MISAVAN lansează gama de produse profesionale Ecolabel, destinată atât consumatorilor B2B cât și utilizatorilor casnici

MISAVAN lansează gama de produse profesionale Ecolabel, destinată atât consumatorilor B2B cât și utilizatorilor casnici
  • MISAVAN, companie românească specializată pe piaţa produselor profesionale de curăţenie, lansează gama de produse Ecolabel, bifând componenta eco-friendly dar și orientarea către inovație și sustenabilitate
  • Gama se lansează cu 7 produse Ecolabel, urmând a fi completată cu multe altele
  • Formulele sunt pentru detergenți profesional, au impact redus asupra mediului, sunt certificate de organisme și laboratoare abilitate, în concordanță cu standardele europene și internaționale actuale

Inițiativa noii game Ecolabel vine în sprijinul direcției de dezvoltare a companiei în zona de produse eco-friendly, produsele incluse în această gamă fiind destinate atât consumatorilor B2B cât și utilizatorilor casnici. Produsele comercializate sub această etichetă au un impact redus asupra mediului, garantat, și verificat independent.

„În contextul actual, direcția de business a oricărei companii, dar mai ales în domeniul nostru de activitate, trebuie să se axeze foarte mult și pe componenta de protecție a mediului. Misavan a decis să-și concentreze strategia de sustenabilitate pe două direcții. Astfel, pe lângă demersul de reducere a cantității de material plastic din ambalajele noastre și sustinerea cu energie verde, acum am lansat o gamă de produse sub eticheta Ecolabel”, declară Ciprian Otea, director general MISAVAN.

Pe de altă parte, investițiile în dezvoltarea sustenabilă a companiei MISAVAN au culminat anul acesta cu darea in folosință a unei centrale de panouri fotovoltaice a cărei capacitate de producție anuală este estimată la 250 MWh, valoare ce depășeste consumul propriu.

„Campania noastră de sustenabilitate s-a dezvoltat treptat, iar în perioada următoare producția de energie electrică produsă cu ajutorul panourilor fotovoltaice va fi mai mare decat cea consumată. Astfel, confirmăm direcția de dezvoltare a companiei bazată pe reducerea impactului asupra mediului”, completează Ciprian Otea, director general MISAVAN.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related