NAOS a lansat în România AGE PROTEOM™, serul longevității celulare

NAOS a lansat în România AGE PROTEOM™, serul longevității celulare

Institut Esthederm a lansat serul AGE PROTEOM™, o soluție revoluționară care previne semnificativ îmbătrânirea pielii.

Medici dermatologi, farmaciști, specialiști din industria de beauty, dar și vedetele prezente și alți invitați preocupați de ultimele inovații din domeniul îngrijirii pielii au primit acces în premieră la informații științifice puse la dispoziție de către cei doi medici dermatologi: Dr. Cosmina Sandor și Dr. Mihaela Vidan-Popa, care au dat astfel startul evenimentului de lansare cu un panel dinamic, din care au mai făcut parte și cele 2 reprezentante NAOS, Dna. Dorina Kaszta – Senior Trainer NAOS, specialist în fiziopatologia pielii și Dna. Simona Vlad – Medical Communication Manager NAOS.

Au fost prezentate în premieră detalii valoroase rezultate din studiile clinice care au dus la identificarea principalei cauze biologice a îmbătrânirii pielii, conducând astfel la definirea BIOTEHNOLOGIEI AGE PROTEOM™. Aceasta este derivată dintr-un microorganism cvasi-nemuritor, care constă în molecule antioxidante de tip „chaperone” si care protejează și fortifică durabil proteomul pielii. Pielea îmbătrânește mai lent, fiindu-i redate fermitatea, tonusul, luminozitatea, uniformitatea și densitatea.

Rezultatele devin vizibile după prima lună de utilizare zilnică, concluzia susținută de studiile clinice demonstrând că pielea este transformată vizibil (luminozitate, riduri mai puțin vizibile, elasticitate, pete pigmentare diminuate, fermitate). Fiind mai bine protejată, pielea se reface mai repede și are un aspect regenerat. După o lună, corectarea semnelor îmbătrânirii se intensifică și se prelungește în mod durabil, iar, după șase luni, rezultatele obținute sunt de patru ori mai bune decât cele obținute după două luni.

Începând cu anii 2000, Jean-Noël Thorel, farmacist și fondator al societății NAOS (Bioderma, Institut Esthederm, Etat Pur), a împărtășit viziunea și cercetările Prof. Miroslav Radman, genetician și fondator al MedILS (Institutul Mediteraneean pentru Științele Vieții), specializat în longevitatea celulară aplicată în domeniul bolilor asociate îmbătrânirii (diabet, Parkinson, Alzheimer, Charcot etc.).

Sudiile acestuia au relevat faptul că  proteinele se află la originea îmbătrânirii pielii, întrucât epidermul și dermul sunt alcătuite din proteine ca elastina sau colagenul. Mai mult, proteinele sunt și esența vieții celulare — un exemplu în acest sens fiind proteinele pentru repararea ADN-ului.

Protejarea integrității proteomului pe termen lung va contribui la păstrarea aspectului tânăr al pielii. Această colaborare decisivă cu echipele Profesorului Radman a contribuit la identificarea principalei cauze biologice a îmbătrânirii pielii și le-a permis echipelor de cercetare și dezvoltare ale NAOS să dezvolte una dintre cele mai inovatoare biotehnologii cu privire la longevitatea celulară.

În timp ce studia microorganisme cvasi-nemuritoare, capabile să se regenereze la nesfârșit, chiar și în condiții extreme (radiații, temperatură etc.), Prof. Radman a descoperit secretul longevității lor. Aceasta nu depinde de integritatea AND-ului lor, ci de reziliența proteomului lor, care este protejat de molecule specifice — antioxidanți de tip „chaperone” — care sunt veritabile scuturi biologice, făcând din acest microorganism unul  indestructibil.

Produsul inovator va fi disponibil în curând spre comercializare pentru publicul din România prin intermediul lanțurilor de farmacii.

NAOS este un jucător-cheie în crearea sectorului îngrijirii personale (Sănătate, Frumusețe, Stare de bine), care își propune să fie o sursă de oferte inovatoare, inspirate de ecobiologie.

Ecobiologia se află în centrul abordării NAOS pentru a păstra mai bine ecosistemul pielii și pentru a întări mecanismele sale naturale. În loc să supratrateze pielea, aceasta trebuie învățată să funcționeze corect. Din acest concept s-au născut mărcile Bioderma, Institut Esthederm și Etat Pur.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related