#COLORFIDENCE - Orbit aduce inspirația prin culori cu un nou design al pachetelor de gumă de mestecat

#COLORFIDENCE - Orbit aduce inspirația prin culori cu un nou design al pachetelor de gumă de mestecat

Culorile au capacitatea de a evoca emoții și de a ne influența stilul personal. Hainele sunt alături de noi din ziua în care ne naștem și, conform psihologilor, au o influență puternică asupra stării noastre de spirit de zi cu zi. Orbit redefinește personalitatea produselor sale cu un nou aspect pentru aromele: spearmint, peppermint, bubblemint, dar și două noi arome - tropical și strawberry.

Astfel, Orbit are o misiune importantă de a aduce mai mult #COLORFIDENCE în viețile oamenilor, prin prospețimea pe care o oferă. Acest obiectiv va încuraja milioane de consumatori să se simtă mereu fresh și să-și recapete încrederea în sine, pentru a fi cea mai bună versiune a lor în fiecare moment!

Oamenii sunt capabili să perceapă aproximativ 17.000 de culori diferite. Cele mai multe atașamente emoționale față de culori se formează încă din timpul copilăriei. Când vedem o anumită culoare, o asociem cu un eveniment sau sentiment specific, iar dacă situația este suficient de puternică, poate lăsa o amprentă de lungă durată.

„Culorile sunt viață! Culorile îți pot schimba starea de spirit în doar câteva secunde. Culorile îți dau șansa sa fii creativ în orice domeniu. Iar moda este dependentă de culori, așadar si eu sunt dependentă de culori. Fără acestea nu as fi putut fi creativă și plină de idei în ultimii 20 de ani ai carierei mele de fashion editor”, a menționat Domnica Mărgescu, Director de modă Elle România.

Probabil nu mai este deloc surprinzător faptul că principalii factori care determină modul în care culorile afectează oamenii sunt vârsta, sexul și, mai ales, cultura. În cultura occidentală, negrul este culoarea tristeții, în timp ce japonezii consideră albul culoarea doliului. Roșul este văzut în cultura noastră ca echivalent al vieții, al energiei și al pasiunii, verdele este adesea asociat cu natura, prospețimea și speranța și așa mai departe.

Culorile hainelor, combinațiile bine alese și aspectul general al acestora conturează identitatea vestimentară a fiecărui individ, iar o garderobă potrivită poate economisi timp și poate ajuta cu încrederea de sine.

„Felul în care mixăm culorile în ținutele noastre ne dă energia zilnică de care avem nevoie și reflectă starea pe care vrem să o transmitem celorlalți. Așadar salut campania Orbit numită chiar Colorfidence, deoarece alegerea culorilor puternice ne pot transpune în alta lume, ne pot inspira pentru călătorii, styling-uri inedite sau ne pot pur și simplu îndeplini o plăcere & un zambet chiar și pentru un moment!”, a adăugat Domnica Mărgescu, Director de modă Elle România.

Pachetele Orbit au de acum un nou look, mai colorat și proaspăt, cu mai multă personalitate. Orbit invită consumatorii să găsească inspirație în unul dintre cele cinci arome - spearmint, peppermint, bubblemint și două arome noi - tropical și căpșuni, care se pot asorta cu ușurință cu restul accesoriilor de zi cu zi.

Odată cu lansarea campaniei #COLORFIDENCE, Orbit invită consumatorii să sărbătorească impactul culorilor din viața lor și îi încurajează să ia parte într-o călătorie de exprimare a personalității lor, în ținute colorate, inspirate din noua paletă de culori.

Mars este o afacere de familie începută în urmă cu mai bine de 100 de ani. Această independență oferă companiei libertatea și oportunitatea de a gândi în contextul unor generații întregi, nu doar în cadrul unor lucruri punctuale, astfel încât să poată investi în viitorul pe termen lung al acesteia. Ambițiile îndrăznețe sunt susținute de acțiunile celor 115 000 de asociați din 80 de țări. De asemenea, Mars s-a impus de mult timp ca o companie care oferă șanse egale pentru toți și încurajează alte companii să creeze medii incluzive și să ia măsuri împreună pentru a ajuta femeile de pretutindeni să-și atingă atingă potențialul. 

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related