Fanii MAMMA MIA s-au dat peste cap la Muzeul Simțurilor

Fanii MAMMA MIA s-au dat peste cap la Muzeul Simțurilor

„MAMMA MIA”, cel mai iubit musical din România, va avea o nouă reprezentaţie memorabilă la Bucureşti, pe 6 mai, la Sala Palatului, iar fanii bucureșteni au fost invitați să experimenteze un spațiu special amenajat pentru ei la Muzeul Simțurilor din AFI Cotroceni. 

Astfel, în luna aprilie peste 15.000 de persoane s-au „dat peste cap” în zona dedicată MAMMA MIA de la Muzeul Simțurilor, s-au conectat într-un mod aparte cu celebrul spectacol, bucurându-se de atmosfera grecească din Santorini. Vizitatorii au realizat fotografii inedite în decorul dezvoltat de echipa de creație, fiind atraşi de chitara lui Harry Bright și de terasa grecească, locul principal de desfășurare a poveștii.

La finalul lunii au fost invitați mai mulţi generatori de conținut să cunoască echipa celui mai iubit musical şi să devină parte din poveste, prin zecile de cadre creative surprinse în spaţiul dedicat MAMMA MIA de la Muzeul Simţurilor.

„Ne-am dorit să comunicăm onest, relevant și natural, să alegem endorseri credibili și reprezentativi și să promovăm musicalul „MAMMA MIA” într-un mod interactiv în universul tinerilor, iar Muzeul Simțurilor a fost locul perfect pentru a aduce spectacolul în rândul generației digitale. „Ne-am dat peste cap” şi ne-am adaptat contextului, la preferințele acestora, integrând mesajul în universul în care tinerii se simt bine”, Georgiana Proca, PR Account Executive, RAN Communication.

Cu o distribuție spectaculoasă, musicalul „MAMMA MIA!” reunește în faţa publicului artişti renumiți care cântă, dansează și interpretează rolurile cheie dintr-o poveste despre dragoste, prietenie și regăsire. Loredana, Horia Brenciu, Cornel Ilie, Adrian Nour, Anca Țurcașiu, Ecaterina Ladin, Silviu Mircescu și Bianca Purcărea, alături de zeci de dansatori, vor cânta și vor dansa împreună cu spectatorii pe muzica inspirată de celebra formație ABBA, inclusiv hituri ca „Mamma Mia”, „Voulez-vous”, „Dancing Queen” sau „The winner takes it all”.

„A fost un proiect dezvoltat de la zero într-un timp foarte scurt și ne-am dorit ca adolescenții și tinerii să afle de spectacolul „MAMMA MIA” într-un mod inedit. Am ales cea mai bună soluție din punct de vedere creativ, adaptată pentru publicul – țintă, dar și pentru cei care nu cunosc încă spectacolul, iar rezultatele au fost peste așteptări”, a declarat Andreea Oroz Munteanu, Marketing Manager Musicals.

Musicals este alcătuită dintr-o echipă de profesioniști care de-a lungul ultimilor 15 ani au demarat și au fost implicați în realizarea și prezentarea unor spectacole cu un înalt standard artistic pe piața muzicalurilor din România, cum ar fi Phantom of the Opera, Romeo și Julieta, Rebecca, Crai Nou sau producțiile de success național precum My Fair Lady și Mamma Mia.

Echipa intruneste regizori, dirijori, scenografi si producatori - profesioniști care au debutat teatrul muzical în România și au lucrat cu unele dintre cele mai mari nume din West End, Broadway și industria de elită internațională a muzicalurilor, precum CBE Graham Vick, Stephen Barlow, Paul Curran. Ca trendsetters în teatrul muzical românesc, obiectivul acestora fiind producțiile inovative, de impact comercial, în care calitatea producției atinge cele mai înalte cote.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


RAN Communication

RAN Communication este o agentie on the go. Atunci si acolo unde clientul are nevoie, aproape 24 de ore pe zi, 7 zile pe saptamana. RAN Communication inseamna o cultura dinamica si pozitiva, avand o... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related