EA SPORTS™ se alătură ligilor de fotbal partenere în lupta pentru a pune capăt rasismului și discriminării, atât pe teren, cât și în afara lui

EA SPORTS™ se alătură ligilor de fotbal partenere în lupta pentru a pune capăt rasismului și discriminării, atât pe teren, cât și în afara lui

Jucătorii se pot alătura acțiunii purtând echipamentele speciale ale ligilor, din EA SPORTS FIFA 23.

EA SPORTS a colaborat cu mai multe ligi partenere pentru a lansa in-game o serie de echipamente cu mesaje puternice, despre eradicarea rasismului și a discriminării în fotbal, atât pe teren, cât și în afara acestuia. Echipamentele unice vor fi disponibile prin îndeplinirea unor Obiective simple în cadrul EA SPORTS FIFA 23*, fanii având astfel oportunitatea de a ajuta la distribuirea acestor mesaje importante.

„EA SPORTS și-a luat angajamentul de a combate comportamentele toxice, nu doar în cadrul jocurilor noastre, ci și de pe teren și mai departe de acesta”, spune Andrea Hopelain SVP of Brand, EA SPORTS. „Alături de ligile partenere ne propunem să folosim această platformă pentru a distribui mesajul anti-rasism prin intermediul jocului. Jucătorii din întreaga lume pot accesa cele mai noi echipamente speciale și își pot arăta astfel sprijinul pentru această cauză importantă.”

Campaniile ligilor partenere și ale EA SPORTS includ: 

  • Premier League - “There’s no room for racism” – Planul de acțiune No Room For Racism este o umbrelă pentru diversele activități desfășurate de Premier League cu scopul de a combate discriminarea. De asemenea, Premier League a colaborat cu designerul Kingsley Nebechi și Nike și au co-creat un echipament și elemente stadium vanity care afișează mesajul „NRFR”. Echipamentul este inspirat de arta tribală, referențiind etnii din întreaga lume.
  • Bundesliga – „STOP RACISM” – Bundesliga colaborează îndeaproape cu cluburile pentru a pune STOP Rasismului – o campanie susținută de cluburile și partenerii Bundesliga și Bundesliga 2 în cursul anului. În colaborare cu brandul independent de streetwear, Beautiful Struggles, Bundesliga a creat echipamentul „STOP RACISM”; un tricou mov cu un mesaj puternic, creat să reflecte campania Fundației Germane Săptămâna Internațională de luptă împotriva rasismului.
  • LaLiga Santander - “UNITY” – LaLiga Santander a colaborat cu un colectiv artistic premiat la nivel internațional, BOA Mistura, pentru campania ‘UNITY’. Scopul campaniei este de a crește gradul de conștientizare a importanței eradicării rasismului în societate, cu ajutorul armoniei dintre oameni. Designul echipamentului prezintă mai multe blocuri de culoare, cuvântul UNITY fiind redat pe mâneci, livrând totodată mesajul ligii cu privire la lupta împotriva rasismului și a discriminării.
  • Ligue 1 Uber Eats și LICRA - “We are all responsible” - Ligue 1 Uber Eats și LICRA (Ligue internationale contre le racisme et l'antisémitisme) au creat o campanie cu focus pe raportarea comportamentului neadecvat pe stadioane și online, în lupta contra rasismului și a anti-semitismului. Echipamentul co-creat prezintă logo-ul “SIGNALEZ” (sau „REPORT”) încadrat pe o vestă roșie de antrenament, invitând pe toată lumea să intre în joc („Step forward”/„Entrez en jeu”) și să raporteze astfel de comportamente.
  • Serie A și UNAR - “Keep Racism Out” – Liga italiană Serie A lucrează cu UNAR pentru a promova campania de conștientizare ‘Keep Racism Out’, cu scopul de a combate rasismul și toate formele de discriminare, nu doar în lumea fotbalului și a sportului, ci peste tot, așa cum indică și mesajul principal al campaniei ‘Together. Everywhere’ – Împreună. Peste tot. Cele două entități au creat un echipament în culorile de brand Serie A, cu logo alb ‘Keep Racism Out’ centrat.
  • KNVB și Eredivisie - “ONE LOVE” – Fiind o inițiativă comună a Eredivisie și a Asociației Regale de Fotbal a Țărilor de Jos (KNVB) și a mai multor parteneri, campania ‘ONE LOVE’ își propune să acționeze împotriva rasismului și a discriminării. Echipamentul comun include diferite forme și culori care reprezintă un manifest împotriva tuturor formelor de discriminare. De asemenea, echipamentul va include și manșeta ‘ONE LOVE’ pe mânecă.

Electronic Arts (EA) și EA SPORTS și-au luat angajamentul să pună bazele unor comunități bazate pe comportamente pozitive, lansând în 2020 Positive Play Charter, în spiritul încurajării jocului pozitiv în comunitate. Carta subliniază angajamentul de a combate comportamentul disruptiv și de a promova un comportament sănătos, prin crearea de interacțiuni, experiențe și medii pozitive, pentru toată lumea. 

FIFA 23 este dezvoltat de EA Vancouver și EA Romania și este disponibil pe PlayStation 5, Xbox Series X|S, PC, PS4, și Xbox One.

Electronic Arts (NASDAQ: EA) este lider global în materie de divertisment digital interactiv. Compania dezvoltă și furnizează jocuri, conținut și servicii online pentru toate tipurile de platforme conectate la internet, de la console, la dispozitive mobile și computere personale. 

În anul fiscal 2022, EA a înregistrat venituri nete de 7 miliarde dolari USD. EA are sediul în Redwood City, California, iar compania este recunoscută la nivel global pentru un portofoliu de mărci apreciate de critici, ca EA SPORTS™ FIFA, Battlefield™, Apex Legends™, The Sims™, Madden NFL, Need for Speed™, Titanfall™ și F1™. 

EA, EA SPORTS, Battlefield, Apex Legends, The Sims, Need for Speed, Titanfall și Plants vs. Zombies sunt mărci comerciale ale Electronic Arts Inc. John Madden, NFL, FIFA și F1 sunt proprietatea deținătorilor lor și sunt utilizate cu permisiune. EA, EA SPORTS și logo-ul EA SPORTS sunt mărci înregistrate ale Electronic Arts Inc. FIFA și Logo-ul Oficial FIFA sunt deținute de FIFA. Toate drepturile rezervate. 

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related