În condițiile în care la final de 2022, numărul de firme înregistrate în platformă a depășit cifra de 86.000, numărul de facturi emise în anul precedent, a fost cu 25% mai mare decât în 2021. În același timp, numărul facturilor primite de la furnizori a crescut cu 34% față de anul precedent, respectiv 110% față de 2020.
Pare evident că anul 2022 a adus și mai multă claritate în contabilitatea firmelor, mai multe facturi asociate cu încasările aferente și mai puține tranzacții nealocate. Numărul extraselor și ale borderourilor procesate automat a crescut cu 400% în 2022 vs 2021.
Doar în 2022, soluția FGO a primit peste 400 de actualizări atât pentru îmbunătățirea proceselor deja existente cât și pentru lansarea unor funcționalități noi precum e-Factura sau integrarea cu băncile unde, la nivel de 2022, sunt de șapte ori mai multe firme integrate cu banca (PSD2), adică automatizare bancară pentru citirea tranzacțiilor zilnice și a soldului.
Integrarea magazinelor online și a sellerilor de pe marketplace-uri au înregistrat, de asemenea, un plus. În prezent, peste 3.500 de magazine online sunt integrate în FGO, iar avântul comerțului electronic din ultimii doi ani se observă din numărul mare, în creștere, a celor care își vând produsele în Marketplace-ul eMag, comercianții fiind cu 29% mai mulți ca în 2021 și +104% vs anul 2020.
O altă facilitate disponibilă în FGO și utilizată din ce în ce mai frecvent, mai ales de când companiile au implementat remote work, este pontajul. În comparație cu 2021, numărul firmelor care au înregistrat pontajul prin FGO a fost în creștere cu 8%. Comparativ cu 2020, creșterea este de 20%.
Anul 2023 se arată chiar mai activ ca precedentul. Se estimează a fi integrate în FGO peste 100.000 de companii.
Platforma FGO a fost lansată de i-Tom Solutions la 1 ianuarie 2017, fiind dezvoltată în parteneriat cu SAGA Software, cel mai utilizat program de contabilitate din România, cu scopul eficientizării și automatizării comunicării între antreprenor și contabil. În prezent, peste 86.000 de companii mici si mijlocii folosesc FGO pentru diverse domenii de activitate, platforma punând accent pe integrari cu serviciile bancare, contabilitate, platforme de comert electronic, trâtand inclusiv aspecte de interpretare financiară a datelor afacerii din balante sau asigurând accesul firmelor la servicii de factoring și scontare prin furnizori acreditați.
Pachetul FGO pentru emiterea rapidă de facturi și înregistrarea automată în contabilitate este oferit gratuit fără limită de utilizare în timp sau număr de facturi, iar abonamentele plătite care includ accesul la SPV și alte soluții de gestionare a afacerii pornesc de la 150 lei/an.