- Veniturile din al treilea trimestru au progresat cu 19%, ajungând la 385 de milioane de Euro, datorită creșterii puternice a numărului de clienți pe toate piețele noastre;
- Unitățile generatoare de venituri (RGU) ale Grupului au crescut cu 15%, de la an la an, ajungând la 20.1 milioane;
- Numărul utilizatorilor de telefonie mobilă din România a ajuns la 4.7 milioane, ceea ce reprezintă o creștere de 17%;
- EBITDA ajustată (inclusiv IFRS 16) a crescut cu 6,4%, ajungând la 127 milioane de Euro, EBITDAaL în T3 se ridică la 107 milioane de Euro;
- În Spania, ascensiunea continuă, cu venituri în creștere care au atins 128 milioane de Euro.
Digi Communications N.V. și-a depășit performanța financiară și operațională, în comparație cu trimestrul al treilea din 2021, întrucât veniturile consolidate ale Grupului au crescut cu 19%, până la un total de 385 milioane de Euro. EBITDA ajustată (inclusiv IFRS 16) a marcat o creștere de 6,4%, de la an la an, până la 127 milioane de Euro. EBITDAaL a progresat cu 10%, până la 107 milioane de Euro.
Rezultatele comerciale solide au fost determinate de creșterea constantă a bazei noastre de utilizatori, care a ajuns la 20.1 milioane de RGU, adăugând 2.7 milioane de unități la sfârșitul celui de-al treilea trimestru.
În România, DIGI a continuat să furnizeze servicii performante clienților săi rezidențiali și de afaceri și a depășit 15.1 milioane de RGU, atât în serviciile mobile, cât și în cele fixe, cu o creștere de 9,8% față de anul precedent. Ne-am menținut poziția de lider pe segmentul de portabilitate, astfel, numărul utilizatorilor de telefonie mobilă a crescut cu 17%, de la an la an, ajungând la un total de 4,7 milioane. Numărul utilizatorilor de servicii fixe s-a majorat în trimestrul al treilea, grație extinderii bazei de clienți de televiziune cu plată, cărora li s-au adăugat 0.3 milioane de utilizatori, și a creșterii segmentului de servicii de bandă largă, cu 11%, până la un total de 4.1 milioane.
Operațiunile din Spania au înregistrat o nouă performanță trimestrială puternică, cu o creștere de 35% a veniturilor, ajungând la 128 de milioane de Euro. Rezultatele pozitive au fost determinate de majorarea cu 29% a numărului de utilizatori de telefonie mobilă și de creșterea cu 90% a serviciilor în bandă largă. Astfel, utilizatorii de servicii mobile au depășit 3,6 milioane, în timp ce segmentul de bandă largă a atins 746 de mii de RGU. Filiala noastră din Italia a obținut rezultate notabile, ca urmare a majorării numărului de utilizatori de telefonie mobilă, acesta ridicându-se la 359 de mii. Valoarea vânzărilor a depășit 7,1 milioane de Euro, în creștere cu 15%, de la an la an.
Serghei Bulgac, CEO al Digi Communications, a declarat: „Suntem încântați că am încheiat acest trimestru cu o creștere accelerată a numărului de servicii și cu rezultate solide pe cele mai mari piețe ale noastre, România și Spania. Deși evoluțiile recente ale economiei ne-au afectat, alături de întreaga comunitate, realizările noastre reflectă poziția solidă pe care ne-am consolidat-o, de-a lungul anilor, prin investiții continue în infrastructură și tehnologie de ultimă generație. Ne menținem angajamentul de a ne extinde și de a îmbunătăți oferta de servicii pe piețele noastre existente, precum și dincolo de acestea”.
Digi Communications N.V. este compania mamă a operatorului de telecomunicații RCS & RDS, liderul pieței de televiziune cu plată și servicii convergente de bandă largă din România, cu operațiuni în Spania, Italia și prezență în Portugalia și Belgia. Înființată în urmă cu mai bine de 28 de ani, compania operează în România o rețea extinsă și avansată de fibră optică. DIGI aduce pe piață cele mai accesibile servicii de comunicații electronice, atât în domeniul comunicațiilor fixe, cât și în cel al comunicațiilor mobile. De-a lungul timpului, acest avantaj competitiv a devenit un beneficiu pentru milioane de clienți, care au obținut acces mai rapid și mai accesibil la servicii de înaltă calitate.