De BLACK FRIDAY, La Fashion Days au fost comandate peste 550.000 de produse 

De BLACK FRIDAY, La Fashion Days au fost comandate peste 550.000 de produse 
Robert Berza, General Manager Fashion Days
  • Peste 40% din valoarea comenzilor a fost reprezentată de clienți Genius
  • 82% din valoarea comenzilor provine din aplicația Fashion Days
  • 7% din valoarea comenzilor în patru rate, cu Dressing Room

Fashion Days, cel mai mare retailer online de fashion, a înregistrat de Black Friday 2022 venituri cu 50% mai mari comparativ cu primul Black Friday pandemic, din noiembrie 2020, ediție în care, pe fondul creșterii e-commerce-ului, reușise un record absolut. Pe parcursul evenimentului de anul acesta au fost plasate peste 280.000 de comenzi și s-au vândut peste 550.000 de produse.

„Black Friday a fost și anul acesta o oportunitate pentru clienți de a descoperi cele mai multe reduceri din an, la peste 80% dintre produse, oferta de anul acesta reprezentând cea mai mare valoare de stoc de până acum. Valoarea medie a unei comenzi a fost de 430 de lei (valoare TVA inclusă), iar prețul mediu pe produs a fost de 218 lei, în creștere cu 23% față de anul precedent, semn că, mai mult decât oricând, clienții au preferat produsele premium, produse pentru care au așteptat Black Friday pentru a obține cel mai bun deal din an, respectiv cel mai bun raport calitate-preț.

A fost și prima ediție în care clienții Genius au beneficiat de 10% extra reducere la produse premium, motiv pentru care peste 40% din valoarea comenzilor a fost realizată de aceștia. O premieră pentru această ediție a reprezentat-o și serviciul Dressing Room, care permite plata în patru rate, 7% din valoarea comenzilor fiind realizate cu acest serviciu. ”, a declarat Robert Berza, General Manager Fashion Days.

Comenzile plătite cu cardul au reprezentat 51% din totalul comenzilor și peste 60% dintre clienti au ales opțiunea sustenabilă și rapidă oferită de retailer pentru livrarea comenzilor, respectiv, în easybox.

Peste 40% din valoarea comenzilor a fost reprezentată de  clienți Genius, iar 7% din valoarea comenzilor plătite a fost cu serviciul Dressing Room ce permite plata în 4 (patru) rate.

Printre cele mai vândute produse:

  • Ghete piele UGG
  • Ghete apreschi Moon Boot
  • Ceas Fossil
  • Pantaloni Nike
  • Pantofi sport Karl Lagerfeld
  • Trening adidas Performance
  • Rucsac Guess

Selecția celor mai bine vândute categorii de produse: 

  • Haine bărbați
  • Haine femei
  • Încălțăminte femei
  • Genți și accesorii pentru femei
  • Haine copii
  • Încălțăminte bărbați
  • Îmbrăcăminte sport
  • Încălțăminte copii

Cele mai achizițonate branduri:

  • UGG
  • Nike
  • Puma
  • Mango
  • adidas Performance
  • Tommy Hilfiger
  • Guess
  • CALVIN KLEIN
  • DeFacto
  • Skechers
  • GAP
  • Tommy Jeans

 

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Campanii

Oameni

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related