Burritos Guerilla, o inovație la nivel de brand virtual lansat de Tazz în parteneriat cu Radio Guerilla, se extinde cu noi produse odată cu celebrarea primului an de existență. Preparatele autentice din bucătăria mexicană sunt extrem de apreciate de români, astfel peste 40.000 de comenzi au fost plasate în ultimul an, dintre care favoritul românilor rămâne clasicul Chilli con Carne.
Burritos Guerilla propune consumatorilor preparate mexicane în combinații versatile pentru toate gusturile, de la burritos autentici în variante cu carne sau veggie și până la garnituri fresh care să întregească experiența. Încă de la început, brandul virtual cu specific mexican a fost pe placul românilor, astfel că în iulie, la doar o lună de la lansarea brandului virtual pe Tazz Republic, s-au înregistrat cele mai multe comenzi. Recordul la comenzile Burritos Guerilla e deținut de unul dintre clienții noștri care a comandat pentru masa de prânz burritos de 98 de ori în ultimul an. Pe parcursul anului, orașele cu cele mai multe comenzi ale preparatelor din gama Burritos Guerilla au fost București, Cluj și Timișoara.
Pentru clienții Tazz momentul perfect pentru a-și comanda un burrito rămâne, de cele mai multe ori, ora prânzului. De-a lungul acestui an, în meniul Burritos Guerilla a apărut un nou preparat care păstrează prospețimea ingredientelor aromate din burrito, dar într-o altă formă: Burrito Bowls. Cele patru sortimente noi de Burrito Bowls pe care clienții le pot încerca sunt Chilli con Carne, Crispy Chicken, Mexican Pulled Pork și Nachos.
„Pe lângă expansiunea celor mai bune restaurante din țară dincolo de orașul de origine, prin Tazz Republic ne-am dorit să susținem dezvoltarea unor branduri virtuale care să ofere gusturi și experiențe inedite clienților noștri. Ne bucurăm că acum un an Radio Guerilla a acceptat provocarea de a lansa împreună cu noi un brand virtual care să aducă starea de bine de la radio, direct în casele oamenilor prin preparate fresh și unice. Feedback-ul primit din partea clienților noștri ne confirmă că astfel de colaborări care propun o fuziune între zona de food și alte industrii merită să se întâmple din ce în ce mai des. Pe parcursul anului am adăugat noi preparate pentru a răspunde la cât mai multe dintre poftele clienților Tazz. Ne dorim ca în continuare să fim aproape de consumatorii noștri și ne bucurăm să ducem mai departe brandul virtual printr-o gamă din ce în ce mai variată.”, a declarat Alin Șerban, CEO Tazz.
,,Încercăm întotdeauna să rămânem aproape de publicul nostru și ne place să facem asta în moduri neașteptate, de aceea am ales să dezvoltăm împreună cu partenerul nostru, Tazz, un restaurant cu mâncare bună și fresh care să se potrivească perfect cu conținutul pe care îl oferim ascultătorilor Radio Guerilla. Ne bucurăm că în acest prim an de Burritos Guerilla preparatele au fost pe placul publicului nostru și sperăm să încerce și noile Burrito Bowls. Suntem încântați să ducem mai departe acest proiect inedit, alături de partenerii noștri.”, a completat Adrian Popescu, Managing Partner Radio Guerrilla.
Preparatele Burritos Guerrilla sunt disponibile pentru comandă exclusiv pe aplicația și website-ul Tazz în 6 orașe: București, Timișoara, Cluj-Napoca, Brașov, Ploiești și Constanța. Prin Tazz Republic, Tazz aduce la ușa clienților săi din toată țara cele mai bune restaurante din România, la cele mai înalte standarde de calitate de preparare și livrare.
Platforma locală de livrare rapidă Tazz are o ofertă foarte diversă, ce cuprinde cele mai bune restaurante din țară, dar și o selecție extinsă de produse pentru cumpărături zilnice, farmacii, florării, articole sportive, cărți, produse de îngrijire personală și înfrumusețare și alte magazine diverse. Tazz pune la dispoziția clienților săi beneficii exclusive ca evenimente zilnice cu Chefi locali, comanda de grup și plata cu cardurile de masă. Tazz este în acest moment cea mai descărcată aplicație din categoria „Food & Drink” în România, serviciile sale fiind disponibile atât prin aplicațiile de mobil Android și iOS, cât și online pe www.tazz.ro, în cele 29 de orașe din țară în care activează în acest moment.