Complice.ro, curator și furnizor de experiențe pentru persoane fizice și companii, încheie primul semestru al anului cu o cifră de afaceri de 250.000 Euro, în creștere cu 53% față de aceeași perioadă a anului trecut. Dacă pe segmentul rezidențial a continuat creșterea cererii de experiențe pentru a marca evenimente și ocazii speciale, pe segmentul corporate a crescut semnificativ cererea pentru experiențele realizate în birourile de companie sau în cadrul evenimentelor de tip teambuilding.
Experiențele comandate de companii pentru inițiative de premiere, recunoaștere a meritelor sau loializare, precum și cele integrate în evenimente experiențiale inedite, au generat mai mult de jumătate din cifra de afaceri a Complice.ro.
În primul trimestru al anului, Complice.ro a lansat portofoliul de experiențe „Back to Office 2023”, care reunește peste 50 de soluții menite să transforme locul de muncă într-un spațiu de muncă experiențial, creativ și inspirațional, astfel încât angajații să revină cu plăcere la birou.
Astfel, în primele 6 luni ale anului, Complice.ro a organizat experiențe pentru echipe cu scop de conectare și socializare atât în birou – ateliere personalizate de improvizație, degustări de cafea sau ciocolată, întâlniri cu celebrități, spectacole de improvizație, de magie ori stand-up comedy etc-, precum și în spații alternative, precum cine pe întuneric într-un atelier privat, alături de un Chef celebru. Toate aceste experiențe au ca scop crearea unui element de socializare cât mai memorabil pentru care angajații să-și dorească să revină la birou sau să se revadă.
„Dacă în prima parte a anului cele mai multe solicitări ale companiilor au fost pentru experiențe la birou, pe teme recurente cum ar fi săptămâna sănătății, ziua ciocolatei, ziua faptelor bune sau experiențe gândite special pentru un anumit moment, în a doua parte anului, pregătim cu precădere experiențe pentru evenimente și teambuilding-uri”, precizează Oana Pascu, fondator Complice.ro.
Astfel, acțiunile inedite și antrenante de tip treasure hunt, indiferent de locație, în orașe, parcuri sau păduri, alături de activități creative de construit în echipă rămân experiențele vedetă pe segmentul corporate. Acestea sunt integrate în special în teambuilding-uri, pentru aducerea oamenilor împreună și creșterea coeziunii în echipă.
„Comenzile de cadouri pentru angajați, cu ocazia sărbătorilor de primăvară, 1, 8 martie și Paște, au scăzut ușor comparativ cu martie-aprilie 2022. În schimb, anul acesta înregistrăm o creștere semnificativă a numărului de evenimente și vorbim aici de conferințe de vânzări, all hands sau kick off-uri, teambuilding-uri, evenimente pentru parteneri, dar și experiențe la birou.” adaugă Oana Pascu.
Valoarea medie a pachetelor de experiențe alese de companii în primul semestru al anului s-a situat în jurul a 3000 euro, în creștere cu 50% față de aceeași perioadă a anului trecut.
Rezidențial: experiențele “la înălțime” și cele gourmet, alegerile celor mai mulți beneficiari
Pe segmentul experiențelor individuale, în topul celor mai comandate pachete se află un pachet experiențial de tip Flexibox, care conține peste 30 de variante de experiențe la alegere, urmat de „Pilot de avion pentru o zi”, „Experiența într-un simulator de zbor Boeing”, „Cazare și degustare la cramă”, dar și de cardurile cadou, introduse în portofoliul Complice la începutul anului.
„Există un interes evident pentru experiențele de zbor, în diferite forme. Fie că vorbim despre pilotaj, despre zbor cu parapanta, avion privat, elicopter sau balon, experiențele la înălțime sunt mereu în top pe Complice.ro. Chiar și din pachetele Flexibox, în care beneficiarii pot alege experiența dorită dintr-o listă de câteva zeci, preferate sunt cele care implică adrenalină, de obicei în aer, urmate de cele gourmet, inclusiv cu componentă turistică”, explică Oana Pascu.
Comanda medie pe segmentul rezidențial se situează la 136 euro, în scădere ușoară față de prima jumătate a anului trecut (-8%).
Complice.ro este curator de experiențe care creează contexte pentru ca fiecare dintre noi să ne bucurăm de viață experimentând activități inedite sau aprofundând pasiuni mai vechi. Pachetele de experiențe sunt orientate atât către zona de business (oferind un portofoliu extins de tool-uri alternative de reward, recognition și incentive pentru angajați, clienți și parteneri de afaceri, dar și soluții creative pentru evenimentele corporate), cât și către zona B2C (experiențe de dezvoltare personală, relaxare, adrenalina și multe altele) pentru cei care își doresc să adune și să ofere de-a lungul vieții amintiri, nu obiecte.
În cei aproape 8 ani de când activează pe piață, Complice.ro a livrat aproximativ 4.000 de experiențe inedite pentru clienți pe segmentele B2B și B2C, dintr-un portofoliu care include peste 250 de experiențe predefinite pe site, construite cu ajutorul a peste 150 de parteneri din București, dar și din restul țării și chiar de peste hotare.