Inspirați de iubirea Italiei pentru cafea, Nespresso si Chiara Ferragni pornesc într-o călătorie a descoperiririi

Inspirați de iubirea Italiei pentru cafea, Nespresso si Chiara Ferragni pornesc într-o călătorie a descoperiririi

Nespresso extinde gama Ispirazione Italiana cu o colecție inspirată de cultura vibrantă a cafelei din Italia, împreună cu Chiara Ferragni, fashion icon italian.

Nespresso începe anul cu stil alături de Chiara Ferragni, fashion icon italian, care, prin dragostea ei pentru cafea, pornește într-o călătorie de explorare printr-o serie de scurtmetraje în patru părți. Inspirată de aromele delicioase și de tradițiile regionale italiene ale cafelei, Chiara a dezvoltat împreună cu Nespresso o colecție în ediție limitată, extinzând gama Ispirazione Italiana cu lansarea cafelei Milano Intenso, a accesoriilor și a unui aparat de cafea. Toate acestea aduc omagiu vibrațiilor urbane și aerului contemporan ale orașului Milano.

Alături de renumitul istoric Filippo Cosmelli, Chiara își începe aventura în istoria fascinantă a culturii cafelei din Roma și în tradiția și creativitatea frumosului oraș. Împreună, cei doi vizitează locații emblematice, inclusiv Antico Caffè Greco, unde se bucură de un espresso Roma și descoperă tradițiile italiene de prăjire a cafelei. Călătoria Chiarei continuă prin orașul Milano, adevărata inspirație din spatele designului, gustului și notelor cafelei Milano Intenso, care provin din locații istorice precum Villa Necchi, Palazzo Montedoria și Domul din Milano. Turlele aurii ale acestuia din urmă și designul geometric verde intens cu accente aurii inspirat de Villa Necchi, apar în întreaga colecție ediție limitată, aducând împreună pasionații de cafea din întreaga lume cu o eleganță atemporală și vibrații clasice.

 

Despre colaborarea sa cu Nespresso, Chiara Ferragni a spus:

„Dragostea mea pentru cafea și Italia nu cunoaște limite, așa că am acceptat imediat propunerea de a colabora din nou cu draga familie Nespresso pentru a dezvolta împreună această colecție în ediție limitată. Noua gamă a fost inspirată de creativitatea și cultura bogată a orașului Milano și sunt foarte încântată să creez o cafea cu un profil unic, un espressor cu design inspirat de acest oraș și o serie de accesorii care completează gama cu stil.”

 

Gustul Italiei inspirat de Milano

Extinderea în ediție limitată a gamei Nespresso Ispirazione Italiana 2023 urează bun venit sortimentului Milano Intenso, conceput pentru a permite pasionaților de cafea să simtă vibrațiile orașului Milano. Găsind un echilibru perfect între notele de fructe dulci și condimentele bine alese, cafeaua va transpune oamenii într-un loc cu moștenire artistică, stil de viață luxos și gust unic. Milano Intenso cuprinde eleganța, istoria și expertiza în cafea a Italiei pentru ca oamenii din întreaga lume să se bucure de acestea.

Trezind simțurile cu o combinație clasică de note de cereale prăjite și cacao, băutorii de cafea se pot aștepta să identifice note de ciocolată neagră cu fiecare înghițitură. Pentru o experiență desăvârșită de la început până la sfârșit, Nespresso recomandă degustarea sub formă de cappuccino, pentru a releva note de piper și fructe de pădure. Cafeaua folosește o tehnică de prăjire split, majoritatea boabelor fiind prăjite mediu, iar cealaltă parte, fiind compusă din cafea Robusta, prăjită puternic

 

Descoperiți cultura italiană cu o selecție de accesorii elegante

Colecția în ediție limitată include, de asemenea, cana de călătorie Touch într-o nuanță aurie foarte elegantă, precum și un set de două cești de espresso negru mat și auriu, permițând consumatorilor să-și savureze cafeaua cu stil. Iubitorii de cafea pot dispune și de un aparat de cafea Nespresso CitiZ în ediție limitată, cu un twist italian - cu un design ce amintește de Villa Necchi Campiglio din Milano, ideal pentru a savura gama de cafea Ispirazione Italiana de la Nespresso, inclusiv Milano Intenso.

Colecția Ispirazione Italiana în ediție limitată dezvoltată în colaborare cu Chiara Ferragni se lansează online și în boutique-urile Nespresso din România.

Cu sediul central în Lausanne, Elveția, Nestlé Nespresso SA este un simbol emblematic pentru industria cafelei de cea mai înaltă calitate. Pe plan local brandul este gestionat şi reprezentat de Divizia Nespresso, parte a Grupului Nestlé.

Nespresso a construit un model de afaceri responsabil și a obținut certificarea B-Corp în luna aprilie a anului trecut. Certificarea este o binemeritată acreditare care validează realizările de până acum ale companiei care, de peste 30 de ani, urmărește obiective clare de sustenabilitate. B-Corp™ devin companiile care doresc să creeze o economie care funcționează mai bine, pentru toată lumea - în beneficiul tuturor actorilor implicați – de la angajați, la furnizori, clienți și mediul înconjurător, îndeplinind mereu cele mai riguroase standarde de responsabilitate socială, responsabilitate față de mediu și transparență.

Printre elementele cheie care au contribuit la obținerea certificării se numără abordarea unică în ceea ce privește aprovizionarea cu cafea verde – prin Programul Nespresso AAA Sustainable Quality™ precum și dezvoltarea și implementarea schemei globale de reciclare a capsulelor de cafea din aluminiu.

Programul Nespresso AAA Sustainable Quality™ a fost lansat în 2003 împreună cu Organizația Non-Guvernamentală Rainforest Alliance și a adus o abordare unică în ceea ce priveşte producţia de cafea, axându-se pe colaborarea cu peste 140,000 de fermieri pentru a obține cea mai bună calitate a boabelor verzi de cafea doar prin practici responsabile, sustenabile. Programul urmărește îmbunătăţirea permanentă a calității cafelei, dezvoltării sustenabile și productivităţii plantaţiilor de cafea – cei trei piloni reprezentați de triplul A din numele programului – și a fost un sprijin constant pentru fermierii de cafea prin investiţii în infrastructură şi în comunităţile lor, politici de plată gândite în avantajul acestora, prin susținerea în implementarea practicilor de agricultură regenerativă și oferirea accesului la programe de formare continuă și asistenţă tehnică.

Pe partea de reciclare Nespresso colectează și reciclează capsulele de cafea utilizate în toate țările în care este prezent în mod direct. Toate capsulele de cafea Nespresso sunt de altfel fabricate cu aluminiu reciclat iar Nespresso a ales aluminiul pentru realizarea capsulelor sale deoarece este un material reciclabil la infinit, care protejează prospețimea şi aromele cafelei proaspăt prăjită și măcinată până în momentul extracției. În România Nespresso a introdus în premieră, în 2018, propria infrastructură de colectare şi reciclare a capsulelor de cafea utilizate, având capacitatea de a colecta şi recicla în totalitate capsulele de cafea pe care le comercializează. Iubitorii cafelei Nespresso pot aduce capsulele utilizate în magazinele Nespresso sau le pot trimite prin curier, de oriunde din ţară, atunci când primesc o nouă comandă de cafea.

Nespresso și-a atins, de asemenea, obiectivul ca fiecare ceașcă de cafea – atât din gama pentru acasă cât și din gama profesională - să aibă o amprentă de carbon neutră. Compania își atinsese deja pe plan global obiectivul de a neutraliza amprenta de carbon generată de procesele operaționale (categoriile 1 şi 2) încă din 2017, iar în ultimii ani și-a îndreptat eforturile către neutralizarea emisiilor de carbon care apar ca urmare a operațiunilor logistice și în ciclul de viață al produselor (categoria 3). Atingerea acestui obiectiv este un pas semnificativ pentru realizarea angajamentului Net Zero, compania făcând trecerea la nivel global către agricultura regnerativă.

Chiara Ferragni este un antreprenor și fashion icon italian.

Cariera Chiarei a început în 2009 când și-a lansat blogul personal de stil, The Blonde Salad. Cu un branding personal puternic în social media, ea și-a câștigat cu succes prezența în spațiul digital și un număr de semnificativ de urmăritori, în prezent având peste 28 de milioane de urmăritori pe Instagram

Chiara a colaborat cu mai multe branduri de modă și a fost pe coperta celor mai eligibile reviste de modă din întreaga lume, inclusiv Vogue, Vanity Fair și InStyle. De asemenea, Chiara a fost nominalizată de Forbes drept „cel mai puternic influencer” în 2017 și, fără îndoială, recunoscută drept una dintre cele mai influente personalități din industria modei.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related