Festivalul caritabil „Inimo” își deschide porțile. Participanții la eveniment au șansa să câștige un apartament în valoare de 110.000 euro

Festivalul caritabil „Inimo” își deschide porțile. Participanții la eveniment au șansa să câștige un apartament în valoare de 110.000 euro

Cea de-a doua ediție a festivalului caritabil „Inimo”, organizată la Iași de preotul Dan Damaschin, va avea loc în perioada 18-20 august 2023, pe Stadionul Emil Alexandrescu din Copou. Scopul este strângerea de fonduri pentru a suține peste 10.000 de copii proveniți din medii defavorizate să aibă acces la o educație mai bună. Printre sponsorii și partenerii acestui eveniment se află și compania R&R Premium Development, cu proiectul imobiliar Royal Town, o companie recunoscută în mediul local din Iași datorită implicării sale active în acțiuni caritabile, de mai bine de un deceniu.

„Pentru noi, comunitatea este foarte importantă. De fiecare dată când avem ocazia și putem, alegem să o susținem. Anul acesta, ne-am alăturat cauzei părintelui Damaschin și punem o cărămidă la <<fundația faptelor bune>> și anume festivalul Inimo, cu ajutorul căruia 10.233 de copii din medii defavorizate vor avea acces la studii. Vom realiza acest lucru oferind un apartament în valoare de 110.000 euro, prin tragere la sorți, unei persoane care a ales, la rândul său, să se implice în acest scop nobil, achiziționând un bilet la festival”, declară Ruslan Rotaru, dezvoltatorul proiectului Royal Town.

Apartamentul donat are o suprafață de 58 de metri pătrați, cu un loc de parcare inclus, fiind gata de locuit în 12 luni. Tragerea la sorți va fi realizată în ultima zi de festival, pe 20 august, iar toate persoanele care au achiziționat bilete sub formă de donații la festival, de peste 300 lei, vor fi înscrise automat. Zona Copoului din Iași, unde se află ansamblul rezidențial Royal Town, este vestită pentru aspectul său de grădină publică, străjuită de tei și spații verzi, livezi și pâlcuri de pădure. 

Deși R&R Premium Development susține campanii caritabile de mai mulți ani, anul acesta este prima dată când a decis să facă acest lucru într-un mod public, pentru a încuraja și alte companii să se implice. De exemplu, în perioada pandemiei, compania a donat spitalelor din Iași aparate de purificare a aerului și a susținut accesul la educația copiilor din mediul rural, prin parteneriatul cu Balul de la Castel (cel mai mare eveniment filantropic din regiunea Moldovei). Totodată, când a început războiul din Ucraina, a sprijinit refugiații prin donații semnificative.

„Credem cu tărie că acțiunile de CSR (Corporate social responsibility) ar trebui să facă parte din cultura organizațională a fiecărei firme, împărtășite din interior către exterior, de la angajați și clienți, până la distribuirea lor prin toate canalele media și online, prin orice mijloace. Cu siguranță, ne vom implica activ în continuare, ori de câte ori vom avea ocazia, în campanii care vor ajuta copiii defavorizați pentru a le oferi o speranță la un viitor mai bun, construind astfel generațiile de mâine”, mai spune Ruslan Rotaru, dezvoltatorul proiectului Royal Town.

Pentru a atrage un public foarte numeros, pe scena montată pe stadionul Emil Alexandrescu vor fi prezenți artiști români celebri și trupe foarte cunoscute, precum Iris, Voltaj, Direcția 5, Smiley, Connect-R, Damian Drăghici, Horia Brenciu, Irina Rimes, Antonia și alții. Biletele la acest festival caritabil pot fi achizițonate sub formă de donație accesând site-ul inimo.ro. Cei care optează pentru o singură zi vor dona 100 de lei (de persoană), în timp ce pachetul „VIP”, care înseamnă o donație de 1.000 de lei pentru cele trei zile, oferă accesul a doi adulți și doi copii în zona de maximă vizibilitate, la care se adaugă autografe și fotografii cu artiștii, în funcție de disponibilitate. Există și varianta de acces „Family Inimo”, de 300 de lei, pe toată durata evenimetului, pentru doi adulți și doi copii sub 14 ani.

Toți banii strânși datorită acestui festival, numit și „Festivalul Internațional al familiei, al vieții și al faptelor bune”, vor merge către sprijinirea celor 10.233 de copii din cadrul Asociației Glasul Vieții, pentru ca aceștia să își poată achiziționa rechizite, îmbrăcăminte și încălțăminte de cea mai bună calitate, în cadrul proiectului „Grăuntele de Muștar”.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune



Branded


Related