PAUL celebrează vara cu lansarea a 3 sortimente noi de tarte cu fructe proaspete, în ediție limitată

PAUL celebrează vara cu lansarea a 3 sortimente noi de tarte cu fructe proaspete, în ediție limitată

Până la sfârșitul lunii septembrie, clienții care achiziționează oricare două tarte din oferta PAUL, vor primi din partea casei o a treia tartă la alegere. În plus, PAUL își propune să extindă gama de patiserie și produse din meniu, așa că odată cu această ofertă, introduce trei sortimente noi de tarte: Tartelette Myrtilles, cu afine, Tartelette aux Fruits, cu un gust intens de zmeură, căpşuni și afine, și Tartelette Framboise Pistache, o tartă ce combină gustul dulce acrișor al zmeurei cu aroma intensă de fistic.

PAUL pune la dispoziția clienților o gamă diversificată de sortimente de tarte delicioase și răcoritoare pentru momentele de #joiedevivre din zilele călduroase de vară. Iubitorii de deserturi se pot răsfăța cu produse în ediție limitată disponibile în brutăriile PAUL din București și Constanța.

Tartele cu fructe de la PAUL au la bază o combinație de gust dulce și răcoritor, oferit de cremele fine și prospețimea fructelor. Vara aceasta, brutăriile PAUL propun un extra răsfăț pentru toate gusturile și poftele: la oricare două tarte achiziționate, a treia este din partea casei. Oferta este valabilă în fiecare zi a săptămânii, de luni până duminică, și se aplică la toată gama de tarte cu fructe: Tartelette Myrtilles, un desert delicios cu afine, Tartelette aux Fruits, care mixează aromele dulci-acrișoare ale afinelor, zmeurei și căpșunilor, Tartelette Framboise Pistache, cu cremă de fistic și asezonată cu zmeură, dar și consacratele Tartelette Aux Fraises cu căpşuni și Tartelette Aux Framboises cu zmeură, deja prezente în ofertă. 

Campania 2+1 din partea casei la sortimentele de tarte este disponibilă în toate brutăriile PAUL din Bucureşti și Constanţa, inclusiv în cele de tip chariot, până la sfârșitul lunii septembrie 2023, în limita stocului disponibil. Comenzile online pot fi solicitate la [email protected]

Cu o tradiție de peste 130 de ani, PAUL definește arta brutăriei franțuzești, fiind renumit pentru rafinamentul și calitatea produselor servite zilnic în aproape 800 de brutării deschise în întreaga lume.

Istoria PAUL începe în Franța, încă din 1889, cu o brutărie și patiserie de familie. Produsele păstrează și transmit consumatorilor din întreaga lume acel „art de vivre” franțuzesc: gourmet și sofisticat, dar în același timp tradițional și atemporal. Rețetele unice cu ingrediente atent selecționate sunt elementele care constituie identitatea mărcii PAUL.

În România, lanțul de brutării PAUL este prezent începând cu anul 2008 și deține actualmente 14 brutării. Acestea se găsesc în București (Dorobanți, Universitate, Afi Palace Cotroceni, Băneasa Shopping City, Piața Romană, Mall Promenada, Mega Mall, ParkLake) și Constanța (City Park Mall). În București există și locații de tip chariot amplasate în București Mall, Bucharest One, Băneasa Shopping City, Sun Plaza și Plaza România.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related