TELUS International Romania, o companie inovatoare de customer experience care proiectează, construiește și furnizează soluții digitale de ultimă generație, inclusiv AI (inteligență artificială) și moderare de conținut, anunță numirea Corinei Tiu în funcția de Vicepreședinte de Operațiuni pentru România, rol din care va superviza operațiunile locale ale companiei.
Corina Tiu face parte din echipa TELUS International începând din anul 2019, perioadă în care a coordonat 10 clienți ai companiei din funcția de Director de Operațiuni. Înainte de a se alătura TELUS International, Corina a ocupat diferite roluri, construind o carieră de peste 15 ani în sectoarele BPO (Business Process Outsourcing) și SSC (Shared Service Center), inclusiv în industriile auto, finanțe și turism.
„Preiau cu mult entuziasm acest nou rol în cadrul TELUS International și, împreună cu întreaga echipă de leadership, ne vom continua planurile strategice de dezvoltare care ne vor permite să valorificăm noi oportunități, consolidându-ne în același timp angajamentele față de membrii echipei noastre și de comunitățile locale din România. Sunt mândră că îmi pot susține echipa în acest nou capitol pentru TELUS International Romania, construit în jurul oamenilor noștri minunați, al culturii speciale și al serviciilor excelente pe care le oferim. Împreună, vom continua să aducem schimbări pozitive, să obținem o creștere durabilă și să oferim opțiuni consistente de carieră pe piața locală”, spune Corina Tiu, Vicepreședinte de Operațiuni, TELUS International Romania.
Corina Tiu a preluat conducerea companiei de la Dave Lowther, fostul Vicepreședinte de Operațiuni pentru România, care a avansat în rolul de Vicepreședinte pentru Integrare și Suport Operațiuni în Europa. Atât Corina Tiu, cât și Dave Lowther îi vor raporta în continuare Kristinei Ivanova, Vicepreședinte Regional de Operațiuni pentru TELUS International Europe.
„Corina a avut o contribuție semnificativă la succesul TELUS International în România, iar această promovare a venit ca un pas firesc pentru ea în cadrul companiei. Am încredere că va continua rezultatele deosebite obținute de Dave Lowther la cârma echipei din România, poziționând TELUS International drept unul dintre cei mai buni furnizori de servicii de customer experience și un angajator de top în regiune”, adaugă Kristina Ivanova, Vicepreședinte Regional de Operațiuni, TELUS International Europe.
Cu aproximativ 75.000 de angajați în întreaga lume, TELUS International are operațiuni în 30 de țări și oferă suport în peste 50 de limbi, colaborând cu peste 650 de clienți din industrii cu o creștere accelerată. TELUS International operează în România de 15 ani și recrutează în fiecare an un număr important de noi membri în echipa sa, pentru birourile din București, Craiova și Brașov, cu opțiuni de a lucra în regim de telemuncă de oriunde în România.
TELUS International (NYSE & TSX: TIXT) proiectează, construiește și furnizează soluții digitale de ultimă generaţie pentru a îmbunătăţi experienţa consumatorilor (CX) pentru branduri globale inovatoare. Serviciile companiei susțin întregul ciclu al transformării digitale, sprijinind clienții să îmbrățișeze mai rapid noile tehnologii digitale pentru a obține rezultate de business mai bune. Soluțiile integrate ale TELUS International cuprind strategie digitală, inovație, consultanță și design, ciclul de viață al sistemelor IT, automatizare inteligentă și AI end-to-end, inclusiv capabilități de viziune computerizată, precum și soluții CX de tip omnichannel, soluții de încredere și securitate, inclusiv moderare de conținut. Susținând toate etapele de dezvoltare ale companiilor, TELUS International colaborează cu branduri din industrii cu creștere rapidă, precum tehnologie și jocuri, comunicare și media, comerț electronic și Fintech, domeniul bancar, servicii financiare și de asigurări, sănătate, turism și ospitalitate.
Cultura TELUS International promovează diversitatea și inclusivitatea în toate regiunile în care operează compania, prin politicile sale, prin workshopurile și platformele cu resurse dedicate membrilor echipei, prin practicile de angajare care asigură oportunități egale. Începând cu anul 2007, TELUS International construiește comunități mai puternice și îi ajută pe cei care au nevoie prin evenimente de voluntariat importante, care au avut până acum un impact pozitiv în viețile a peste 2,1 milioane de oameni din întreaga lume. Compania contribuie și prin cele cinci Fundații, care au acordat, din 2011 până în prezent, sponsorizări în valoare totală de 5,1 milioane de dolari unor organizații caritabile locale.