Analiză Glovo: Românii au comandat în 2022 un burger la 3 secunde

Analiză Glovo: Românii au comandat în 2022 un burger la 3 secunde
  • În 2022, românii au comandat prin intermediul Glovo circa 9.230.000 de burgeri, cu 40% mai mai mult față de anul precedent
  • Cel mai mare fan al burgerilor din România este un utilizator din Suceava care a comandat în medie 2 burgeri și jumătate pe zi pe parcursul anului trecut.
  • 29% dintre comenzile care conțin burgeri sunt plasate în intervalul 18:00-20:00

Cu ocazia Zilei Internaționale a Burgerului (28 mai), Glovo, platforma multi-categorie care oferă acces la o varietate mare de produse, prezintă principalele obiceiuri ale românilor referitoare la consumul de burgeri.

În 2022, prin platforma Glovo, în România au fost livrați 9.229.640 de burgeri,  acest preparat fiind pe primul loc în topul preferințelor utilizatorilor Glovo, urmat de shaorma și pizza. Această cifră reprezintă o creștere semnificativă față de anul 2021, de 40%.

 

Românii au comandat, în medie, un burger la 3 secunde

Minutul de aur al anului în ceea ce privește consumul de burgeri a fost înregistrat la data de 28 februarie 2022, la ora 9:44, moment în care românii au comandat 253 de burgeri pe minut, iar în ziua de 4 martie românii au comandat cei mulți burgeri din întreg anul 2022. În plus, în luna martie românii au comandat cei mai mulți burgeri pe tot parcursul anului trecut, iar în medie, la nivelul întregului an, românii au comandat un burger la fiecare 3 secunde. 

Potrivit datelor Glovo, românii au optat pentru preparatul cu specific american în special pentru cină, astfel că 29% dintre comenzi au fost plasate în intervalul orar 18:00-20:00, în timp ce joia și vinerea sunt zilele preferate de români pentru comenzile de burgeri.

„Cu siguranță anul 2022 a fost anul burgerului! Doar anul trecut, prin platforma noastră, românii au comandat de peste 9 milioane de ori acest preparat, aproape un burger la fiecare 3 secunde! Această viteză de consum s-a tradus și printr-o creștere impresionantă a cererii pentru burgeri. În 2022, românii au comandat cu 40% mai mulți burgeri, comparativ cu 2021.", a declarat Alexandra Dinovici, General Manager Glovo România.

România ocupă astfel locul al treilea la nivel global în ceea ce privește consumul de burgeri din rețeaua Glovo de 25 de țări. La nivel local, București, Constanța, Cluj-Napoca, Iași și Craiova sunt orașele în care s-a înregistrat  mai mult de jumătate din consumul total de burgeri în România anul trecut, iar cele mai apreciate rețete de burger rămân burgerul de pui, cheeseburger-ul și burgerul clasic.

În ceea ce privește evoluția consumului la nivel de orașe, datele platformei arată că utilizatorii din Botoșani au comandat de 6 ori mai mulți burgeri în 2022 față de anul precedent, în timp ce utilizatorii din Călărași au comandat de 8 ori mai mulți burgeri. Recordul absolut al numărului de burgeri comandați pe parcursul întregului an îi revine unui sucevean care a comandat în medie 2 burgeri și jumătate pe zi.

Glovo este una dintre cele mai importante aplicații de livrare din mai multe categorii  care conectează utilizatorii cu companii și curieri, oferind servicii la cerere de la restaurante locale, supermarketuri și magazine. Viziunea Glovo este de a oferi tuturor acces facil la tot ce se află în orașul lor, astfel încât utilizatorii noștri să se poată bucura de ceea ce își doresc, când doresc, unde doresc. Fondată în 2015 la Barcelona, operează în 25 de țări din Europa, Asia Centrală și Africa.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related