Grupul Lidl își extinde angajamentul față de ciclism, devenind principalul sponsor și partener strategic al echipei care participă la Circuitul Mondial UCI, Lidl-Trek.
Parteneriatul pe termen lung cu una dintre echipele de top din ciclismul internațional începe cu Giro d'Italia feminin, din data de 30 iunie 2023 și cu Turul Franței masculin, pe 1 iulie 2023.
Un parteneriat între două brand-uri internaționale, unite prin angajamentul lor față de performanță.
Împreună, Lidl și Trek, au planuri ambițioase: să introducă pe scena ciclismului mondial o echipă care să entuziasmeze și să inspire nu doar fanii ciclismului, ci și următoarele generații de campioni și pe toți cei care practică ciclismul la nivel amator sau competițional. În calitate de parteneri, Lidl și Trek nu se vor concentra doar pe succesul atletic, ci și pe sănătate și importanța exercițiilor fizice, a sportului și a unei alimentații echilibrate. Promovarea unui stil de viață sănătos și activ este un obiectiv esențial pentru cei doi parteneri, ca parte a responsabilității lor sociale.
Lidl, o companie a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Germania și Europa. Lidl operează în prezent peste 12.000 de magazine și peste 200 de centre logistice și depozite în 31 de țări. În prezent, Lidl are peste 360.000 de angajați, dintre care peste 10.500 în România, unde retailer-ul german are deschise peste 300 de magazine și 6 centre logistice. Dinamismul din activitățile de zi cu zi, rezultatele durabile și corectitudinea în cooperarea profesională construiesc mediul de lucru pentru Lidl ca angajator, peste tot pe Glob.
Trek Bicycle este lider global în proiectarea și fabricarea de biciclete și produse conexe. Trek consideră că bicicleta poate fi o soluție simplă la multe dintre cele mai complexe probleme ale lumii și se angajează să înlăture barierele care împiedică oamenii să folosească bicicletele mai des pentru transport, recreere și inspirație.