Campania „Acasă Regăsit” continuă cu o nouă rundă de înscrieri. Vola.ro și Asociația The Social Incubator au lansat o campanie de strângere de fonduri pentru a ajuta alte familii să se reunească anul acesta

Campania „Acasă Regăsit” continuă cu o nouă rundă de înscrieri. Vola.ro și Asociația The Social Incubator au lansat o campanie de strângere de fonduri pentru a ajuta alte familii să se reunească anul acesta

Vola.ro și Asociația The Social Incubator continuă programul „Acasă Regăsit”, prin care își doresc să readucă împreună părinții plecați la muncă în străinătate și copiii rămași în țară, oferindu-le bilete de avion gratuite. Datorită succesului înregistrat de programul pilot, desfășurat anul trecut, organizatorii și-au propus să ajute un număr mai mare de beneficiari. Dorința de implicare din partea comunității a deschis o nouă etapă a campaniei, aceea în care se strâng fonduri pentru a reuni cât mai multe familii separate de migrația economică. 

Noua rundă de înscrieri debutează pe 10 martie. Asociația The Social Incubator, în colaborare cu direcțiile pentru protecția copilului din țară, face apel public la tineri vulnerabili și la părinții plecați la muncă în străinătate pentru a se înscrie în program și a beneficia de ajutorul pus la dispoziție de cea mai de încredere agenție de turism din țară.

„În faza pilot a proiectului, am ajutat 50 de familii să se regăsească, în special în perioada sărbătorilor de iarnă. Am înțeles că nevoile acestor familii sunt mult mai complexe decât par la prima vedere și, fără un sprijin individual și pe termen lung, schimbarea reală și sustenabilă nu poate să vină. Facem un apel umanitar către toți cei care rezonează cu această cauză pe care o susținem, să ne sprijine cu donații pentru a putea ajuta cât mai multe familii fără posibilități materiale. Vrem să restabilim speranța și bucuria în viața acestora și să le dăm șansa de a avea un trai mai bun și împlinit”, a declarat Adriana Preda, Executive Director & Board Member Asociația The Social Incubator.

Persoanele fizice și companiile care doresc să sprijine programul pot dona direct prin transfer bancar cu cardul sau pot redirecționa 20% din impozitul lor pe profit. 

Beneficiarii programului „Acasă Regăsit vor avea la dispoziție bilete de avion dus-întors, precum și servicii de transfer, asigurare și alte acte de călătorie, oferite de Vola.ro, către și dinspre localitățile din Uniunea Europeană și Marea Britanie. Înscrierea în program se face până pe 31 martie, iar călătoriile vor fi organizate individual, în funcție de programul beneficiarilor, până pe 12 septembrie.

„Dorul este unul dintre cuvintele în limba română care nu se poate traduce în alte limbi, asta pentru că acoperă un amalgam de sentimente pe care cei care nu s-au mai văzut de mult le pot resimți. Mai departe de a ajuta călătorii să ajungă, în siguranță, la destinații, cred că cea mai mare satisfacție pe care noi o avem la Vola.ro este că reușim să scurtăm distanța emoțională și să le readucem zâmbetul pe buze. Credem că este nedrept ca familiile mai puțin înstărite să nu aibă parte de aceste momente de bucurie, motiv pentru care ne concentrăm toate eforturile pentru a continua programul Acasă Regăsit și a ajuta, de această dată, 100 de beneficiari, sperând ca numărul acesta să crească datorită sprijinului oferit din partea tuturor celor care doresc să ne fie aproape și să contribuie la această cauză în care noi credem enorm”, a declarat Claudia Tocilă, Head of Marketing la Vola.ro.

Beneficiarii vor fi selectați pe baza completării corecte și complete a chestionarului, disponibil pe site-ul campaniei, în ordinea în care au aplicat, a punctajului obținut pe baza răspunsurilor, în urma anchetelor sociale realizate și după prezentarea documentelor solicitate. În cazul minorilor, formularul de înscriere trebuie completat de părinți sau de tutorele legal.

În 2023 Vola.ro a fost desemnată cea mai cunoscută, utilizată și mai recomandată agenție de turism online din România. Compania a avut, încă de la înființare, o dinamică explozivă, atât că cifră de afaceri, cât și ca număr de angajați și clienți. Vola.ro deservește persoane fizice sau companii, oferind servicii complete de turism: suport pentru rezervarea biletelor de avion opțiunea de bilete rambursabile, rezervări hoteluri, vacanțe, asigurări medicale de călătorie și servicii de rent-a-car.

În ultimii ani, strategia Vola.ro s-a îndreptat spre dezvoltarea unor servicii de călătorie unice, de tip fintech, menite sa protejeze clienții de incertitudinea din jurul călătoriilor. Fast Refund, Trip Protect, Flex sunt produsele care permit recuperarea banilor în diferite situații.

De asemenea, Vola.ro este prima companie din România care a fost clasată pe primul loc, pentru trei ani consecutivi, în topul Deloitte Technology Fast 50, în Europa Centrală. În 2015, Vola.ro a primit o investiție de 5 milioane de euro din partea 3TS Capital Partners, același fond care a mai investit în România în Elefant.ro, InternetCorp, Zoot și Vector Watch.

În 2022, Vola.ro a intermediat vânzări în valoare de 73 mln EUR.

Asociația The Social Incubator este o organizaţie nonguvernamentală, nonprofit, ȋnfiinţată ȋn 2014 pentru a veni ȋn sprijinul tinerilor din medii defavorizate din România, prin intervenții sociale directe, pragmatice și creative. Organizația oferă sprijin pentru integrarea socio-profesională a tinerilor instituționalizați: cursuri gratuite de pregătire profesională și stagii de practică, sprijin pentru găsirea unui loc de muncă legal și sprijin pentru găsirea unei locuințe subvenționate. De asemenea, asociația dezvoltă concepte și lansează proiecte sociale care să faciliteze inserția profesională a persoanelor din medii defavorizate. În 8 ani de existență, impactul The Social Incubator constă în 50 de proiecte implementate în 30 de județe, 22.100 de tineri participanți la activitățile de dezvoltare personală și profesională organizate și 1.923 tineri sprijiniți prin sesiuni de consiliere în procesul de integrare socială și profesională, la nivel național.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related