Trei stiluri vestimentare diferite, accesorii & bijuterii autentice intr-un singur loc. ”Ni s-a parut un moment bun sa ne unim fortele intr-o vreme neprietenoasa”

Trei stiluri vestimentare diferite, accesorii & bijuterii autentice intr-un singur loc. ”Ni s-a parut un moment bun sa ne unim fortele intr-o vreme neprietenoasa”

Unde-s multi puterea si vanzarile cresc. In plus, impreuna, lucrurile se fac mai usor, cu mai multa bucurie. Patru antreprenoare si-au unit fortele si business-urile in pandemie si au creat un concept care ofera clientilor posibilitatea sa descopere si sa incerce produsele a patru branduri, in acelasi loc. In atelierul Happy Together din strada Vasile Lascar numarul 8, se gasesc haine create de Irina Tenovici, Catalina Tomescu, Maria Amelian si bijuteriile Corinei Mardari.

"Ne sustinem reciproc impartind skills-urile fiecareia cat mai eficient: consilierea tehnica pe produs, pe colectii, pe prezenta de marketing, in social media, pe comunicare, toate acestea le facem una pentru toate si toate pentru una. Dar, poate ca cel mai important, ne bucuram cand una dintre noi reuseste sa isi indeplineasca un vis".

Irina Tenovici - Happy Friday, Catalina Tomescu - AWE. Fashion. Stories, Corina MardariCoriNa Mardari si Maria Amelian povestesc in cele ce urmeaza despre brandurile lor si despre grupul Happy Together.

 

Oamenii din spatele brandurilor

Irina Tenovici, Happy Friday: In scoala generala si in liceu iubeam matematica si fizica, imi placea sa rezolv probleme complexe, sa le dezvalui misterul. Cred ca era o alta abordare a creativitatii care presupune rezolvarea problemelor intr-un mod original si competent. De fapt matematica si creativitatea se aseamana foarte mult. Am absolvit Cibernetica din ASE, am lucrat in IT ca project manager, dar dupa 10 ani de munca in acel domeniu am simtit ca imi doresc altceva. Concediul de maternitate mi-a dat oportunitatea de a face schimbarea, care s-a produs insa pe parcursul a 5 ani, cu multa munca si cu sacrificii.

Catalina Tomescu, AWE. Fashion. Stories: Formatia mea educationala nu anunta deloc aceasta directie spre care am pasit natural, dar tarziu, pe la 40 ani datorita exclusiv structurii mele interne. Am studii de filologie (specializare Engleza-Franceza) si Masterat in Stiinte Economice la REI, o foarte scurta cariera de profesorat la ASE in cadrul Departamentului de Limba Engleza si poate o mult prea lunga cariera (care inca continua in paralel cu AWE) de traducator in si pentru case de avocatura. Cum spuneam, calatoria spre antreprenoriat a fost foarte lunga, nici macar nu stiam ca intr-acolo merg. Eu am calatorit natural catre rochii, purtata fiind de dispozitia mea interioara ca un fir al unei Ariadne fashioniste care m-a scos din labirint la liman.

Maria Amelian, Maria Amelian: Sunt designer profesionist, atestat UAP, cu experienta de peste 25 de ani. Perioada aceasta mi-a permis sa aprofundez toate domeniile modei: de la colectii conceptuale la realizarea lor, trecute prin tot procesul de creatie si atelier, iar de zece ani sunt creative designer al brandului Amelian - Made To Measure.

Corina Mardari, CoriNa Mardari: Am pasit in lumea bijuteriei dintr-o chemare catre regasire de sine si reconstruire a propriei realitati, avand un background care nu ar fi sugerat o astfel de evolutie profesionala. Dupa obtinerea licentei in Istorie si Drept (Universitatea Bucuresti, 1997, 2001) si ulterior a catorva ani de avocatura de business, m-am surprins traind ca mult prea numerosii semeni, artificial armonizati intr-o alienare postmoderna foarte fancy, dar inselatoare. Multumesc acestui moment de constientizare care mi-a schimbat viata total si m-a readus catre mine insami.
Concret, am urmat unicul curs de bijuterie existent in tara in 2006 (UCECOM) si odata ce crearea unei bijuterii mi-a fost demistificata vizual, in 2009 atelierul era cvasifunctional si primele piese prindeau forma.
Am continuat sa studiez independent, dar am beneficiat frecvent si de perspectiva Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana, Alchimia Contemporary Jewelry School sau K2 Academy of Contemporary Jewellery of London.

 

Povestile. Cum au aparut brandurile

Irina Tenovici: Dupa ce am lucrat 10 ani in IT cu site-uri si aplicatii, am simtit nevoia de ceva palpabil, ceva ce pot sa ating, sa simt, sa miros, ceva care sa existe si dupa cativa ani de la lansare. Am inceput cu o idee simpla, aceea de tricouri personalizate, dar posibilitatile tehnice la care am avut acces, nevoile celor din jur care mi-ar fi fost primii clienti, ideile care au inceput sa apara, m-au condus catre crearea unui brand de haine. Din specificatii tehnice care acum nu mai erau pentru programatori, ci pentru croitorese, a luat nastere, in mod natural si organic, brandul Happy Friday.

Am ales numele cu gandul la exaltarea pe care o ai vinerea, inainte de weekend – o mica neliniste, amestecata cu bucurie, ca vine ceva placut. Dar era si la ultima zi din saptamana cand angajatii din corporatii puteau sa se imbrace mai relaxat. Acum, de cand se lucreaza mult remote, nu prea se mai gandesc atat de mult oamenii cu ce se imbraca la birou…lucrurile s-au cam schimbat :-)

Catalina Tomescu: AWE. Fashion. Stories a aparut, ca orice lucru bun pe lumea asta, in urma intalnirii cu oameni frumosi si buni. Am facut cateva cursuri in domeniu, la Atelierele Ilbah cu Mirela Diaconu si la Dalles cu Maria Amelian, insa existenta AWE se datoreaza exclusiv Mariei Amelian, Irinei Tenovici si Corinei Mardari, care au vrut sa fim si sa cream impreuna, in plina pandemie. Astfel, cand unele business-uri trageau obloanele sau erau impietrite in indecizie, noi ne adunam sa deschidem ferestrele.

Povestea AWE este povestea unui brand care nu se uita la tendintele existente, nu vrea sa concureze cu cineva anume, isi doreste un consum responsabil, fiind o proveste de slow fashion adevarata, nu doar o simpla expresie instagramabila, este povestea unei haine care spune ceva ea insasi si singura si impreuna cu purtatorul care ii adauga sens si valoare. AWE face haine noi cu iz vechi sau reinterpretat, face patchwork, produse unicat, dar si bijuterie fantezista dintr-o multitudine de materiale, intr-o incercare de a spune frumosul in alta limba.

Maria Amelian: Cum am ajuns in calatoria aceasta? Este dificil sa indic un moment specific, adica un an, o zi, o ora. De cand ma stiu imi place sa pun in practica ideile legate de creatie si sa ma folosesc de instrumentele din jurul meu. O sa spun, insa, ca momentul in care am pasit pe poarta Scolii Populare de Arte reprezinta intrarea mea „oficiala” in lumea modei. Ulterior, m-am indreptat catre Universitatea Nationala de Arta, Sectia Moda, unde m-am specializat in strategii de moda si costum.
Amelian este un brand romanesc de creatie vestimentara si accesorii care, incepand din anul 2012, isi rescrie zilnic povestea prin intermediul fiecarei persoane ce alege sa poarte creatiile atent realizate in atelierul nostru. Colectiile prezinta serii limitate si articole personalizate care urmaresc silueta fiecarui purtator.

Corina Mardari: E o intrebare pe care am investigat-o anamnetic si la care mi-am raspuns in termeni cauza-efect cu multa surprindere, pe masura ce-mi aminteam si constientizam cat de mult ne orienteaza peste ani, niste momente cumva ,,inocente”. E mult de povestit... mentionez doar cateva. Timpul petrecut in atelierul bunicului, fascinatia pentru uneltele de acolo, vizitele unei superbe matusi din capitala, care purta opulente bijuterii din tarile arabe, aur si multe, muulte ,,nestemate”, desprinse parca din ,,O mie si una de nopti’’, iesirile cu mama, nu la magazinele de jucarii, ci cu bijuterii, toate aceste m-au impins ca inca de la 6-7 ani, sa incep sa construiesc ceva complex, doar din margele si tabla capacelor de borcan. Ma refer la acesta varsta, pentru ca multi ani mai tarziu, cineva imi citea dintr-o carte anosta, la o cafea, ca ,,talentele unui om se exprima cel mai bine intre 7 si 9 ani”, si conversatia asta a dus la aceasta rememorare a aptitudinilor mele din acea perioada. Concluzia: ,,da, faceam bijuterii” s-a transformat in realitate foarte rapid, pe fondul proaspetei maternitati si a nevoii foarte clare de a fi un exemplu viu pentru copila mea, de om conjunct cu Sinele sau. Si simt nevoia sa multumesc acestor oameni si zeilor pentru ca m-au inspirat sa inteleg cum ma pot exprima creativ si cum pot trai frumos.

 

Investitia

Irina Tenovici: Oh, acest capitol este cam sensibil pentru mine, deoarece consider ca am investit mult, avand in vedere resursele mele. Am inceput cu o parte considerabila din salariu, deoarece timp de 5 ani jobul in IT a mers in paralel cu brandul. De asemenea reinvesteam tot ce castigam din Happy Friday tot in brand, iar desprinderea de job a fost posibila cu un ajutor substantial din partea unui prieten de familie. Investitia pentru o colectie presupune un minim de 10.000 Euro pentru cumpararea unui stoc de materiale, realizarea tiparelor, a prototipurilor, sedinta foto, promovare. Am ales sa nu mai investesc in stocuri de produse acum, sau sa fac un stoc minim doar cu produse care stiu ca se vand, bazandu-ma pe experienta anilor trecuti. Chiar si asa, consider ca stocul trebuie facut cu precautie, deoarece comportamentul de consum se poate schimba. Altfel…daca discutam de stoc de produse, se mai pot investi minim 10.000 Euro pentru materiale si manopera.

Catalina Tomescu: Fiind absolventa de filologie, lumea cifrelor nu a fost cea mai buna prietena a mea. Am investit cat a trebuit pe masura ce apareau nevoile (si investesc in continuare), nu mi-am propus un buget anume si nici nu am vreo viziune in acest sens. Viziunea mea are culori si forme, nu cifre, ceea ce marturisesc, nu e tocmai bine. Din acest motiv, mi-am pastrat si celalalt job pentru a putea ajuta AWE.

Maria Amelian: Doar o pregatire de 25 de ani, reinvestind continu.

Corina Mardari: Initial, am investit cateva mii de euro si un stoc serios de pietre naturale adunate de-a lungul timpului, nestiind exact pentru ce. Ulterior, cateva zeci de mii, cumva echilibrate intre scule necesare unor noi tehnici, metal pretios si foarte multe si splendide pietre naturale. Anual, venitul este majoritar dedicat business-ului.

 

Ce a ajutat la dezvoltarea business-ului

Irina Tenovici: Happy Friday a crescut incet-incet. Datorita lucrurilor de calitate pe care le facem clientele se intorc si dupa 10 ani, ne spun cum poarta si acum cu drag prima rochie cumparata, isi doresc piese noi pe care sa le includa in garderoba lor. Mix-ul care a ajutat enorm la dezvoltare combinatia intre online, made to order si made to measure.

Dupa ce am lucrat cu o mini-fabrica unde faceam tipare, prototipuri si serie, mi-am dat seama ca e mai intelept pentru mine sa lucrez made to order, adica sa produc pe masura ce primesc comenzi. Acest lucru insa a schimbat modalitatea de lucru. Aveam croitorese care puteau lucra cap-coada un produs, dar nu aveam cu cine sa fac tipare si prototipuri. Apoi...am gasit specialist in tipare, dar altcineva imi facea prototipurile, iar eu faceam ping-pong intre toti cei implicati. De fiecare data cand aparea o problema, vina era in cealalta parte. A fost ingrozitor si am fost la un pas sa renunt. Am intalnit-o pe Maria insa, in cadrul unui eveniment de networking si am stiut pe loc ca vreau sa colaboram. Ceea ce s-a si intamplat si asa am avut posibilitatea sa lucrez made to order si made to measure pe comenzi primite din online.

Catalina Tomescu: AWE a crescut organic, incet, printr-un mix care a presupus: munca, studiu, comunicare onesta si consecventa, intalniri cu oameni potriviti in anumite momente potrivite, incercare si eroare, calibrare si recalibrare.

Maria Amelian: Natural – pe sinceritate si incredere.

Corina Mardari: Cred ca datorez cresterea prioritar feedback-ului clientilor si al unor colegi, care m-au ajutat sa perseverez, m-au inspirat sa explorez si sa creez, sa cred ca acesta e destinul meu. Incurajarilor si sustinerii Happy Together, tolerantei si intelegerii copilei mele, carora le sunt recunoscatoare si le multumesc. Cumva, business-ul a crescut impreuna cu mine, suntem un fel de ”tot”.

 

Produsele tale si materialele cu care lucrezi

Irina Tenovici: Am inceput cu materiale naturale, in special bumbac si in, insa am descoperit ce lucruri minunate se pot face din neopren, din fas matlasat, asa ca mai ales cand nu ating direct pielea, am folosit si aceste materiale care au proprietati insemnate (tin cald, nu se sifoneaza, sunt usoare). Piesele noastre au linii simple, un croi minimalist, dar au o doza de sofisticare de care au nevoie hainele moderne.

Catalina Tomescu: Facem creatii foarte colorate, color-blocking, haine cu elemente si croiuri din secole anterioare, insa adaptate prin detalii si materiale la lumea si necesitatile de azi, recupereaza textile pretioase, capete de serie si reconstituie tesaturi in stil patchwork, printr-o munca extrem de laborioasa, dar deosebit de creativa si frumoasa. Folosesc o diversitate mare de tesaturi, iar pentru bijuteriile mele de tip costume jewellery, sky is the limit: pictez scoici, ceramica, pun impreuna elemente din metal comun, argint sau argint aurit, rasini, pietre semi-pretioase, cristale, catifele, elemente utilitare (nasturi, fermoare, care pierd functia eficienta si capata valoare pur estetica). Practic, reinterpretez si pun impreuna tot ce prind, rescriu povesti, de fapt, caci orice obiect poate, intr-un context nimerit, sa devina altceva decat ii era menit, precum oamenii, chiar si un mic obiect de arta.

Maria Amelian: Produsele mele sunt feminine, elegante, atemporale. Imi place traditia, imi place sa dau viata elementelor traditionale in fiecare colectie. Aleg in special tesaturi naturale si incerc pe cat posibil sa folosesc tesaturi de la producatori autohtoni. Insa nu fug nici de materialele moderne. Cred ca fiecare tinuta are propria personalitate – din momentul in care prinde contur pe foaie si pana cand iese de la ultimul retus, fiecare tinuta te ghideaza spre produsul final. Trebuie doar sa te lasi dusa de creatie.

Corina Mardari: Initial, am lucrat doar cu argint si pietre naturale, bijuterii unice cu un concept sau o anume poveste la origine, care acum sunt calificate ,,bijuterie de autor”, piese care au si fost expuse de mai multe ori la Autor - Targ International de Bijuterie Contemporana, Milano Jewelry Week si numeroase targuri din Bucuresti. (Made in RO – un targ foarte drag mie). Valorific si caldura aurului galben masiv, fie in monturile pietrelor, fie in piese integral lucrate in aur.
Linia ,,spontana” - cum imi place s-o numesc -, initiata printr-o nevoie urgenta a copilei mele de oferi un cadou, asociaza doua tipuri opuse de materiale, man-made si earth-made.
Gold-Filled-ul de 14k/20 (sau ,,aur filat„ cum s-a ,,naturalizat” pe plaiurile mioritice) – este un produs inovativ al Americii anilor ’50 folosit multa vreme doar in industria ceasurilor, care combina aur masiv si alama in straturi distincte, dar fuzionate, cu o rezistenta pe termen lung ce depaseste semnificativ simpla si cunoscuta placare cu aur.
Si pietrele naturale, create de frumosul Pamant - sa constientizam acest fapt fascinant - acum milioane si milioane de ani. Ador turcoaza de Arizona, opalul din Peru si turmalinele, perlele, coralul. Dar le iubesc pe toate!

 

Diferentiatorul obiectelor tale

Irina Tenovici: Eu ofer o combinatie intre un proces rapid si usor de comanda online cu verificarea atenta si minutioasa a dimensiunilor clientei, ceea ce duce la siguranta ca produsul pe care il primeste clienta i se potriveste perfect, fara sa fie nevoita sa se deplaseze pentru proba sau verificari. De multe ori este nevoie de cateva adaptari…poate manecile sa fie mai lungi sau bustul mai lejer sau lungimea sa fie diferita fata de cea standard. Se pot realiza aceste lucruri, iar clienta primeste un produs care ii vine foarte bine, din prima. Acest lucru face procesul de comanda un pic mai lung, eu pun cateva intrebari la care clienta trebuie sa raspunda insa rezultatul este intotdeauna unul fericit. Astfel, am 1-3% retururi la comenzile online, intr-o industrie in care rata retururilor este de peste 30%. Happy Friday creeaza o experienta placuta de shopping, asemanatoare cu cea dintr-un boutique in care clientei i se acorda timp, importanta, interes, dar cu avantajele online-ului care depaseste barierele de timp si spatiu.

Catalina Tomescu: Pentru ca fac piese unicat, ofer o perspectiva diferita asupra frumosului care nu mai poate fi gasita in alta parte, indraznesc eu sa sper. Unicitatea si naratiunea - pentru ca mai toate produsele mele, de fashion si de bijuterie, vin insotite, intr-o forma sau alta, de povestea lor - as spune ca sunt super-puterile brandului meu.

Maria Amelia: Broderia din silicon marca Amelian. Fiecare articol inglobeaza un univers personal fomat din celule de silicon, fiecare accesoriu are un ADN propriu, distinct. Asemeni unei picturi pe panza, broderia din silicon este rezultatul unui proces minutios de suprapuneri ce formeaza o imagine finala unitara. Produsele Amelian se detaseaza prin unicitate, prin atentia cu care sunt croite si realizate, dar, mai ales, prin modul in care potenteaza stilul si personalitatea purtatoarei, fiind creatii made to measure.

Corina Mardari: Prin bijuterie exprim, mai mult sau mai putin constient, dar cu multa onestitate, ceva din interiorul meu, ceea ce o face autentica, diferita, dar fireasca pentru un anumit tip de oameni (ma bucura mult ca sunt foarte multi barbati carora le plac si aleg sa le ofere). Un om intelept, mi-a spus candva, in cu totul alt context, ca ni ,,se trimit” clienti dupa chipul si asemanarea noastra. Oameni care inchid un cerc, dar il mentin dinamic, cred, printr-un ,,dialog” subtil-imperceptibil, prin purtarea bijuteriilor.
Rareori sunt atenta la trend si, in acest caz, dezvolt, eventual, o colectie veche care, peste ani, involuntar, devine foarte actuala, cum e cazul ultimelor piese lucrate exclusiv cu perle de cultura, aparute recent in mediul online.
Bucuria de a lucra chiar eu piesele si care le infuzeaza, sper, in mod magic, timpul generos si rabdarea investite, un perfectionism doar usor indulgent in ceea ce priveste calitatea executiei, alegerea cu responsabilitate a materialelor sunt alte detalii care creeaza diferenta si apreciere.
Simt nevoia sa spun, cu ceva mandrie, ca procesul creativ mi-a oferit ocazia sa aduc si ceva abordari inovative din punct de vedere tehnic si implicit in designul unor piese (cu precizarea - to the best of my knowledge -, fapt relativ confirmat de clienti care sustin si ei ca ,,nu au mai vazut” ceva similar), cum sunt, de exemplu, cerceii pe snur textil sau montura ,,inflorita” a pietrelor.

 

Contextul in care a aparut Happy Together

Noua ne-a venit buna idee de a merge mai departe impreuna in plina pandemie. Ni s-a parut un moment bun sa iti unesti fortele intr-o vreme neprietenoasa, sa stai spate in spate una pentru cealalta pentru a continua calatoria in lumea frumosului, mai ales intr-o vreme nefrumoasa. Ne-am gandit ca impreuna ne-ar fi mult mai bine decat separat, ne vin idei mai bune, ne putem sprijini reciproc si clar ne-am distra mult mai bine. Si am avut dreptate: asa si este.

 

Ce va uneste

Ne unesc, in primul rand, dragostea si aplecarea inspre frumos (asa cum il vede fiecare dintre noi) si, desigur, prietenia care s-a creat intre noi si, in egala masura, dorinta de a crea ceva care sa dainuie, nu doar care sa se vanda azi si aici, ceva care sa ramana, precum si bucuria de a oferi emotie. Pentru ca produsele noastre starnesc emotii, zambete si dorinte – adica ce ii trebuie acestei lumi sa se invarta inainte.

 

Spatiul in care sunteti impreuna

Spatiul actual in care functionam – atelierul Happy Together din str. Vasile Lascar nr. 8 – a fost gasit de Maria careia i se incheiase contractul pentru locatia anterioara si trebuia sa se decida asupra altui loc. Nu cred ca am cuantificat extrem de riguros investitia in amenajarea spatiului, pur si simplu ne-am impartit cat de bine am putut cheltuielile si am incercat sa le calibram pe nevoile care apareau la un moment dat. Insa amenajam si incercam sa infrumusetam spatiul in continuare, it’s a work in progress.

 

Conceptul Happy Together

Conceptul Happy Together ofera unui client posibilitatea de a vedea si testa intr-un singur loc trei stiluri vestimentare diferite (pentru ca fiecare facem ceva deosebit de cealalta, Irina, Maria si Catalina) si accesorii atat de tip fashion/costume jewellery (Catalina – @AWE) cat si bijuterii autentice din argint si aur si pietre pretioase (Corina – @CoriNa Mardari) precum si haine made-to-measure, sesiuni de proba si consiliere stilistica, atentie si recomandari cu privire la alegerile facute. Atelierul a fost deshis si in pandemie, atat cat a fost posibil, am functionat fiecare dintre noi si in mediul online (si functionam si in continuare) si am incercat sa pastram legatura cu clientii nostri, in special prin intalniri fata in fata in cadrul diverselor evenimente pe care le organizam sau la care participam impreuna.

 

Ce cauta clientii acum

Irina Tenovici: Eu cred in rabdare, invatare continua, creativitate, curaj, stare de bine (fizica si emotionala), independenta, si integritate si le transmit prin ceea ce creez.
Clientele cauta la Happy Friday bucurie, comoditate, piese care dureaza in timp, pe care le pot purta in diferite ocazii, atat speciale cat si zi de zi, sa tina cald iarna si racoare vara, sa nu se sifoneze, sa fie usor de intretinut, culori puternice si nu in ultimul rand sa aiba buzunare :-)

Catalina Tomescu: Cred ca cei/cele care vin inspre AWE vad ce vad si eu: bucuria de a trai reflectata in culorile vii, identificarea cu personaje inedite si, in esenta, regasirea de sine, in personajele si croiurile din povesti de care ne amintim sau pe care le descoperim acum; cauta curajul de a afla si de a fi cine doresc sa fie cu ajutorul hainelor si bijuteriilor mele, cauta sa arate lumii si prin forma si culoare cine sunt si ce doresc sa comunice. Si, purtand AWE, o fac cu voce tare si mergand drept, fara sa se uite inapoi.

Maria Amelian: SIMPLITATE – UNICITATE. Cred in unicitatea lucrurilor, in frumusetea individuala a fiecarei femei, precum si in mesaje care nu au nevoie de cuvinte pentru a fi transmise.

Corina Mardari: Bucurie! Nu intamplator sloganul explicativ e ,,jewelry & joy...”, si surprinde un minunat moment de ,,A-Ha!” cand am realizat conexiunea evidenta intre gioia/gioiello, joie/joaillerie, ce-si au originea in latinescul ,,jocale”. Bijuteriile conceptuale le ofera si lor bucuria de tip ,,A-Ha!”. Clientele cauta frumusetea mai intai cerebral si apoi emotional, se bucura abia dupa ce inteleg. Dar indiferent ca aleg o bijuterie conceptuala sau una ,,spontana”, ca sa fac diferenta, cred ca autenticitatea si energia, sufletul fiecarei bijuterii, un matching al perceptiei estetice sau al structurilor noastre umane, sunt factori ce ,,seduc”, inainte de calitatea executiei, rezistenta in timp a bijuteriei sau alte aspecte concrete.

 

Produsele vedeta

Irina Tenovici: Rochia si salopeta tunica cu fermoar in fata sunt produsele noastre cele mai cautate. De aceea le lucram atat din materiale de iarna cat si de vara. Le imbunatatim continuu, testam materiale noi, facem poze noi si ne bucuram sa vedem cat de mult se poate dezvolta o idee.

Catalina Tomescu: Produsele unicat, patchwork-ul din colaje de matase naturala, camasile diafane cu croiuri care amintesc de personaje de secol XVIII-XIX, bijuteriile de tip fashion jewellery.
Pentru a raspunde punctual, va las mai jos mesajul unei cliente indragostite de AWE:

"Ah, da, desigur, creatiile tale sunt materializarea unor povesti cu miez. Atunci cand ele isi gasesc destinatarul doar imaginat (sau creat) iti hranesti spiritul si mergi increzatoare mai departe. Hainele si bijuteriile tale sunt torta ta cu care iti cauti personajele in lumea imediata." - Florentina

Maria Amelian: Produsele MADE TO MEASURE.

Corina Mardari: Inelele cu turcoaza de Arizona sau ,,Frumoasa adormita” pe care eu o gasesc fabuloasa –, bratarile minimaliste, dar incarcate cu pietre din toata zona cromatica a Naturii, bratari care mereu ajung sa fie daruite celor care le vad pe mana clientelor – e un pattern real si cumva magic, verificat de zeci si zeci de cazuri.

Feedback-urile sunt foarte recompensatoare si imi hranesc sufletul si creativitatea. Imi amintesc de cineva care mi-a marturisit, cumva cu nedumerire, ca de cate ori doreste sa poarte o bijuterie, mereu alege una facuta de mine. Sau ceva foarte frumos - ,,am vrut sa-mi iau un inel din vacanta, dar n-am simtit ce simt cand privesc o bijuterie de a ta, bijuterille tale au suflet”. Sau, simplu si direct si cu ceva surprindere - ,,... dar n-am mai vazut bijuterii ca ale tale”. Simt iar nevoia sa multumesc!

 

Promovarea ca grup

Incercam sa oferim o prezenta comuna atat in spatiul fizic al atelierului, cat si in online. Suntem toate prezente pe site-ul Happy Friday al Irinei, site-urile noastre contin o sectiune in care multumim public colaboratorilor nostri si in care avem link-uri catre site-urile celorlate, participam impreuna la evenimente si targuri de profil (organizate in online sau fizic), am facut de la inceputurile Happy Together si facem in continuare shooting-uri si campanii impreuna, fie folosind produsele tuturor, fie punand in comun informatia si cunostintele si, evident, efortul si suportul. Ne sustinem reciproc impartind skills-urile fiecareia cat mai eficient: consilierea tehnica pe produs, pe colectii, pe prezenta de marketing, in social media, pe comunicare, toate acestea le facem una pentru toate si toate pentru una. Dar, poate ca cel mai important, ne bucuram cand una dintre noi reuseste sa isi indeplineasca un vis sau o misiune mai mica sau mai mare, ne bucuram ca si cum ni s-ar intampla tuturor.

 

Ce urmeaza pentru Happy Together

Daca am sti, nu ar mai fi la fel de palpitant sau provocator, nu? Dar dincolo de noutatea in care ne poarta viata oricum, speram sa crestem incet si frumos ca si pana acum si sa bucuram si sa ne bucuram impreuna.
In plan concret, vrem sa dezvoltam si mai mult prezenta noastra comuna in cadrul unor intalniri pe care le dorim periodice la noi la atelier sau in alte locuri frumoase (de tip pop up shop sau workshop, discutii informale sau tematice), intalniri nu atat in scop de vanzare de produs, cat mai ales intalniri de schimb de idei, cu oameni deschisi spre frumos din care sa invatam, sa oferim si sa ne dezvoltam.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related