Andreea Halikias: Poveștile de succes în afaceri preiau din poveștile clasice structura călătoriei eroului

Andreea Halikias: Poveștile de succes în afaceri preiau din poveștile clasice structura călătoriei eroului

Eroul unei povești bune de brand este însuși clientul. El caută să depășească o situație problematică întâlnită în călătoria sa și găsește rezolvarea alături de un ghid. Acesta poate fi un business sau un consultant, care îi oferă soluții, servicii, produse și îi propune un plan prin care urmează să atingă succesul.

Andreea Halikias, autor de carte, strateg de afaceri și sales coach, spune că storytelling-ul de business a devenit un instrument din ce în ce mai important în ultimii ani, când suntem asaltați de informații diverse și de texte de vânzări din toate părțile.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Companii

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related