Griji în minus, beneficii în plus oferite de Mastercard românilor care își plătesc taxele, impozitele și facturile cu cardul

Griji în minus, beneficii în plus oferite de Mastercard românilor care își plătesc taxele, impozitele și facturile cu cardul

Fiecare plată poate aduce unul din cele 10 premii, în valoare de 5.000 lei fiecare, precum și marele premiu, în valoare de 50.000 lei.

Mastercard lansează campania „Griji în minus, șanse în plus”, prin care îi încurajează pe români să aleagă plata cu cardul pentru taxe, impozite și facturile de utilități (electricitate, gaze, apă), în primul trimestru al anului, pentru a se bucura apoi de un an mai relaxat la capitolul cheltuieli. Fie că aleg să plătească pe platforma Ghișeul.ro sau în aplicația mobilă cu același nume, la casieriile autorităților administrației publice locale sau la terminale de tip self-service, toate tranzacțiile realizate în perioada 1 februarie - 31 martie cu un card Mastercard intră automat în tragerea la sorți pentru unul din cele 10 premii, în valoare de 5.000 lei, și marele premiu, în valoare de 50.000 lei.

„Începutul de an coincide, pentru foarte mulți cetățeni, cu momentul în care își plătesc taxele și impozitele anuale și facturile aferente lunilor de iarnă, ceea ce vine la pachet cu presiune financiară. Mastercard rămâne același puternic promotor al plăților electronice și, de această dată vine în întâmpinarea lor cu prima campanie de acest fel organizată de Mastercard în România, prin care îi încurajăm să plătească impozitele în primul trimestru, pentru a se bucura apoi de un an mai relaxat la nivel de cheltuieli. Mai mult, debutul campaniei este sincronizat și cu lansarea aplicației Ghișeul.ro și ne-am bucurat să facem acest anunț zilele trecute, alături de Autoritatea pentru Digitalizarea României și de ceilalți parteneri. Acum, utilizatorii au la dispoziție încă o variantă digitală prin care își pot verifica sau plăti taxele și impozitele, în deplină siguranță, oricând și de oriunde”, a declarat Cosmin Vladimirescu, Country Manager Mastercard România și Croația.

Finanțată integral de către Mastercard și dezvoltată alături de Tremend Software Consulting, aplicația pune la dispoziția utilizatorilor toate funcționalitățile platformei web Ghișeul.ro, fiind o modalitate sigură, modernă, rapidă și accesibilă pentru a achita taxele și serviciile publice. Aceasta integrează cele mai noi standarde de siguranță, conformitate, tehnologii și opțiuni, precum istoricul tranzacțiilor, activarea notificărilor utile, opțiuni de filtrare informații și situația la zi a datoriilor și a plăților, în materie de taxe, servicii sau amenzi.

Inițiativa dezvoltării aplicației a venit ca urmare a faptului că peste 70% dintre utilizatori accesează Ghişeul.ro de pe telefon. Mai mult, potrivit Indicelui Plăților Digitale 2021, o metodologie dezvoltată de Mastercard, care analizează evoluția plăților digitale la nivel național, 80% din populația adultă a României deține un smartphone, în timp ce 78% declară că utilizează internetul, pregătirea digitală fiind un factor major pentru adopția plăților digitale.

Campania „Griji în minus, șanse în plus” încurajează plata cu cardul și le oferă posesorilor de card mai multe motive pentru a-l folosi, dincolo de posibilitatea de a obține rapid, simplu și în deplină siguranță ceea ce își doresc, atunci când își doresc, chiar și când e vorba de a scăpa de grija facturilor și a altor cheltuieli administrative.

Mastercard este o companie de tehnologie în industria globală de plăți. Misiunea noastră este să generăm și să dezvoltăm o economie digitală atotcuprinzătoare, care să ofere tranzacții sigure, simple, inteligente și accesibile, în beneficiul tuturor, de pretutindeni. Prin transfer de date sigur și prin rețele impenetrabile, prin parteneriate și cu pasiune, inovațiile și soluțiile noastre le permit persoanelor fizice, instituțiilor financiare, guvernelor și companiilor să își atingă potențialul maxim. Coeficientul nostru de decență (DQ) este pilonul de bază al culturii care ne reprezintă și pe care se sprijină tot ceea ce facem în companie și în afara ei. Conexiunile noastre acoperă peste 210 țări și teritorii, astfel încât construim o lume sustenabilă care le oferă tuturor accesul la posibilități de neprețuit.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related