Glovo și Profi își consolidează parteneriatul, depășind pragul de 200 de locații în platformă

Glovo și Profi își consolidează parteneriatul, depășind pragul de 200 de locații în platformă

Glovo, platforma multi-categorie care oferă acces la o varietate mare de produse, dezvoltă parteneriatul început în luna mai a anului trecut cu Profi și ajunge la 204 locații ale retailerului român active în platformă. Astfel, în mai puțin de un an de la startul colaborării, Profi devine partenerul cu cele mai multe locații active în aplicația Glovo la nivel național.

Profi face tot posibilul să răspundă diferitelor nevoi și misiuni de cumpărare ale clienților săi. După introducerea diferitelor formate de magazin cu propuneri individualizate pentru clienții săi, livrarea la domiciliu în parteneriat cu Glovo se dovedește un important pas în abordarea sa omnichannel.

Din secțiunea Supermarket a aplicației Glovo, clienții pot selecta produsele dorite de la magazinele Profi, iar Glovo le va livra la adresa indicată în mai puțin de 60 de minute. Serviciul este disponibil în 57 de localități și include 204 magazine Profi. Utilizatorii Glovo pot comanda din peste 5000 de produse precum fructe și legume, lactate și ouă, mezeluri, băuturi alcoolice și non-alcoolice, produse de băcănie, produse pentru îngrijire personală, dar și produse de curățenie, dedicate celor mici sau pentru animalele de companie.

„Extinderea parteneriatului cu Profi este foarte importantă pentru noi și a venit natural, astfel am ajuns împreună cu partenerul nostru la peste 200 de magazine din care livrăm la nivel național, în mai mult de jumătate dintre orașele în care Glovo este prezent. În contextul în care anul trecut 15% dintre utilizatorii Glovo din România au plasat cel puțin o comandă din categoria supermarket, vom continua planurile de extindere, atât la nivel de orașe, cât și la nivel de parteneri, astfel încât utilizatorii Glovo să regăsească toate produsele de care au nevoie în aplicație.”, a declarat Iustinian Belghir, General Manager Glovo România și Moldova.

"Prin parteneriatul cu Glovo ne-am accelerat procesul de digitalizare și am creat oportunitatea de a ne adresa clienților care preferă achizițiile online pe segmentul de grocery food. Acest parteneriat este unul puternic și se concentrează pe îmbunătățirea experienței de cumpărare a clientului și pe listarea pe aplicația Glovo a unui procent cât mai mare de produse prezente în magazinele Profi. Suntem dedicați oferirii unei experiențe de cumpărare excepționale clienților noștri și suntem mândri să putem face acest lucru prin intermediul parteneriatului cu Glovo. Acest parteneriat reprezintă al doilea pas în strategia noastră de digitalizare și adaptare la segmentele de clienți. Primul pas a fost lansarea aplicației Profi, care oferă o gamă largă de funcționalități, inclusiv noul nostru program de loialitate, pentru a ne conecta mai bine cu clienții și a le oferi o experiență de cumpărare personalizată. Acum, împreună cu Glovo, putem extinde această experiență de cumpărare personalizată la segmentul de Home Delivery și să aducem mai multe produse din magazinele noastre direct la ușa clienților. Ne străduim să fim mereu în pas cu tehnologia și nevoile consumatorilor și continuăm să explorăm cu entuziasm noi moduri de a aduce această experiență digitală mai aproape de clienții noștri.", afirmă Cătălin Pavel, IT Digital & Data director, Profi.

 

Glovo este una dintre cele mai importante aplicații de livrare din mai multe categorii care conectează utilizatorii cu companii și curieri, oferind servicii la cerere de la restaurante locale, supermarketuri și magazine. Viziunea Glovo este de a oferi tuturor acces facil la tot ce se află în orașul lor, astfel încât utilizatorii noștri să se poată bucura de ceea ce își doresc, când doresc, unde doresc. Fondată în 2015 la Barcelona, operează în 25 de țări din Europa, Asia Centrală și Africa.

 Cu 28.000 de angajați în 1.654 de magazine proprii și Partener prezente în 795 de localități urbane și rurale, Profi este cel mai mare angajator privat din România. PROFI SUPER, PROFI CITY, PROFI GO și PROFI LOCO, cele patru formate de magazin ale rețelei, desfac o gamă de 5.000 de produse apreciate de cei peste 1,2 milioane de clienți care își fac zilnic cumpărăturile în aceste magazine. Mai bine de 94% din aceste produse provin de la furnizori din România. Cifra de afaceri a rețelei, de 11,6 miliarde lei, plasează compania pe locul trei în retailul românesc.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related