Georgieva a ocupat anterior funcția de Vice President of Affiliate Distribution & Commercial Development în cadrul Disney.
Echipa de strategie SkyShowtime se mărește în urma recrutării a doi profesioniști experimentați: Brett Horowitz, anterior la HBO Max, se alătură în calitate de Vice President of Commercial Strategy.
Anazia Budhwar, anterior la Netflix, se alătură în calitate de Director of Content Strategy.
Monty Sarhan, CEO Skyshowtime, a anunțat astăzi numirea Hristinei Georgieva, fost executiv Disney, în funcția de Chief Business Officer.
Georgieva îi va raporta lui Sarhan și va coordona zona de Distribuție și Parteneriate SkyShowtime. Totodată, va fi responsabilă de P&L pentru toate veniturile ce vin din proiectele business2business. În acest nou rol, Georgieva va supraveghea și va conduce dezvoltarea de noi parteneriate cu distribuitorii de cablu, satelit și telecomunicații, precum și cu platforme, producători de dispozitive și alți parteneri, inclusiv retaileri, precum și produsele și serviciile de consum.
Georgieva a ocupat anterior funcția de Vice President of Affiliate Distribution & Commercial Development la Disney timp de patru ani și a făcut parte din echipa de lansare a Disney+ în EMEA, negociind primele acorduri cu partenerii de cablu, satelit și telco, inclusiv în multe dintre piețele pe care este prezent și SkyShowtime.
Georgieva și-a dezvoltat cariera în media concentrându-se pe partea de distribuție și generare de venituri. Înainte de Disney, a deținut funcții de conducere la Fox Networks Group și Discovery, unde a coordonat strategii comerciale pan-europene, parteneriate și distribuție. Georgieva va activa în sediul de la Londra și se va alătura echipei SkyShowtime în cursul acestui an.
Sarhan a afirmat: “Sunt încântat să îi urez bun venit Hristinei în echipa de conducere SkyShowtime. De-a lungul carierei sale, ea a stabilit un palmares impresionant ca negociator. Hristina are o pregătire unică, care o face pregătită pentru a conduce zona de distribuție și parteneriate în întreaga Europă. Cu SkyShowtime, acum live pe toate piețele, experiența sa vastă în extinderea distribuției și generarea de venituri va contribui la următoarea fază de dezvoltare a SkyShowtime.”
Noul serviciu de streaming, care a fost lansat recent pentru peste 20 de piețe europene în doar cinci luni, continuă să-și extindă echipele în birourile sale din Amsterdam, Budapesta, Danemarca, Londra, Madrid, Stockholm și Varșovia.
“Sunt încântată să mă alătur SkyShowtime, în special într-un moment atât de interesant al aventurii lor - finalizând recent lansarea europeană", a spus Georgieva. "Aștept cu nerăbdare să lucrez împreună cu Monty și echipa SkyShowtime pentru a dezvolta business-ul, pentru a crea noi parteneriate cu distribuitorii și partenerii și pentru a contribui la aducerea divertismentului lor emblematic și de înaltă calitate către mai multe audiențe."
Sarhan a anunțat, de asemenea, numirea a doi profesioniști experimentați, care se vor alătura SkyShowtime de la alte servicii importante de streaming. Ambii fac parte din noua echipă de strategie și raportează direct directorului de strategie Roberto Soto, care s-a alăturat SkyShowtime la sfârșitul anului trecut de la HBO Max.
Brett Horowitz a fost numit Vicepreședinte al Strategiei Comerciale, supervizând strategia de creștere a abonaților în segmentele direct2consumer și business2business, totodată sprijinind și echipele de Marketing, Distribuție și Parteneriate. Se alătură SkyShowtime de la HBO Max, unde a ocupat o serie de roluri, inclusiv Head of Data, Insights, and Planning și, înainte de aceasta, a fost CFO al HBO Nordics timp de peste șapte ani. Și-a început cariera în media și divertisment ca membru al echipei de finanțe a HBO din New York.
Anazia Budhwar se alătură în calitate de Director al Strategiei de Conținut, lucrând cu echipa de programare SkyShowtime pentru a crește nivelul de interacțiune, precum și pentru optimiza strategiile de achiziție și abordarea cu privire la conținutul original. Job-ul anterior a fost la Netflix, unde a avut rolul de Strategy and Planning Lead timp de peste trei ani. Înainte de Netflix, a lucrat la NBCUniversal în Londra.
Sarhan a adăugat: „Alături de Hristina, aceste noi numiri arată că SkyShowtime devine un magnet pentru talent în întreaga Europă. Sunt extrem de mândru de echipa pe care o formăm. Și de când s-a alăturat anul trecut, Roberto a făcut o treabă grozavă în construirea unui departament strategic puternic. Brett și Anazia întăresc echipa lui și mai mult, aducând expertiză în streaming și crescându-ne capacitățile în domenii cheie.”
SkyShowtime este următorul mare serviciu de streaming din Europa. O asociere a Comcast și Paramount Global, SkyShowtime reunește cele mai bune programe de divertisment de la Hollywood și locale.
Începând cu filme și seriale originale de la brandurile emblematice Universal Pictures, Paramount Pictures, Nickelodeon, DreamWorks Animation, Paramount+, SHOWTIME®, Sky Studios și Peacock, până la seriale SkyShowtime Originals, SkyShowtime este noua casă a divertismentului premium din Europa.
Lansat la începutul anului pe toate piețele pe care este prezent, SkyShowtime este disponibil în: Albania, Andorra, Bosnia și Herțegovina, Bulgaria, Croația, Republica Cehă, Danemarca, Finlanda, Ungaria, Kosovo, Muntenegru, Macedonia de Nord, Norvegia, Țările de Jos, Polonia, Portugalia, România, Serbia, Slovacia, Slovenia, Spania și Suedia. Serviciul este disponibil prin intermediul unor furnizori de televiziune selectați pe anumite piețe, și pe Apple iOS, tvOS, dispozitive Android, Android TV, Google Chromecast, televizoare LG, televizoare inteligente Samsung și pe internet.