Tazz și Electric Castle livrează brățările de acces în festival direct la ușile participanților

Tazz și Electric Castle livrează brățările de acces în festival direct la ușile participanților

În perioada 10 – 21 iulie, utilizatorii Tazz care au achiziționat bilete pentru Electric Castle își vor putea comanda brățara de acces în festival direct din shop-ul dedicat din aplicație.

Opțiunea este disponibilă în București, Brașov, Cluj și Timișoara, în baza brățărilor disponibile. Oricine are un bilet achiziționat poate introduce datele unice atunci când plasează comanda pe Tazz și primește la ușă brățara de acces în festival.

Schimbarea biletului Electric Castle cu brățara direct prin aplicația Tazz reprezintă un parteneriat început acum 2 ani, la Cluj. Opțiunea a fost extrem de apreciată de festivalierii care și-au pregătit kitul de festival în avans, drept urmare în 2022 au fost comandate prin aplicație 4000 de brățări. Anul acesta, serviciul a fost extins și în alte 3 mari orașe din țară. 

“Când pofta dictează, Tazz livrează și am vrut să ducem această promisiune mai departe către clienții noștri, chiar și atunci când vorbim de pofta de distracție și festival. De la asta am pornit când am creat colaborarea care aduce un element de inovație la noi în țară între serviciul de food delivery și accesul la marile festivaluri. Odată ce sunt comandate din secțiunea specială din app, brățările sunt livrate festivalierilor sigur și rapid pentru ca ei să poată câștiga mai mult timp pentru a se bucura de întreaga experiență de la Castelul Banffy.”, a declarat Cătălina Mănăilă, Events & Special Partnerships Manager Tazz.   

“Pentru noi, e important să putem oferi participanților Electric Castle experiențe inedite în care digitalizarea e elementul central. Am văzut un potențial uriaș în această colaborare care facilitează schimbarea biletului cu brățara de acces, ca drept dovadă a fost extrem de apreciată de festivalieri. Suntem bucuroși că în acest an opțiunea este disponibilă și în alte orașe și sperăm ca acest parteneriat alături de Tazz să rămână o tradiție anuală.”, a completat Tudor Costinaș, Head of Communications Electric Castle. 

Procesul de pre-swap al brățării de acces în festival este unul simplu: accesând categoria specială Electric Castle din app, utilizatorii pot adăuga în coș numărul de brățări dorite. Pentru a finaliza comanda, trebuie să completeze în mențiuni numele și codul biletului. La intrarea în festival, fiecare brățara va fi scanată pentru ca identitatea participanților să corespundă cu datele de pe brățară. 

Ediția Electric Castle din acest an se desfășoară în perioada 19 – 23 iulie, iar opțiunea de livrare a brățărilor de acces este disponibilă doar pe Tazz.

Platforma locală de livrare rapidă Tazz are o ofertă foarte diversă, ce cuprinde cele mai bune restaurante din țară, dar și o selecție extinsă de produse pentru cumpărături zilnice, farmacii, florării, articole sportive, cărți, produse de îngrijire personală și înfrumusețare și alte magazine diverse. Tazz pune la dispoziția clienților săi beneficii exclusive ca evenimente zilnice cu Chefi locali, comanda de grup și plata cu cardurile de masă. Tazz este în acest moment cea mai descărcată aplicație din categoria „Food & Drink” în România, serviciile sale fiind disponibile atât prin aplicațiile de mobil Android și iOS, cât și online pe www.tazz.ro, în cele 29 de orașe din țară în care activează în acest moment.     

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related