Edenred România și Raiffeisen Bank lansează un parteneriat pentru a facilita accesul clienților IMM la beneficiile extrasalariale oferite de Edenred

Edenred România și Raiffeisen Bank lansează un parteneriat pentru a facilita accesul clienților IMM la beneficiile extrasalariale oferite de Edenred
Ștefan Toderiță, Strategy & Development Director, Edenred România
  • Edenred România, liderul pieței de beneficii extrasalariale din România, și Raiffeisen Bank au încheiat un parteneriat pentru a facilita accesul companiilor la produsele oferite de Edenred.
  • Clienții Raiffeisen Bank vor beneficia de 3 luni gratuite la produsele oferite de Edenred – carduri de masă, carduri cadou, carduri de vacanță, carduri culturale și platforma de beneficii flexibile Benefit.

Edenred, liderul pieței de beneficii extrasalariale din România, și Raiffeisen Bank au semnat un parteneriat care are rolul de a facilita accesul clienților IMM la produsele oferite de Edenred – carduri de masă, carduri cadou, carduri de vacanță și carduri culturale - cu scopul de a oferi beneficii angajaților și de a eficientiza costurile aferente pachetelor salariale.

Începând de anul acesta, clienții IMM ai Raiffeisen Bank vor regăsi în sucursalele băncii toate informațiile necesare pentru produsele oferite de Edenred: Card Ticket Restaurant, Card Cadou, Card Cultural, Card Vacanță și platforma Benefit. Fiecare produs are o descriere completă a beneficiilor pe care le pot avea potențialii clienți. Printre acestea se numără scutirea de la plata taxelor sociale și deduceri la plata impozitului pe profit, beneficii existente pentru toate tipurile de carduri. Cei care doresc mai multe informații vor fi contactați de un consultant pentru a le prezenta un plan personalizat și vor beneficia de 3 luni gratuite la serviciile Edenred.

„În prezent, 100% dintre soluțiile oferite de Edenred sunt digitale. Lucrăm să îmbunătățim constant experiența de utilizare digitală și să extindem portofoliul cu servicii care vin în întâmpinarea nevoilor clienților noștri. Alături de Raiffeisen Bank, am dezvoltat un parteneriat dedicat clienților IMM ai băncii, facilitându-le accesul la serviciile oferite de Edenred. Venim, astfel, în sprijinul IMM-urilor cu un serviciu care le permite să își gestioneze, integral digital, activitatea financiară și pachetul de beneficii oferit angajaților”, a spus Ștefan Toderiță, Strategy & Development Director, Edenred România.

„Ne bucurăm să anunțăm parteneriatul cu Edenred, unul dintre cei mai importanți jucători în piața de beneficii extrasalariale pentru angajați. Completăm, astfel, oferta Raiffeisen pentru clienții IMM, pe partea de convenții salariale, cu un pachet suplimentar de beneficii oferit angajaților. Parteneriatul face parte din seria serviciilor non-bancare pe care le oferim clienților noștri, menite să-i sprijine eficient, prin lărgirea gamei de servicii de care echipele lor pot beneficia”, a declarat Raluca Nicolescu, Director Executiv IMM la Raiffeisen Bank.

În această perioadă marcată de creșterea inflației și creșterea prețurilor energiei și gazelor naturale, clienții IMM descoperă și folosesc din ce în ce mai mult beneficiile extrasalariale, care le permit să aibă o fiscalitate redusă, pentru a asigura angajaților o putere de cumpărare mai mare.

Pentru companii, în calitate de angajator, produsele Edenred sunt o modalitate de a crește satisfacția, motivația și retenția angajaților și beneficiază, totodată, de avantaje fiscale. 79% dintre companii spun că acordarea de tichete reprezintă un avantaj în negocierea pachetelor salariale, în timp ce 86% dintre acestea apreciază avantajele fiscale ale tichetelor de valoare, conform unui Studiu de percepție asupra sistemului tichetelor de valoare, realizat de Exact Business Solutions la cererea Asociației Profesionale a Emitenților de Tichete (APET), în decembrie 2021.

Edenred este lider de piaţă ca platformă digitală de servicii şi plăţi şi este partenerul de zi cu zi al întregului ecosistem al pieţei muncii, conectând peste 50 de milioane de angajaţi şi 2 milioane de comercianţi parteneri prin intermediul a peste 900.000 de clienţi corporativi în 46 de ţări. 

Edenred oferă soluţii de plată cu destinaţii specifice pentru alimentaţie (tichete de masă), vacanta, flote auto şi mobilitate (soluţii multi-energy, mentenanţă, taxe de drum, parcări şi vouchere de transport), stimulente (vouchere şi carduri cadou, platforme dedicate angajaţilor) şi plăţi corporative (carduri de plată virtuale). Edenred sprijina de asemenea fenomenul cultural prin cardurile culturale.

În concordanţă cu misiunea grupului, „Enrich connections. For good.”, aceste soluții sporesc bunăstarea și puterea de cumpărare a utilizatorilor. Îmbunătățesc atractivitatea și eficiența companiilor și animă piața muncii și economia locală. De asemenea, favorizează accesul la o alimentație mai sănătoasă, produse mai sustenabile și soluții de soft mobility.

Cei 10.000 de angajaţi Edenred sunt conduşi de misiunea comună de a transforma piaţa muncii într-un ecosistem interconectat, mai sigur, mai eficient şi mai prietenos zi de zi.

În 2020, datorită activelor sale tehnologice globale, Grupul a gestionat un volum de afaceri de aproape 30 de miliarde de euro, efectuat, în principal, prin aplicaţii mobile, platforme online şi carduri. 

Edenred este cotată la bursa de valori Euronext Paris şi este inclusă în următorii indicatori: CAC Next 20, CAC Large 60, Euronext 100, FTSE4Good şi MSCI Europe.

Raiffeisen Bank, bancă universală aflată în top 5 în România, unde activează de 25 de ani, deservind peste 2,3 milioane de clienți, persoane fizice și juridice. Banca are aproximativ 4900 de angajați, 295 de agenții în toată țara, 1131 ATM&MFM și 27.000 POS-uri. Banca continuă să facă investiții pentru a îmbunătăți și completa oferta de soluții digitale, menite să facă viața clienților mai ușoară și afacerile lor mai profitabile. 

Logo-urile şi alte denumiri comerciale menționate şi prezentate în acest comunicat de presă sunt mărci înregistrate ale Edenred SE, ale subsidiarelor sale sau ale unor terțe părți. Acestea nu pot fi utilizate în scopuri comerciale fără acordul prealabil scris al proprietarilor lor.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related