- PENNY lansează o ediție specială de articole sportive a gamei SuporteRO, aducând entuziasmul și pasiunea pentru mișcare în viețile clienților
- Clienții se pot implica prin intermediul campaniei de loializare „Echipează-te pentru mișcare!” – fiecare articol sportiv cumpărat ajută la oferirea unei mese calde zilnice pentru copiii care nu au această posibilitate.
- 1 produs SuporteRO = 1 șansă la o masă caldă. Această etapă a programului vizează copiii din Centrul educațional Târgoviște al Organizației Salvați Copiii România.
PENNY este încântat de începerea unei noi campanii de loializare care are în focus o selecție de articole sportive în ediție specială, marca SuporteRO. Prin această colecție își propune să ofere clienților o experiență frumoasă în practicarea sportului preferat și să sporească entuziasmul pentru activitatea fizică în aer liber.
Sezonul cald ne îndeamnă să alocăm mai mult timp sporturilor noastre preferate. Indiferent dacă ești pasionat de volei, baschet, fotbal sau alte sporturi, articolele SuporteRO te inspiră în atingerea obiectivelor sportive și în a fi suporter al sporturilor preferate.
Până pe 8 august 2023, în magazinele PENNY se desfășoară campania de loializare cu acumularea de puncte bonus, în cadrul căreia clienții pot achiziționa produse în ediție specială din gama de articole sportive SuporteRO la prețuri preferențiale, cu o reducere de 50%.
Prin această campanie, PENNY continuă alături de Organizația Salvați Copiii programul „Pune o porție în plus la masă”, menit să ofere o masă caldă zilnică copiilor din Centrul educațional Salvați Copiii din Târgoviște. Cu fiecare produs achiziționat, clienții contribuie la dezvoltarea unui pachet de servicii educaționale și sociale dedicat sprijinului acestor copii.
"Credem în importanța activității fizice și a sportului în viața fiecăruia și de aceea ne bucurăm să oferim clienților produsele SuporteRO. Sperăm astfel să îi încurajăm să își mențină sănătatea și să facă mișcare. Suntem mândri de parteneriatul pe care îl desfășurăm alături de Organizația Salvați Copiii, prin care putem să contribuim la îmbunătățirea vieții copiilor care se confruntă cu dificultăți sociale și economice, prin furnizarea unei mese calde. Ca de obicei, prin campaniile noastre de loializare, invităm clienții să se alăture și să facă parte din această inițiativă.", a afirmat Monica Coman, Marketing Team Leader – Advertising PENNY România.
"În perioade de criză, categoriile sociale cele mai vulnerabile sunt în situații de risc. Acesta este cazul copiilor din România care trăiesc la limita pragului de sărăcie și care, în pofida eforturilor disperate ale părinților, se culcă deseori flămânzi. De aceea sunt atât de importante programele de sprijin socio-educațional, unde copiii vulnerabili primesc o masă caldă", a precizat Gabriela Alexandrescu, Președinte Executiv Salvați Copiii România.
În campaniile anterioare, PENNY, împreună cu clienții săi, au sprijinit peste 270 de copii din centrele educaționale aflate în Timișoara și București ale Organizației Salvați Copiii să aibă acces la o masă caldă zilnic.
În anul școlar 2022-2023, în programele Salvați Copiii, 12.000 de copii au beneficiat de servicii directe de pregătire școlară suplimentară și/sau educație remedială, de suport emoțional și îndrumare, precum și de activități de educație nonformală și alți 24.500 de copii au beneficiat de servicii educaționale îmbunătățite, ca urmare a formării cadrelor didactice și dotării a 40 de școli cu materiale educaționale, rechizite, igienico- sanitare și asigurarea transportului spre școală.
PENNY este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua PENNY în România este alcătuită din 343 de magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 6.500 de angajați.
PENNY se află printre organizațiile de top care au primit titulatura de Angajator de Top (Top Employer) 2022 în România. Certificarea de Angajator de Top reflectă grija și angajamentul pentru echipă și performanțele în practicile de resurse umane.
De 33 de ani, Salvați Copiii România construiește programe sociale, politici publice și practici solide în beneficiul copilului din România. Expertiza și complexitatea proiectelor la nivel național fac din organizație o instituție socială esențială, al cărei rol este medierea între societate și autoritatea publică, în beneficiul copilului. În cele peste trei decenii de activitate, Salvați Copiii a intervenit activ în societate, identificând soluții concrete pentru protejarea și sprijinirea copiilor vulnerabili, și a militat, în același timp, pentru o colaborare viabilă cu autoritățile decidente, pentru asigurarea interesului superior al copilului. Salvați Copiii și-a asumat rolul de supraveghere vigilentă a autorităților publice, în așa fel încât acestea să implementeze politici publice de durată care să corecteze cauzele care duc la vulnerabilizarea copiilor. Totodată, organizația a reușit să creeze rețele active de solidaritate, prin încurajarea responsabilității sociale a companiilor și a societății, în sens larg. În calitate de membru al Save the Children, cea mai mare organizaţie independentă din lume care promovează drepturile copilului şi care cuprinde 30 de membri şi desfăşoară programe în 118 ţări, viziunea noastră este o lume care respectă, pentru fiecare copil, dreptul său la supraviețuire, educație, protecție și participare, asumându-ne misiunea de a obţine progrese importante privind modul în care copiii sunt tratați și producerea schimbărilor imediate și de durată în viaţa acestora. Peste 3.369.000 de copii au fost implicați în programele și campaniile Organizației Salvați Copiii.