[Optimism de business] Maria Zamfirescu: Imediat după terminarea facultății, așa cum era înainte de ’89, am lucrat în cadrul unei Cooperative de Confecții Textile

[Optimism de business] Maria Zamfirescu: Imediat după terminarea facultății, așa cum era înainte de ’89, am lucrat în cadrul unei Cooperative de Confecții Textile

La scurt timp după Revoluție, o parte dintre oamenii care munciseră în cooperative meșteșugărești sau întreprinderi de stat au fost fost cuprinși de mirajul antreprenoriatului. Unii au îndrăznit, au investit și au creat mici business-uri, făcând ceea ce știau deja. Alții au rămas doar cu visul de a fi pe cont propriu.

Maria Zamfirescu lucra într-o Cooperativă de Confecții Textile și a fost dintre cei curajoși, a pariat toate economiile pe o afacere, pe care a început-o de la zero. A cumpărat zece utilaje second-hand, a închiriat un spațiu, și-a făcut o echipă de doisprezece oameni și a pornit într-o călătorie ce continuă și astăzi cu brand-ul său, Mimita.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related