[New In Town] Ioana Voloacă: Este un spațiu ce vorbește de la sine despre România creativă contemporană, care înglobează tradițiile noastre, la care am devenit atât de reticenți

[New In Town] Ioana Voloacă: Este un spațiu ce vorbește de la sine despre România creativă contemporană, care înglobează tradițiile noastre, la care am devenit atât de reticenți

De când nu ai mai intrat într-un loc din oraș în care să simți că timpul și istoria curg altfel, că aromele se amestecă pentru a da impresia unei oaze într-un centru vechi agitat, pestriț și plin de hello sir, vă invit la noi la o băutură sau ceva de mâncare? ESHTE este noul hot spot din buricul Bucureștilor, o capră cu 3 iezi, în care unul e cafenea, altul e muzeu, iar al treilea shop. Un concept unic într-o clădire cu istorie, pus la punct de fondatoarea, Ioana Voloacă.

Am ales să folosim SH în loc de Ș din două motive: unul conceptual, pentru că identitatea vizuală a brand-ului este construită în jurul simbolului H și unul puțin mai pragmatic, legat de faptul că ne dorim ca ESHTE să fie un concept ușor de înțeles pentru turiștii străini și, de ce nu, pentru a vorbi și cu cei din afara României

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related