PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță astăzi lansarea unui nou program de traineeship în cadrul diviziei comerciale, adresat tinerilor din România aflați la începutul parcursului profesional. FirstGen PepsiCo Commercial Management Traineeship Program invită studenții, proaspeții absolvenți și tinerii cu până la trei ani de experiență să își accelereze cariera printr-o experiență de lucru inedită în cadrul unei echipe internaționale.
Candidații selectați vor avea oportunitatea de a-și valorifica abilitățile antreprenoriale, de a-și dezvolta cunoștințele comerciale și de a beneficia de următoarele mari tendințe din industria FMCG, petrecând timp în fiecare dintre funcțiile comerciale din cadrul PepsiCo. Expunerea la mai multe roluri va permite tinerilor să obțină experiență în mai multe arii profesionale și să progreseze în carieră în domeniul de expertiză care se potrivește cel mai bine cu abilitățile și interesele lor pe termen lung.
PepsiCo continuă să adopte o abordare holistică în ceea ce privește creșterea și implicarea angajaților săi printr-o varietate de instrumente și oportunități menite să le îmbunătățească experiența și activitatea la locul de muncă. Cu o durată de 2 ani și 7 luni, programul va oferi tinerilor șansa de a explora și de a învăța despre activitățile comerciale ale companiei prin intermediul unor experiențe de învățare eficiente, în sala de curs sau virtuale, cum ar fi rotații la locul de muncă, activități de învățare mixtă, mentorat, traininguri corporative și locuri de muncă reale.
„La PepsiCo, continuăm să ne concentrăm pe atragerea talentelor de top și încurajăm candidații să își aducă abilitățile și experiențele unice pe scena noastră globală. Tinerele talente ne surprind de fiecare dată cu poveștile lor unice, competențele și perspectivele diferite, iar când vine vorba de procesul de învățare, nimic nu se compară cu experiența empirică, practică. Participarea la FirstGen PepsiCo Commercial Management Traineeship Program este o oportunitate excelentă pentru absolvenții ambițioși și creativi de a se dezvolta și de a aduce contribuții de impact într-un mediu de lucru colaborativ și dinamic.", a declarat Annie Grifftih-Swain, HR Director PepsiCo East Balkans.
FirstGen PepsiCo Commercial Management Traineeship Program presupune un proces complex de selecție, cu mai multe etape, iar data preconizată de începere este 1 iulie. Invităm tinerii proactivi, cu inițiativă și dorință de a îmbrățișa schimbarea, să candideze până la mijlocul lunii aprilie. Această dată poate fi prelungită în funcție de numărul de candidaturi depuse.
Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat o cifră de afaceri de peste de miliarde dolari în 2022, adusă de un portofoliu de alimente și băuturi care include Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker și SodaStream. Portofoliul PepsiCo este alcătuit dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, incluzând numeroase branduri iconice ce generează fiecare, anual, peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail.
Principiile PepsiCo sunt în linie cu viziunea noastră de a fi lider global în industria alimentară și de băuturi răcoritoare conform conceptului Winning with PepsiCo Positive (pep+). pep+ este transformarea noastră strategică completă, care pune sustenabilitatea și capitalul uman în centrul modului în care vom crea valoare și creștere, prin operarea în limitele planetare și inspirând schimbări pozitive pentru planetă și oameni.