Campari și Dana Rogoz au celebrat creații de neuitat la cea de-a 76-a ediție a Festivalului de la Cannes

Campari și Dana Rogoz au celebrat creații de neuitat la cea de-a 76-a ediție a Festivalului de la Cannes

În calitate de partener oficial, Campari și-a adus pentru a doua oară pasiunea și creativitatea în cadrul festivalului de film de renume mondial.
Dana Rogoz este ambasador Campari și a participat la Festivalul de la Cannes pentru a descoperi noile creații ale brandului Italian.

Anul acesta, Campari, binecunoscutul aperitiv milanez roșu a revenit la cea de-a 76-a ediție a renumitului Festival de la Cannes, ca partener oficial.

Lumea cinematografică reprezintă îmbinarea perfectă a pasiunii și a creativității, ce se uneșc pentru a da naștere unor creații de neuitat pentru spectatori. Această îmbinare seamănă foarte mult cu rolul brandului Campari în inima culturii cocktailurilor; pasiunea și creativitatea se află în centrul moștenirii sale și i-a inspirat pe barmani să creeze cele mai emblematice cocktailuri din lume.

Creațiile și cocktailurile de neuitat realizate de Campari alături de poveștile din lumea cinematografică au un lucru în comun: o moștenire ce permite elevarea oricărei experiențe și transpunerea ei dincolo de așteptări. În calitate de partener oficial al Festivalului de la Cannes, Campari aduce acest lucru la viață pe toată durata festivalului, în perioada 16-27 mai 2023.

 

DOUĂ SĂPTĂMÂNI DE EVENIMENTE DE NEUITAT

În cel de-al doilea an în calitate de partener oficial al Festivalului de la Cannes, Campari a găzduit o serie de evenimente care îmbină figuri recunoscute ale cinematografiei cu emblema mixologiei, Campari, pentru a celebra creații de neuitat.

Cu mai multe evenimente și parteneriate, Campari a impresionat în 20 mai cu o noapte de neuitat în inima Cannes Croisette și a invitat oaspeții să se bucure de o experiență de neratat din trei părți, fiecare inspirată din diferite elemente ale cinematografiei. Evenimentul a fost o seară în care invitații din industria cinematografică, iubitorii și prietenii Campari au fost cufundați pe deplin în lumea Campari și a cinematografiei.

Dana Rogoz, actriță și ambasador Campari, a adăugat: „Sunt prietenă Campari de mulți ani, apreciind moștenirea puternică a aperitivului milanez, iar în calitate de om ce face parte din lumea cinematografiei am salutat inițiativa acestora de a susține Festivalul de la Cannes. Pentru mine a fost o imensă bucurie să particip la acest festival, înconjurată de oameni cu care împărtășesc aceeaşi pasiune, aceeaşi dragoste pentru cinema. Iar cu această ocazie, am avut plăcerea să descopăr și noua creație Campari, Red Carpet - Ediţia Cannes, un mix spectaculos prin care brandul italian și-a adus la viață universul creativ, într-un cadru cu totul deosebit.”

 

DESCOPERIȚI CULTURA APERITIVULUI MILANEZ ÎN INIMA FESTIVALULUI DE LA CANNES

În inima Festivalului de la Cannes încă se află Campari Lounge, situat în interiorul Palais des Festivals. Acest spațiu oferă oaspeților ocazia de a savura un aperitiv relaxat seara devreme, urmând ca mai apoi să se poată bucura de jocul de lumini și de un DJ care creează o atmosferă unică. În Lounge este prezent, și de această dată, barul circular  situat în centrul încăperii, semnătura Campari, unde se servesc unele dintre cele mai  bine-cunoscute cocktailuri din lume, cum ar fi Negroni și Campari Spritz.

Fiecare cocktail din Campari Lounge este pregătit și servit cu măiestrie de Camparino in Galleria, oferind serviciul legendar al istoricului bar milanez situat în Galleria Vittorio Emanuele II. Camparino este un punct de referință și simbol al aperitivului prin excelență; așadar a adus la Cannes legăturile sale puternice atât cu Milano, locul de naștere al lui Campari, cât și cu contextul artistic și cultural al secolului al XX-lea.

Anul acesta, echipa Camparino servește oaspeților în Lounge o selecție de cocktailuri emblematice Campari, inclusiv Negroni, Campari Spritz, Campari & Soda, Milano-Torino, Americano și Negroni Sbagliato. Alături de aceste cocktailuri clasice, echipa Camparino servește și Red Carpet – Ediția Cannes: un cocktail special creat pentru festival cu gust proaspăt și sărat inspirat de Cannes.

Campari Group’s Head of Global Marketing, Julka Villa, a declarat: „Atât Campari, cât și lumea cinematografică sunt intrinsec legate de credința similară că figurile emblematice inspiră creații de neuitat; fie că vorbim de Campari aperitiv în centrul mixologiei, fie talentul creativ și companiile de producție inovatoare în centrul industriei cinematografice. După un prim an de succes la Festivalul de la Cannes, suntem incredibil de încântați să revenim din nou și să stabilim brandul ca partener de lungă durată al festivalului de film renumit la nivel mondial. Așteptăm cu nerăbdare să primim oaspeții din 17 mai la Campari Lounge și să ne bucurăm de unele dintre cele mai bine-cunoscute cocktailuri din lume.”

#CampariCinema #Cannes2023 #FestivalDeCannes #EnjoyResponsibly

Campari, emblematicul, aperitivul italian roșu de neuitat, se află în inima unora dintre cele mai faimoase cocktailuri din lume. Campari a fost fondat la Milano în 1860 de Gaspare Campari și a făcut cunoscut de fiul său, Davide, care a creat ceva atât de distinctiv și revoluționar încât rețeta sa secretă nu a mai fost modificată de atunci. Culoarea roșie vibrantă, gustul unic și în straturi al Campari este rezultatul infuziei de ierburi, plante aromatice și fructe în alcool și apă. Pe lângă faptul că este unic și distinct, Campari este extrem de versatil, oferind posibilități nemărginite și neașteptate. Ca sursă a acestei inspirații pline de pasiune încă de la crearea ei, văzută prin geniul creativ al fondatorilor săi, artiști din diferite domenii și cei mai buni barmani din lume, Campari îți stimulează instinctele, inspirând creații nelimitate.

Prezentă pe piața din România din 2007 și parte a Photos Photiades Group, PPD Global este lider în distribuția de băuturi alcoolice premium. Împreună cu Diageo, Gruppo Campari, San Pellegrino, Monin, Proximo, Illva Saronno și alți parteneri, PPD Global a construit un portofoliu impresionant de băuturi premium și super premium. Printre acestea se numără mărci precum Johnnie Walker, Aperol, J&B, Campari, Tanqueray, Captain Morgan, Cinzano, Acqua Panna, San Pellegrino, Monin, și propriul său brand de vodcă, Tazovsky. Băuturile importate și distribuite de PPD Global sunt disponibile în toate marile lanțuri de magazine din România și în peste 15.000 de locații HoReCa din toată țara.

PPD Global este parte a Photos Photiades Group, companie fondată în urmă cu peste 75 de ani, cu o experiență extinsă în producția, vânzarea și distribuția unor mărci cunoscute de băuturi alcoolice și non-alcoolice și cu operațiuni în sectorul imobiliar și al asigurărilor. Cu o cifră de afaceri anuală la nivel de grup de peste 350 de milioane de Euro și peste 1.000 de angajați, Photos Photiades Group desfășoară activități în România, Croația, Cipru, Grecia și Slovenia.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related