Edenred susține educația prin joc și devine partenerul Destiny Park, cel mai mare centru de edutainment din Europa de Est

Edenred susține educația prin joc și devine partenerul Destiny Park, cel mai mare centru de edutainment din Europa de Est
  • Cardurile Edenred Cultural și Edenred Cadou pot fi folosite acum pentru a achita biletul de intrare la Destiny Park.
  • Destiny Park este listat, de asemenea, în platforma Benefit by Edenred.

Edenred, liderul pieței de beneficii extrasalariale din România, susține educația prin joc, dar și timpul petrecut în familie, prin parteneriatul cu Destiny Park, primul parc de edutainment (educație prin joc) din România și cel mai mare din Europa de Est, adresat copiilor cu vârste cuprinse între 4 și 14 ani. Astfel, începând cu luna martie, angajații care beneficiază de carduri Edenred Cultural sau Edenred Cadou vor avea posibilitatea de a le folosi pentru plata biletului de intrare la Destiny Park. Mai mult, Destiny Park a fost listat și în platforma Benefit by Edenred, astfel că angajații care au în pachetul de beneficii extrasalariale acces la platforma Benefit pot găsi în categoriile „Activități culturale”, „Smart experience” și „Cadouri” vouchere cadou ce pot fi folosite la Destiny Park.

Destiny Park  reprezintă un univers în miniatură, în care copiii pot „deveni” adulți pentru câteva ore, având meserii reale, din domenii precum medicină, industrie alimentară, mass-media, auto, sport sau IT, fiind în același timp plătiți cu magic-bani. Scopul este ca cei mici să învețe, prin joacă, ce înseamnă să fii mare, să ai responsabilități și nu în ultimul rând, să-ți administrezi veniturile.

„Sunt sigur că fiecare dintre noi își imagina în copilărie ce înseamnă să fii medic, avocat sau chiar astronaut. Parteneriatul dintre Edenred și Destiny Park reprezintă un mod prin care încurajăm copiii să viseze la meseriile pe care și le doresc și, mai ales, să învețe, prin joc și joacă, ce înseamnă, concret, meseria respectivă. Destiny Park reprezintă un loc în care copiii își pot găsi sau contura anumite talente, astfel că încurajăm părinții care beneficiază de cardurile Cultural sau Cadou, cât și de acces în platforma Benefit by Edenred, să viziteze Destiny Park cu cei mici și să îi ajute să își descopere potențiale vocații, dar și să îi învețe cum este să muncești, să primești un salariu și să îl cheltuiești responsabil. Mai mult, este și o oportunitate de a petrece timp de calitate în familie”, a declarat Codruț Nicolau, Director General Edenred România și Benefit Systems.

„Ne bucurăm să fim parteneri cu Edenred și credem că împreună, putem transmite tuturor utilizatorilor cardurilor Edenred și Benefit by Edenred ce înseamnă conceptul de edutainment și cât de importantă este pentru copii învățarea prin joc. După doar câteva luni de la deschidere, Destiny Park a devenit deja o atracție pentru părințiii cu copii între 4 și 14 ani, dar și pentru școlile de stat sau cele private. Timp de calitate, învățare, un spațiu inovator și distractiv în care încurajăm dezvoltarea talentelor și abilităților copiilor, așa descriem noi Destiny Park. Ne dorim să avem un impact pozitiv în societate, încurajând creativitatea și libertatea copiilor de a alege și oferindu-le astfel încrederea de a deveni cea mai bună variantă a lor”, a spus Ana-Maria Pascaru, Director Marketing Destiny Park.

Destiny Park este situat în zona Băneasa, la adresa Calea Ion Zăvoi, nr. 8, pe o suprafață de peste 5.000 mp2, iar biletele de intrare variază în funcție de numărul de persoane și de ore petrecute în parc, dar și de zilele săptămânii.  

Edenred este lider de piață ca platformă digitală pentru servicii și plăți și este partenerul de zi cu zi la locul de muncă, conectând 52 de milioane de utilizatori și 2 milioane de comercianți parteneri prin intermediul a 950.000 de clienți corporativi în 45 de țări.

Edenred oferă soluţii de plată cu destinaţii specifice pentru alimentaţie (cardurile de masă), stimulente (carduri cadou, platforme dedicate angajaților), mobilitate (soluții multy-energy, mentenanță, taxe de drum, parcări și vouchere de transport) și plăți corporative (carduri de plată virtuale).

În concordanţă cu misiunea grupului, „Enrich connections. For good.”, aceste soluții sporesc bunăstarea și puterea de cumpărare a utilizatorilor. Îmbunătățesc atractivitatea și eficiența companiilor și animă piața muncii și economia locală. De asemenea, favorizează accesul la o alimentație mai sănătoasă, produse mai sustenabile și soluții de soft mobility.

Cei 10.000 de angajați ai Edenred se angajează să facă din lumea muncii un ecosistem conectat, mai sigur, mai eficient și mai responsabil în fiecare zi.

În 2022, datorită activelor sale tehnologice globale, Grupul a gestionat un volum de afaceri de aproximativ 38 de miliarde de euro, efectuat, în principal, prin aplicații mobile, platforme online și carduri.

Edenred este cotată la bursa de valori Euronext Paris și inclusă în următorii indicatori: CAC 40 ESG, CAC Next 20, CAC Large 60, Euronext 100, FTSE4Good și MSCI Europe.

Logo-urile şi alte denumiri comerciale menționate şi prezentate în acest comunicat de presă sunt mărci înregistrate ale Edenred SE, ale subsidiarelor sale sau ale unor terțe părți. Acestea nu pot fi utilizate în scopuri comerciale fără acordul prealabil scris al proprietarilor lor.

Anul acesta, Edenred aniversează 25 de ani de activitate în România. În această perioadă, compania s-a adaptat continuu pentru a răspunde nevoilor în continuă schimbare ale consumatorilor, evoluției tehnologice și schimbărilor economice și sociale, devenind principala platformă digitală pentru servicii și plăți din România, cu soluții 100% digitale pentru angajați, companii, comercianți și administrație, conectate într-un ecosistem simbiotic. Edenred continuă să fie un actor social responsabil, promovând soluții virtuoase din punct de vedere social, economic și ecologic, plasând astfel principiile ESG în centrul tuturor activităților sale.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related