Burger King deschide un nou restaurant în Shopping City Timișoara

Burger King deschide un nou restaurant în Shopping City Timișoara

Începând cu 2 septembrie, Burger King le va spune timișorenilor „CEAU, TIMI!” și îi va aștepta la noul restaurant din oraș situat în Shopping City Timișoara. Astfel, celebrul WHOPPER® va ajunge într-o nouă destinație din România care anul acesta este și Capitală Culturală Europeană.

Noul restaurant din România este situat în centrul comercial Shopping City Timișoara, un oraș cu multe atracții turistice și culturale care merită vizitate. În acest context, Burger King se adresează locuitorilor din Timișoara cu salutul lor specific, „CEAU, TIMI!”, și îi invită la noul restaurant pentru a descoperi gustul unic de grătar Burger King. Restaurantul este deschis în fiecare zi, de luni până duminică, iar echipa numără 30 de grill kings, nerăbdători să-și cunoască oaspeții.

Cu ocazia deschiderii, Burger King pregătește o surpriză inedită pentru fanii timișoreni. Astfel, primii 100 de clienți care vor veni la deschiderea restaurantului din Shopping City Timișoara și vor saluta folosind sintagma „CEAU, Burger King!” vor primi gratuit un burger Whopper.

Pe parcursul zilei de 2 septembrie, Burger King va pune la dispoziție o altă ofertă specială pentru clienți: oricine va trece pragul noului restaurant va putea să cumpere 2 burgeri Whopper cu doar 29 RON.

„Suntem foarte bucuroși să le spunem tuturor timișorenilor „CEAU, TIMI!” și să deschidem un nou restaurant într-un oraș din România care ne place foarte mult. Pe lângă salutul emblematic al acestei regiuni, suntem foarte încântați de faptul că am reușit să aducem gustul autentic Burger King într-o nouă destinație din România. Sperăm că vom cuceri cât mai mulți timișoreni cu gustul unic al burgerilor de la Burger King făcuți la grătar și, de asemenea, ne dorim ca aceștia să se bucure de o experiență memorabilă în restaurantul nostru”, a declarat Alin Nenciu, Marketing Manager Burger King România.

Noul restaurant va fi situat în zona de food court a Shopping City Timișoara cu un spațiu de servire generos și cu opțiunea de refill pentru băuturi răcoritoare. Echipa este formată din 30 de angajați, care le vor oferi oaspeților cele mai bune produse și servicii, așa cum Burger King i-a obișnuit până acum.

Zilnic, peste 11 milioane de clienți vizitează restaurantele BURGER KING® din întreaga lume și sunt întâmpinați cu servicii de înaltă calitate, produse cu un gust desăvârșit și prețuri accesibile. Înființat în 1954, BURGER KING® este al doilea cel mai mare lanț de restaurante cu servire rapidă din lume. De peste 50 de ani, originala HOME OF THE WHOPPER® și-a luat angajamentul de a folosi ingrediente premium și de a oferi clienților rețete originale și experiențe de familie.

SHOPPING CITY TIMIȘOARA, situat pe Calea Şagului nr. 100, deține o suprafaţă închiriabilă de 72.000 metri pătraţi și pune la dispoziția clienților săi 2.700 de locuri de parcare. Acesta găzduiește numeroase branduri de prestigiu international.

În luna octombrie anului 2021, Shopping City Timișoara a lansat SPOT, o aplicație mobilă ce recompensează utilizatorii cu puncte de loialitate pentru fiecare sesiune de cumpărături, oferindu-le astfel access la oferte și beneficii exclusive, în funcție de statutul atins în program. Aplicația mobilă de recompensare a clienților loiali este disponibilă în 18 centre comerciale ale grupului NEPI Rockcastle din România. Înrolarea în program este gratuită. Aplicația SPOT este gratuită și poate fi descărcată atât din Google Play, cât și din App Store.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related