Descoperă impactul real al campaniilor cu influenceri

Descoperă impactul real al campaniilor cu influenceri

Marketing-ul prin influenceri nu este o tendință a momentului, ci mai degrabă o tehnică de promovare care evoluează de la an la an. De aceea, brand-urile de toate mărimile ar trebui să fie atente la avantajele influencer marketingului și mai ales să aibă toate informațiile necesare înainte de a lansa o campanie cu liderii de opinie apreciați de marele public.

De cinci ani, Influencer Marketing Conference este cel mai important eveniment de marketing prin influenceri din România și Europa de Est, ce își propune să ofere cel mai bun mix de conținut util și actual tuturor oamenilor de marketing și comunicare, care derulează campanii în social media și, în general, în mediul digital.

Pe 14 septembrie, la Hotel JW Marriott din București, specialiști locali și internaționali vor aduce în prim-plan strategii și tactici valoroase pentru orice companie interesată de colaborările cu influencerii.

Între vorbitorii confirmați se numără Rahul Titus (Ogilvy UK), Sarah Pinch (Ketchum London), Andreea Lupu (Starcom), Claudia Bodnar ( KFC, Pizza Hut & Taco Bell), Andreea Zanfir (Starcom), Raluca Radu (MTH Digital), Roxana Dibă (Golin), Bogdan Tomoiagă (GRF+), Octavian Gheorghe (GMP PR).

 

Studiu Exclusiv

Cea de-a 11-a ediție a studiului InfluenceMe, realizat de Starcom România, vine cu o serie de informații menite să aducă claritate în abordarea campaniilor cu influenceri. Este singurul studiu care documentează evoluția influencer marketing-ului în industria de comunicare locală. În fiecare an, studiul a venit cu noi date relevante și cu o abordare holistică a fenomenului – sintetizând atât percepțiile consumatorului, cât și dimensiunea pragmatică, cuantificabilă, din spatele campaniilor.

 

Masterclass de excepție

La finalul conferinței, participanții sunt invitați să asiste la un seminar aplicat și interactiv despre campaniile cu influenceri. Cu mult conținut util și exemple clare, masterclass-ul oferă brand-urilor un kit cu tactici clare și multe idei din experiență unor agenții de top din România.

Influencer Marketing Conference este un eveniment organizat de Evensys, în parteneriat cu Lidl România și cu sprijinul Banca Transilvania, Samsung, Sphera (KFC, Pizza Hut, taco Bell) și Starcom România.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


MTH Digital

At MTH Digital we love making things happen. But we also love 3 things: digital, logic and the big picture. We don’t believe digital strategy is about a “one size fits all” solution and we will... vezi detalii »

GMP & U

După 18 de ani pe piață, agenția devine GMP & U, an IDEA Company, care crede în puterea ideilor și în soluții fluide la problemele complexe de business, de astăzi. Numele GMP & U vorbește despre... vezi detalii »

Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related