Femeile care inspiră oferă stare de bine

Femeile care inspiră oferă stare de bine
Credit foto: Cristina Nichitus Roncea

Campania socială națională “Femei care inspiră” a adus împreună peste 200 de femei în elegantul foaier al Operei Naționale Române. La invitația Asociației Părinților Isteți, mame din București s-au întâlnit pentru a găsi împreună inspirație și pentru a obține mai ușor o stare de bine, chiar și în momentele în care viața vine cu multe provocări.

Femeile participante la eveniment au aflat, din povestirile autentice de viață ale invitatelor speciale - Analia Selis, Beatrice Busuioc, Camelia Sucu, Feli, Gabriela Maalouf și Simona Dragomi -, faptul că starea de bine are legătură cu iubirea de sine, modele de viață sănătoase, asumarea rolului de femeie și relații hrănitoare.

Credit foto: Cristina Nichitus Roncea

Realizată special în luna martie, lună care sărbătorește femeia, și născută cu scopul creării unui cadru de conectare și inspirație, campania “Femei care inspiră” a ajuns la a IV-a ediție, abordând  tema Stării de bine.  Ce înseamnă stare de bine pentru o femeie, cum poți păstra starea de bine și atunci când viața îți aduce provocări, cum îți respecți rolul de femeie, de la care pornesc toate celelalte roluri (mamă, soție, fiică, angajată, prietenă etc.), cum transformi un moment dramatic din viață într-o șansă de evoluție personală și creștere pe toate planurile, sunt doar câteva întrebări la care s-a răspuns cu multă emoție și empatie în cadrul unui eveniment plin de conectare, de la suflet la suflet.

Credit foto: Cristina Nichitus Roncea

“Dacă femeia e fericită, toată familia e fericită!” spune Simona Dragomir, realizatoare radio și TV și moderatoare a evenimentului.

Cu blândețe și empatie, ea a condus discuția cu invitatele speciale către subiecte de interes pentru toate femeile din sală, care s-au inspirat astfel din prezentarea unor soluții practice pentru a atinge o stare de bine mai des, mai ușor, mai profund și mai asumat.

Credit foto: Cristina Nichitus Roncea

În continuare pot spune că am această provocare a vieții de a-mi găsi echilibrul în viața de zi cu zi" a spus la conferință Camelia Șucu, antreprenoare de succes, cunoscută publicului mai ales ca jucător de top pe piața de mobilier și design interior din România, o doamnă preocupată și de împărtășirea valorilor sale și lecțiilor învățate.

Beatrice Busuioc, noua Supernanny de la Prima TV a încurajat doamnele să prioritizeze rolul de femeie: „Să nu uiți că rolul de femeie este cel care te definește cel mai mult! Rolul de femeie este cel de la care pornesc celelalte roluri."

Analia Selis a povestit cu autenticitate trăirile ei din momentele dificile de viață prin care a trecut, despre trauma divorțului, pe care a transformat-o în mecanism de evoluție personală, fără a fugi de durere și trăind conștient, asumat și fără a da vina pe aspecte din exterior.

Feli a fost primită cu multă afecțiune de public și a povestit cu emoție despre viața ei, despre muzică - ce i-a devenit un mod de viață -, despre exprimarea trăirilor proprii și despre modul în care poți să ajungi să te iubești cu adevărat.

Și coregrafa Ioana Marchidan a recomandat dansul ca metodă de autocunoaștere și exprimare.  Ea a transmis acest mesaj printr-un dans emoționant și expesiv.

Credit foto: Cristina Nichitus Roncea

Am venit la această conferință pentru că sunt într-un moment de cumpănă al vieții mele și mă ajută să simt că nu sunt singura care trece prin probleme de acest gen. Am lăcrimat când m-am regăsit în poveștile acestor doamne, pe care le admir așa mult și pe care le percepeam, poate, diferit. Am acum mai multă încredere să caut soluții pentru mine și cred că pot să îmi fac o viață mai frumoasă.”, declara una dintre doamnele prezente la eveniment.

Campania “Femei care inspiră va continua și, până la următoarea întâlnire, româncele sunt așteptate să se alăture comunității create în ultimii ani și să găsească inspirație și pe alte teme relevante pentru femei.

Femei care inspiră este un proiect organizat de Asociația Părinților Isteți, în parteneriat cu Itsy Bitsy și cu sprijinul partenerilor strategici: Aqua Carpatica, BCR, ETI, Farmec, IKEA, Nestlé, Puressentiel, Thermomix, Synevo și Vichy.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related