Valentin Ștefan, Director General Compania Națională Poșta Română vine la cea de-a 12-a ediție a evenimentului anual HR 2.0 – Ce îi motivează pe angajați în vremuri de criză, organizat de Wall-Street.ro.
Publicația Wall-Street.ro te invită pe 23 februarie 2023 la „HR 2.0 – Ce îi motivează pe angajați în vremuri de criză”, unde va fi invitat ca speaker și Valentin Ștefan, Director General Compania Națională Poșta Română, instituție care a început recent procesul de modernizare, prin care vizează creșterea calității serviciilor pentru clienți, prin debirocratizare, automatizare și retehnologizare.
Cine este Valentin Ștefan, directorul general de la Poșta Română, invitat la HR 2.0 – Ce îi motivează pe angajați în vremuri de criză
Valentin Ștefan a fost Director General Adjunct al Poștei Române din Iulie 2020 - Iunie 2021 și deține funcția de Director General din Iunie 2021. A inițiat reformarea Poștei Române și a demarat investiții mai mari decât cele din ultimii 10 ani, cumulate. Valentin promovează potențialul Poștei ca pilon principal în transformarea României în hub logistic regional, atât prin valorificarea și modernizarea celei mai extinse infrastructuri din regiune, cât și prin inițierea parteneriatelor internaționale. Crede că Poșta Română trebuie să redevină o companie emblematică a României și să exceleze în industria logistică.
Valentin Ștefan are o vastă experiență în domeniul investigațiilor Anti-Fraudă, în special pentru prevenirea spălării banilor și fraudei digitale. În timpul celor 10 ani petrecuți în Statele Unite ale Americii, a identificat potențialul companiilor românești, a stimulat investițiile în România și a coordonat echipe de investigații AML și prevenire a fraudei digitale la Morgan Stanley, Washington D.C.
La „HR 2.0 – Ce îi motivează pe angajați în vremuri de criză”, organizat de Wall-Street.ro vom afla de la Valentin Ștefan care sunt provocările majore în gestionarea resurselor umane și ce oportunități vede la orizon pentru 2023, în piața muncii.
Ce noi tendințe se conturează în piața muncii din 2023? Care sunt cele mai eficiente metode de recrutare? Ce joburi vor fi la mare căutare? Cum trebuie să arate o campanie de employer branding în 2023? Acestea sunt doar câteva din întrebările la care vom găsi răspuns, în cadrul evenimentului.
Printre speakerii confirmați se numără și Cristina Săvuică, Chief Happiness Officer Lugera The People Republic și Bogdan Badea, CEO eJobs România.
Vino și tu să te revezi față în față cu cei mai importanți angajatori din România, în cadrul celei de-a 12- a ediții a evenimentului „HR 2.0”, pe 23 februarie, la Hotel Sheraton, în Sala Platinum (Calea Dorobanților 5-7), începând cu ora 10:00. Evenimentele noastre se desfășoară și online în platforma de evenimente virtuale IC Events. Dacă alegi participarea în sala de eveniment ai acces și la platforma online. Participarea este gratuită!