă a fotbalului românesc – performanța și factorii care o influențează - într-o manieră lejeră, plină de umor, dar care, totodată, oferă o perspectivă optimistă. Am ales să aducem în discuție situația actuală și să contribuim la un început pentru rezolvarea ei. Sperăm ca programul implementat să aibă rezultate și să punem astfel bazele unui mod de pregătire care va influența viitoarea generație de sportivi”, a declarat Alexandru Banu, Brand Manager, Casa Pariurilor. 

Partener Casa Pariurilor în acest program este Superbrain Coaching, platformă specializată în programe de dezvoltare pentru fotbaliști.

„La Superbrain Coaching ne place să credem că suntem prietenii de care sportivii au nevoie pentru a depăși posibilele blocaje și pentru a-și atinge visurile. Închipuiți-vă că fotbaliștii aleargă cele 90 minute cărând un rucsac în spate. Un rucsac greu, plin cu temeri, limitări, dureri, greșeli, rețineri, angoase. Toate acestea le diminuează spiritul de învingător și le reduc performanțele, astfel că, prin programele noastre, ne propunem să lucrăm îndeaproape cu aceste persoane pentru a le ușura rucsacul. Cu alte cuvinte, îi sprijinim să își dezvolte spiritul de învingător – puterea mentală, disciplina, ambiția, echilibrul, concentrarea, motivația, auto-controlul – pentru a juca din ce în ce mai bine. Inițiativa <<Suport pentru Suporteri>> ne bucură foarte mult pentru că ne oferă ocazia de a ajuta nu doar sportivii, ci și suporterii acestora și să contribuim astfel la crearea unui mecanism sănătos și motivant pentru toate părțile implicate”, a declarat Cătălin Munteanu, fost fotbalist, actual antrenor și membru cofondator Superbrain Coaching.  

Campania creativă Suport pentru Suporteri se bazează pe o serie de 5 episoade video de tip mockumentary care tratează cu umor diferitele stări prin care trec suporterii atunci când echipa lor preferată eșuează: negare, revoltă, negociere, depresie și resemnare. Fiecare episod ilustrează manifestarea uneia dintre stări și participarea suporterilor, care nu reprezintă o echipă anume, ci sunt emblematici pentru toți suporterii români, în cadrul Casei de Suport pentru Suporteri – un spațiu dedicat tratării depresiei suporterilor. Aici, terapeutul Aristotel Golescu documentează cazurile unor suporteri din România, în încercarea de a le înțelege și alina suferința, alături de cățelușul Primaligă și de ambasadorul campaniei, Andrei Ștefănescu. Împreună, ei încurajează suporterii și le oferă o soluție unică pentru problemele lor, pe suportpentrusuporteri.ro, conversația fiind astfel redirecționată către cea de-a doua etapă a proiectului, Suport pentru Sportivi, campania de CSR dezvoltată de Casa Pariurilor pentru a susține performanța noii generații de fotbaliști din România.

Programul Suport pentru Sportivi combină sesiuni 1-la-1 de mental coaching, nutriție si pregătire fizică pentru fotbaliștii români, ajutați de o echipă cu o experiență de peste 5 ani în domeniu. Echipa este formată din foștii fotbaliști Cătălin Munteanu și Cristian Fogarassy și doi specialiști în pregătire mentală - Octavian Grozea și Dorin Enescu, în colaborare cu  profesioniști în pregătire fizică sportivă și nutriție specializată - Dan Curtifan și Alexandru Maftei.

Sportivii interesați se vor putea înscrie în program completând un formular pe site-ul suportpentrusuporteri.ro, care urmărește o serie de criterii: legitimare în Liga 1 sau Liga 2, vârstă cuprinsă între 18-25 ani și un venit mai mic de 3.000 de euro. Primii 40 de candidați care îndeplinesc criteriile mentionate vor fi contactați pentru confirmarea participării în cadrul programului.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Pozitii

Sectiune



Branded


Related