Cel mai bun sos Heinz, degustat în cea mai spooky noapte, la Balta Vrăjitoarelor

Cel mai bun sos Heinz, degustat în cea mai spooky noapte, la Balta Vrăjitoarelor

În era neconvenționalului lansarea celui mai bun sos Heinz trebuia să fie altfel. Iar într-o lume a informației, în care fiecare utilizator de internet interacționează cu mii de mesaje zilnic, ne doream să captăm atenția publicului țintă într-un mod diferit.

„La Heinz, căutăm mereu noi modalități de a permite consumatorilor să se bucure de mâncărurile pe care le iubesc. Ne bucurăm foarte mult că evenimentul nostru Halloween Vampire Store din pădurea Boldu Crețeasca a atras atât de mulți iubitori de maioneză, dându-le ocazia să încerce noile noastre sortimente în ediţie limitată!” , a declarat Timo Koch, Trade Marketing Manager la Heinz.

Zeci de creatori de conţinut din România au marcat Halloween-ul într-un mod cu totul neaşteptat, în mijlocul pădurii Boldu-Crețeasca, într-un loc tenebros numit Balta Vrăjitoarelor, unde, spre surpriza lor, nu i-au speriat monştri şi vampiri, ci le-a încântat papilele gustative cel mai tare sos Heinz, lansat special în ediţie limitată de Halloween.

Chemaţi într-o aventură nocturnă, fix de Halloween, pe 31 octombrie, într-un pop-up shop special creat, invitaţii au avut parte de o atmosferă spooky unde au degustat burgeri realizați pe loc cu cel mai delicios sos negru de usturoi, ediție limitată Heinz.

Noul sos de maioneză cu usturoi negru Heinz, disponibil în ediţie limitată, a fost vedeta nopţii de Halloween, băgând în sperieţi (de poftă!) zeci de oameni. Lansată de Halloween, după multe vrăji făcute în laboratoarele Heinz, maioneza neagră cu usturoi a fost disponibilă în trei ambalaje diferite – schelet, dovleac și vampir.

Bun de te lingi pe degete (iar scheleţii ştiu ce spunem!), noul sos nu numai că a însoţit burgeri delicioşi pe toate gusturile şi în toate combinaţiile, ci şi cei mai înspăimântători cartofi prăjiţi văzuţi vreodată la lumina lunii. Întreaga atmosferă a pop-up shop-ului de Halloweeen a fost, fireşte, tematică, plină de surprize şi detalii bizare care au transformat cea mai înfricoşătoare noapte din an într-una de neuitat.

“Poate părea simplu să implementezi o campanie cu un brief internațional, însă adevărata provocare constă în adaptarea cerințelor în plan local și personalizarea acțiunilor pentru rezultate optime. Tema? Halloween și sosul Heinz Black Garlic Mayo în ediție limitată. Task-ul? Comunicarea ocaziei unice de testare a sosului pe parcursul a câteva zile. Rezultatul? Peste 250 de fani Heinz sosiți la miezul nopții de Halloween la Pop-up Store-ul din mijlocul pădurii, pregătiți pentru a-și pune la încercare spiritul aventurier și papilele gustative. Cum am reușit? Cu ajutorul unui mix de tactici, bazându-ne pe comunicarea în doi pași. O campanie cu 30 de influențatori, lideri de opinie în nișele lor, s-a dovedit a fi piesa de succes în puzzle. Influențatorii au parcurs drumul până la Balta Vrăjitoarelor și au descoperit în exclusivitate sosul Black Garlic Mayo, invitându-și comunitățile să participe la aventura înfricoșător de delicioasă,” a spus Diana Iordăchioaia, Digital Brand Strategist I RAN Communication. 

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


RAN Communication

RAN Communication este o agentie on the go. Atunci si acolo unde clientul are nevoie, aproape 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana. RAN Communication inseamna o cultura dinamica si pozitiva, avand o... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related