Într-o lume a schimbărilor rapide și a provocărilor constante, domeniul resurselor umane evoluează dincolo de limitele tradiționale, devenind un factor crucial în adaptarea organizațiilor la noile paradigme ale mediului de afaceri. În acest context dinamic, conceptul de Employer Branding se conturează ca o cheie esențială pentru a atrage, reține și dezvolta talente în cadrul companiilor.
Cu tehnologii într-o continuă evoluție, relații de muncă reconfigurate și așteptări în schimbare din partea angajaților, funcția de HR joacă un rol pivotal în definirea strategiilor organizaționale. Employer Branding Conference, ce va avea loc la Hotel JW Marriott din București pe 26 septembrie, reprezintă o oportunitate esențială pentru profesioniști, lideri și antreprenori de a explora noi orizonturi în domeniul Resurselor Umane și al construirii imaginii de angajator.
Ce instrumente și platforme pot fi folosite pentru a recruta mai ușor și pentru a crea campanii creative care să ajute la consolidarea brandul de angajator? Cum realizăm un Employer Branding Audit, cum stabilim obiectivele, cum construim strategia și cum măsurăm rezultatele acțiunilor? Acestea sunt doar câteva dintre întrebările care își vor găsi răspunsul pe scena evenimentului.
Printre vorbitorii acestei ediții, care vor aduce know-how la nivel înalt și perspective valoroase, se numără: Ionela Sulugiuc (Lidl România), Emilia Stroe (Sphera Franchise Group), Cosmin Dodoc (eMAG), Andreea Baciu (UiPath), Peter Hammer (Nagarro), Mirela Mateiași (Agrii România), Dumitrița Ghenciu (Bosch România), Adrian Stanciu (BISM), Alina Gheuca (KPMG), Ana Maria Crivăț (HEINEKEN România), Loredana Vătăvoiu (Up România), Mirela Tănase (Exploratist), Bogdan Badea (eJobs Group), Dan Moraru (7Card by Gympass), Cristina McCarthy (Ravago Group), Octavian Gheorghe (GMP PR), Ana-Maria Diceanu (Brain 4 Strategy).
STUDIU ÎN EXCLUSIVITATE
Pe 26 septembrie, în premieră, vom afla cât de mult investesc companiile din România în brandul de angajator, ce tool-uri folosesc pentru construirea și consolidarea imaginii pe care o au în ochii candidaților și a angajaților, ce merge și ce nu, dar și care sunt pașii pe care vor să îi facă în această direcție în perioada următoare. Acestea sunt doar câteva dintre subiectele incluse în studiul "Te afli pe radarul candidaților?" realizat de eJobs România, special pentru Employer Branding Conference 2023.
Employer Branding Conference este un eveniment organizat de Evensys în parteneriat cu Lidl România și cu sprijinul Bosch România, Nagarro, eMAG, Exploratist, Sphera Franchise Group, HEINEKEN România, KPMG România, Up România, Agrii România, 7Card by Gympass, eJobs Group și International House Bucharest.
EVENSYS este o companie de planificare de evenimente, cu peste 16 ani de experiență în organizarea de evenimente business. Evensys este specializată exclusiv pe dezvoltarea de conferințe și de seminare proprii, ce acoperă șapte domenii de activitate: Marketing & Comunicare, Internet & New Media, Financiar & Investiții, HR, Real Estate, Production și Retail. Evenimentele organizate tratează tematici actuale, care privesc atât industria de business locală, cât și cea din Europa Centrală și de Sud-Est.