[Noii antreprenori] George Musat: De mic copil eram pasionat de tot ce presupune lumea apiculturii, de cum se obtine mierea, de procesul care sta in spatele acestui elixir al naturii

[Noii antreprenori] George Musat: De mic copil eram pasionat de tot ce presupune lumea apiculturii, de cum se obtine mierea, de procesul care sta in spatele acestui elixir al naturii

De la atractia lui George Musat pentru albine si mierea lor, a aparut un brand premium de miere in Romania. De copil a fost pasionat de apicultura, insa, pana sa dezvolte un business in acest domeniu, a trecut prin mai multe: constructii, servicii de curatenie, consultanta. Nu a simtit ca si-a gasit cu adevarat locul ca antreprenor decat atunci cand a revenit la ceea ce il fascina de mic: lumea albinelor. A studiat apicultura, s-a pus la curent cu tot ce era nou in acest sector, a muncit la crearea brandului Mieroland si la desavarsirea produsului finit.

"Mi-am dorit un brand premium, o miere pe care sa o recunosti in principal dupa gustul pe care il are, dar si dupa imaginea pe care ne dorim sa o implementam in piata. Ne-am dorit un borcan elegant, rafinat, impunator, total diferit de ce se afla pe piata".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related