AFI Cotroceni, cel mai mare mall din România, anunță extinderea portofoliului de chiriaşi cu noi magazine ale unor branduri celebre, printre care Boss, Viorica Cosmetics, Robowar - Battle Arena, CHIN CHIN, Love Beauty şi RUSTIC GRILL. De asemenea, AFI Cotroceni anunţă şi redeschiderea iSTYLE, primul Apple Premium Partner, şi MOHITO, retailer de fashion.
Peste 300 de branduri sunt acum în cel mai mare mall din România, 60% dintre ele fiind locații-ancoră atât în segmentul fashion și beauty, cât și în ariile de sport, electronice și home&deco.
„Ne transformăm permanent, ne-am adaptat în timp real cerințelor și tendințelor de consum și tot ceea ce ne-am propus din punct de vedere mix de branduri a fost depășit, clienții reacționând extraordinar. Am reconfigurat zonele de shopping prin aceste deschideri și urmează în perioada următoare noi branduri să fie prezente în mall. Suntem un trendsetter in retail-ul romanesc și ne dorim să atragem în AFI Cotroceni fanii shoppingului și entertaimentului de calitate. Rămânem destinația favorită, cu numeroase valențe și experiențe memorabile pentru clientii nostri.” a declarat Anca Buzatu, Marketing Manager AFI Cotroceni.
Astfel, noutăţile primăverii includ nu numai noi lansări de magazine, de la fashion retail, beauty, food, ci şi redeschideri ale unor nume cunoscute clienţilor AFI Cotroceni, în urma reamenajării spaţiului sau rebranduirii.
AFI Cotroceni adaugă în portofoliul său două noi branduri de beauty - Viorica Cosmetics şi Love Beauty. Viorica Cosmetics este cel mai mare producător de cosmetice și parfumerie din Republica Moldova, fiind o companie cu tradiţie, fondată în 1989, care îmbină armonios știința botanică cu expertiza dermatologică pentru crearea produselor care fac pielea nu doar frumoasă, ci şi sănătoasă. Iar Love Beauty oferă servicii de epilare definitivă şi înfrumuseţare pentru femeile care vor să profite de mersul la shopping pentru a face diferite tratament beauty.
De asemenea, retailerul german Boss, unul dintre liderii segmentului premium și de lux de pe piața globală de îmbrăcăminte, a deschis un nou magazin în AFI Cotroceni, iubitorii brandului regăsind în acest spațiu modern atât articole vestimentare pentru bărbați, cât și încălțăminte șu accesorii.
În plus, pentru amatorii de super distracţie, Robowar - Battle Arena lansează prima arenă de luptă cu roboţi cu telecomandă unde pasionaţii pot da măsura priceperii şi dexterităţii, distrându-se cu prietenii. Cu o mare pasiune pentru tehnologie și design, Robowar - Battle Arena aduce inovația în oferta AFI Cotroceni.
În zona de food court, clienții se vor bucura acum de două noi restaurante, unul cu specific asiatic - CHIN CHIN – şi celălalt cu mâncare tradiţională românească - RUSTIC GRILL.
De asemenea, din seria redeschiderilor, iSTYLE a deschis primul magazin Apple Premium Partner din România, noul concept oferind o nouă experiență de cumpărături pentru pasionații de tehnologie. Transformarea a presupus un nou design complet nou, similar cu magazinele Apple din întreaga lume. Interiorul este extrem de spațios, având o suprafață de circa 200 de mp, de două ori mai mare decât înainte, un număr triplu de produse și specialiști de vânzări cu cea mai înaltă calificare pentru a asigura experiența de cumpărături specifică Apple Store.
Iar MOHITO, retailerul de modă care oferă haine în cele mai recente trenduri feminine le aşteaptă pe fashioniste cu colecţii noi, într-un spaţiu amplu, reamenajat, unde moda este accesibilă tuturor, indiferent de vârstă.
Inaugurat în 2009, AFI Cotroceni este cel mai mare mall din România, cu o suprafață comercială închiriabilă de peste 90.000 mp. AFI Cotroceni pune la dispoziția clienților săi zeci de branduri de fashion & accesorii, electronice sau home & deco, cel mai mare food court dintr-un spațiu comercial din România, dar și o zonă generoasă de entertainment, care cuprinde numeroase oportunități de petrecere a timpului liber. Dintre acestea, cele mai apreciate de vizitatori sunt sala de cinema IMAX care are cel mai mare ecran din țară, patinoarul indoor sau Museum of Senses – un spațiu expozițional care propune o călătorie într-o lume a senzațiilor și iluziilor optice.