Campania „DIGI Days” propune o nouă ofertă de nerefuzat dedicată clienților existenți

Campania „DIGI Days” propune o nouă ofertă de nerefuzat dedicată clienților existenți
  • În perioada 08 - 14 mai, DIGI răsplătește fidelitatea clienților săi prin intermediul campanieiDIGI Daysși oferă 50% reducere din valoarea abonamentului lunar, pentru primele 6 luni consecutive, indiferent de serviciul contractat;
  • Oferta este disponibilă exclusiv online, pe site-ul ro și se aplică abonaților existenți, persoane fizice, care contractează servicii noi, extraopțiuni sau realizează upgrade-uri.

Conform tradiției, DIGI anunță cea de-a șasea ediție a campaniei promoționale DIGI Daysprin care celebrează loialitatea clienților existenți, persoane fizice, venind în întâmpinarea acestora cu o ofertă imbatabilă: 50% reducere, în primele 6 luni consecutive, la contractarea oricărui serviciu nou, adăugarea unei extraopțiuni sau efectuarea unui upgrade.

Valabilă  în perioada 08 - 14 mai,  campania DIGI Days se desfășoară exclusiv online, pe site-ul DIGI.ro și a fost creată special pentru a le mulțumi abonaților pentru fidelitatea și încrederea acordate optând pentru serviciile oferite de companie.

De beneficiile acestei promoții se vor putea bucura utilizatorii DIGI care au activ minimum un serviciu și aleg să adauge unul sau mai multe servicii noi din portofoliul companiei, respectiv să efectueze un upgrade sau să activeze o extraopțiune TV. Activarea ofertei se poate realiza direct, accesând pagina principală a campaniei sau din Contul meu, secțiunea „Serviciile mele”, selectând fie serviciul nou sau pe cel pentru care doresc upgrade, fie una sau mai multe extraopțiuni TV.

Reducerea de 50% din valoarea facturii se va aplica în primele 6 luni consecutive doar serviciilor și extraopțiunilor TV adăugate în această perioadă, nu și celor activate anterior campaniei “DIGI Days și este valabilă exclusiv pentru contractele încheiate pe o perioadă de 24 de luni.

Promoția nu se aplică echipamentelor cumpărate și nu se cumulează cu oferta de achiziționare în rate a telefoanelor.

Potrivit Autorității Naționale pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii (ANCOM) și estimărilor companiei, DIGI este operatorul cu cea mai mare acoperire de voce mobilă din țară cu un procent de 98,8% din totalul populației României. În același timp, DIGI își menține prima poziție în topul operatorilor în ceea ce privește portabilitatea, deservind, în prezent, în rețeaua 4G și 5G, peste 4,9 milioane de conexiuni mobile (date disponibile la 31.12.2022).

DIGI este liderul segmentului de servicii de internet fix, pay-tv și telefonie fixă după cotele de piață deținute în România și unul dintre operatorii europeni de top în domeniul comunicațiilor electronice convergente, derulând operațiuni în Spania, Italia, Portugalia și Belgia. Compania deține cea mai modernă (state of the art) și mai extinsă rețea de fibră optică din regiune. Grupul DIGI pune la dispoziția abonaților săi și o ofertă complexă de conținuturi trans-media, prin intermediul diviziei media care cuprinde: televiziunile Digi24, Digi Sport 1, 2, 3, 4, Digi4K, Film Now (pay-TV), Digi World, Digi Animal World, Digi Life, UTV, Music Channel și Hit Music Channel, radiourile Digi FM, PROFM, Dance FM, Chill FM, Digi24 FM și serviciul de content Digi Online. 

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related