Travlocals.com ridică ștacheta: Turismul românesc are acum o platformă de booking la standarde internaționale

Travlocals.com ridică ștacheta: Turismul românesc are acum o platformă de booking la standarde internaționale

Schimbare radicală în turismul de nișă: Travlocals.com, platforma românească de booking, cu cel mai exclusivist și calitativ portofoliu de cazări din România, lansează o nouă versiune tehnică a website-ului, oferind o experiență de călătorie, rezervare și plată superioară atât gazdelor, cât și turiștilor. Cu o investiție de peste 300.000 de euro, Travlocals.com a reușit să creeze o platformă ultra-modernă, la standarde internaționale, devenind lider în domeniul său, atât la nivel tehnologic cât și din punct de vedere al calității.

Radu Fusea, fondator al platformei Travlocals.com, a declarat că „ne-am dorit încă de la început să construim un club exclusivist al turismul românesc, un club în care oamenii educați, cu pasiuni pentru turismul de nișă, să se interconecteze rapid și sigur. După 5 ani de eforturi semnificative, atât umane, cât și financiare, cred că ne apropiem de versiunea dorită. Travlocals 2.0 este un proiect care la nivel de imagine și servicii poate concura acum pe podiumul internațional. În anul 2022, am câștigat titlul de Most Authentic Tourism Start-Up în Europe. Anul acesta încă 2 publicații internaționale ne-au inclus în cursa pentru alte 2 titluri, pe care sperăm să le câștigăm. Calitatea serviciilor oferite de gazdele partenere și modul în care noi le promovăm cred că pot reprezenta acum un motiv de mândrie pentru orice român de peste hotare. Prin toată muncă depusă și prin investițiile făcute în ultimii ani cred că suntem cu un pas mai aproape de a face cunoscut turismul premium din România în întreagă lume. De la lansarea noii versiuni a platformei, 35% dintre clienți au fost cetățeni străini, dar cifrele încă nu sunt suficient de mari pentru a trage concluzii.”

Una dintre principalele îmbunătățiri aduse de noua versiune a platformei este procesarea online a plăților prin intermediul serviciului Stripe. Această facilitate oferă o experiență de rezervare  simplă, rapidă și sigură, atât pentru gazde, cât și pentru călători. De asemenea, asigură că politici precum anulările sunt respectate în mod corespunzător. Gestionarea automatizată va oferi încredere deplină călătorilor. Totodată, gazdele vor beneficia de toate avantajele unei platforme moderne și fiabile.

Pe lângă funcțiile moderne și sistemele de filtrare avansate, o altă modificare semnificativă adusă de noua versiune a platformei este obligația pentru toate gazdele de a actualiza și sincroniza permanent calendarele, asigurând astfel o gestionare eficientă a rezervărilor. În plus, Travlocals.com prevede obligatia gazdelor de a lista tarifele de recepție, din care se va reține un comision de 10% pentru rezervările furnizate. Comisionul nu va putea fi adăugat peste prețul de recepție, ceea ce va aduce transparență și echitate în procesul de rezervare.

Sub 10% din cazările din România întrunesc criteriile riguroase de selecție ale Travlocals: reputație impecabilă în canalele online, conținut media de calitate, grad ridicat de spectaculozitate, integritate, pasiune și mai ales disponibilitate din partea gazdelor de a gestiona profesionist un business în ospitalitate. Travlocals.com se remarcă printr-un portofoliu cu peste 550 de cazări premium deja listate și peste 200 dintre acestea sunt disponibile pentru rezervări chiar în acest moment. De asemenea, platforma dispune de aproximativ 50 de experiențe unice, care vor fi lansate în viitorul apropiat. Această varietate de opțiuni oferă turiștilor posibilitatea de a descoperi cele mai frumoase destinații din România și de a se bucura de experiențe cu adevărat autentice și memorabile.

Pornit de la platforma de Wildventure.roTravlocals.com are ca obiectiv crearea celui mai mare portofoliu de cazari premium și experiențe inedite din România, luând în considerare dimensiunile pieței actuale. Echipa platformei urmărește includerea în portofoliu a peste 2000 de cazări premium și 500 de experiențe, cu o atenție deosebită pe calitate și nu pe cantitate, consolidându-și astfel poziția de lider în turismul de nisă din România. În continuare, planurile de viitor ale platformei includ extinderea la nivel internațional.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Sectiune



Branded


Related