Glovo aduce Franui în România. Brandul argentinian de dulciuri se lansează exclusiv prin Glovo Express

Glovo aduce Franui în România. Brandul argentinian de dulciuri se lansează exclusiv prin Glovo Express
  • Snack-ul argentinian cunoscut în toată lumea pentru rețeta originară din Patagonia se lansează în România exclusiv prin Glovo Express
  • Franui va fi disponibil pentru utilizatorii din România doar în Glovo Express și un număr limitat de restaurante

Glovo, platforma multi-categorie care oferă acces la o varietate mare de produse, dezvoltă un parteneriat cu brandul argentinian Franui pentru piața din România, utilizatorii având posibilitatea de a comanda acest snack dulce exclusiv prin Glovo Express.

Franui este un brand argentinian ce produce un snack dulce  cunoscut în toată lumea, constând în zmeură învelită în două rânduri de ciocolată. Franui, care se produce în Valencia, Spania, are la bază o rețetă originară din Patagonia folosind zmeura selecționată manual, provenită de la mici producători, care folosesc metode de cultivare regenerative.

În România brandul se lansează exclusiv online, prin intermediul unei platforme de tip multi-categorie. În momentul de față, produsele Franui sunt disponibile în locațiile Glovo Express din București, Brașov și Cluj, urmând ca Franui să ajungă în toate cele 11 locații Glovo Express din țară.

Supermarketurile Glovo Express sunt spații comerciale special create pentru a oferi produse de larg consum și nu numai, care ajung către clienți în mai puțin de 30 de minute, iar oferta de produse este listată exclusiv virtual, în aplicația Glovo. Astfel, prin Glovo Express, utilizatorii au acces la o gamă de peste 2.500 de produse cu livrare ultra-rapidă, precum: legume, fructe, produse congelate, de băcănie, de brutărie, băuturi alcoolice și non-alcoolice, dulciuri, lactate, dar și produse dedicate îngrijirii bebelușilor și pentru animalele de companie.

„Lansarea unui brand exclusiv prin Glovo arată o maturizare a pieței de delivery din România, iar intrarea Franui în retailul românesc prin intermediul Glovo Express reprezintă un model de urmat pentru alte branduri internaționale care sunt interesate de piața locală. Cu atât mai mult, ne bucurăm că am realizat o astfel de premieră cu Franui.”, a declarat Iustinian Belghir, General Manager Glovo România și Moldova.

„După luni de muncă neîntreruptă, un vis a devenit realitate. Suntem foarte entuziasmați să lansăm Franuí în România în parteneriat cu Glovo Express. Sunt foarte bucuroasă să colaborăm cu o companie bine poziționată care ni se alătură în această provocare. Acum, Patagonia este mai aproape de România! Această realizare ne apropie de obiectivul nostru de a transforma Franuí într-un brand global, prezent acum în 17 țări. Glovo Express împreună cu distribuitorul nostru local au făcut posibil acest lucru, obiectivul nostru fiind acela de a poziționa Franuí ca brand preferat pe piața românească. Parteneriatul dintre Franuí și Glovo Express ne oferă posibilitatea de a livra produsul la domiciliul consumatorului la temperatura ideală pentru consum datorită timpului rapid de livrare. Un motiv în plus pentru a alege parteneriatul cu o companie importantă din piața de aplicații de livrare.”, declară Leticia Fenoglio, CEO Franuí.

Glovo este una dintre cele mai importante aplicații de livrare din mai multe categorii  care conectează utilizatorii cu companii și curieri, oferind servicii la cerere de la restaurante locale, băcănii și supermarketuri, farmacii și magazine de vânzare cu amănuntul. Viziunea Glovo este de a oferi tuturor acces facil la tot ce se află în orașul lor, astfel încât utilizatorii noștri să se poată bucura de ceea ce își doresc, când doresc, unde doresc. Fondată în 2015 la Barcelona, operează în 25 de țări din Europa, Asia Centrală și Africa.

Franui, zmeura delicioasă învelită în două tipuri de ciocolată, este un produs al unei afaceri de familie de emigranți de origine italiană care s-au stabilit în Patagonia, Argentina în 1948. Rezultat al calității, inovației și dezvoltării de noi produse, Franui este creat în 2013 de Diego Fenoglio. Marca a cunoscut o extindere rapidă în America Latină iar în 2020 a început să fie produs în fabrica proprie din Valencia, Spania, pentru a se extinde la nivel global.  

Grație tenacității moștenite, Leticia Fenoglio a lansat campania “The Real Snack Revolution”, cucerind noi piețe europene (România, Elveția, Franța, Italia, Portugalia, Grecia și Andorra) precum și în Arabia Saudită. Expansiunea continuă și în 2023!!

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related