Mastercard și BRD lansează experiențe și beneficii exclusive pentru posesorii de carduri Premium din România

Mastercard și BRD lansează experiențe și beneficii exclusive pentru posesorii de carduri Premium din România

Mastercard și BRD anunță lansarea unei colecții de experiențe și beneficii din domenii precum artă și cultură, sport, gastronomie, divertisment, călătorii sau cumpărături, dedicate exclusiv deținătorilor de carduri Mastercard BRD Premium: Noir (World Elite), Platinum sau Gold  disponibile prin platforma Priceless.com/BRD.

„Mastercard facilitează plăți sigure, simple și rapide și deschide o multitudine de posibilități pentru consumatori, precum și pentru partenerii noștri emitenți. Suntem bucuroși că, acum, alături de BRD, le putem aduce experiențe și beneficii exclusive și atent selectate posesorilor de carduri Premium din România, pentru ca aceștia să se bucure de momente cu adevărat memorabile atât pe teritoriul țării, cât și în întreaga lume. Această inițiativă reprezintă, totodată, o modalitate prin care materializăm angajamentul Mastrecard de a fi în permanență conectați cu dorințele consumatorilor și de a le depăși așteptările, prin experiențele de neprețuit oferite”, a declarat Cosmin Vladimirescu, Country Manager Mastercard România și Croația.

Ne bucurăm să ducem la următorul nivel colaborarea cu Mastercard în beneficiul clienților noștri, adăugând un plus experienței oferite deținătorilor de carduri Mastercard BRD Premium. Ne-am dorit întotdeauna să integrăm viața de zi cu zi – fie că este vorba despre cumpărături, călătorii, mersul la restaurant – într-o experiență unică, completă, alături de cardurile emise în cadrul parteneriatului nostru cu Mastercard, iar platforma Priceless ne oferă acum ocazia de a face acest lucru în premieră pe piața românească”, a spus Anca Nuțiu, Director executiv, Retail Customers Value Management, BRD Groupe Société Générale.  

Pentru a revendica experiențele și ofertele, posesorii de carduri Mastercard BRD Premium trebuie să acceseze adresa web Priceless.com/BRD și să își creeze contul de utilizator. Odată înregistrați pe platformă, ei vor putea accesa beneficiile grupate în cinci categorii:

Categoria Experiențe exclusive BRD cuprinde experiențe pe care posesorii de carduri Mastercard BRD Premium le pot accesa gratuit. Selecția actuală cuprinde experiențe gastronomice de fine dining inedite, oferite de KANÉ, restaurant ce explorează noua bucătărie românească, The Brunch Affair, un concept exclusivist de petreceri în restaurante şi locuri neconvenţionale, și Singureni Manor, o destinație unică ce combină relaxarea în mijlocul naturii cu confortul absolut. Colecția de Experiențe exclusive BRD urmează să fie extinsă în viitor și la nivel național, cu experiențe din mai multe județe ale țării.

Categoria Beneficii BRD include acces în Business Lounge-urile din aeroporturile Cluj-Napoca, Sibiu și Timișoara, dar și 10% cashback la rezervările de cazare pentru oricare dintre cele 85.000 de destinații internaționale, realizate pe Booking.com.

În categoria Beneficii locale sunt listate avantaje precum accesul în Business Lounge-urile Mastercard din Aeroportul Internațional Henri Coandă și din Aeroportul Internațional Viena și asigurarea gratuită pentru cumpărături de la orice magazin online înregistrat în Uniunea Europeană, Marea Britanie, Norvegia sau Elveția.

Secțiunea Experiențe globale include o varietate de experiențe la nivel internațional și va fi extinsă constant cu noi propuneri de destinații relevante pentru clienții din România.

Programul european de privilegii cuprinde oferte de la comercianți internaționali din categoriile beauty, cadouri, îmbrăcăminte, accesorii și nu numai.

Deținătorii de carduri Mastercard BRD Premium sunt așteptați pe platformă să se bucure de experiențele exclusive, ofertele și beneficiile disponibile. În același timp, clienții BRD și consumatorii care doresc să aibă acces la aceste avantaje, își pot deschide un cont și pot solicita un card Premium eligibil.

Mastercard este o companie de tehnologie în industria globală de plăți. Misiunea noastră este să generăm și să dezvoltăm o economie digitală atotcuprinzătoare, care să ofere tranzacții sigure, simple, inteligente și accesibile, în beneficiul tuturor, de pretutindeni. Prin transfer de date sigur și prin rețele impenetrabile, prin parteneriate și cu pasiune, inovațiile și soluțiile noastre le permit persoanelor fizice, instituțiilor financiare, guvernelor și companiilor să își atingă potențialul maxim. Coeficientul nostru de decență (DQ) este pilonul de bază al culturii care ne reprezintă și pe care se sprijină tot ceea ce facem în companie și în afara ei. Conexiunile noastre acoperă peste 210 țări și teritorii, astfel încât construim o lume sustenabilă care le oferă tuturor accesul la posibilități de neprețuit.

BRD Groupe Société Générale este unul dintre liderii pieței bancare din România. Banca operează o rețea de 460 de unități și are active totale în valoare de 72 mld. lei (la 31 decembrie 2022). BRD deține o poziție de lider pe piața de retail, este un jucător de top pe piața de corporate banking și liderul pieței românești de factoring.

BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai importante grupuri europene de servicii financiare. Société Générale are 117.000 de angajați în 66 de țări și sprijină zilnic 25 de milioane de clienți persoane fizice, companii și investitori instituționali din întreaga lume, oferind o gamă largă de servicii de consultanță și soluții financiare personalizate.

Ca actor social, BRD investește în cultură, educație, tehnologie și sport, sprijinind proiecte care construiesc, dezvoltă, cresc o nouă generație și aduc valoare pe termen lung. Sub această viziune a fost creată Fundația9, care coordonează platforma de jurnalism cultural Scena9, dar și centrul cultural Rezidenta9 din București. În educație, BRD a creat Școala9, o platformă de jurnalism specializat, și sprijină programe care susțin demersul profesorilor din sistemul formal, dar și planuri, idei și proiecte în sfera inovării și a tehnologiei. Cea mai nouă platformă de jurnalism lansată de BRD este Mindcraft Stories, care își propune să deschidă o conversație despre descoperiri din România și din lume, despre cum tehnologia ne atinge viețile, despre inteligența artificială, robotică, medicină și multe altele.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune



Branded


Related