Noua colecție ZIGN Studio de la ZIGN, brandul propriu Zalando, are un design superior și materiale inovative

Noua colecție ZIGN Studio de la ZIGN, brandul propriu Zalando, are un design superior și materiale inovative
  • ZIGN lansează ZIGN Studio, o colecție premium de îmbrăcăminte pentru femei și bărbați, care adoptă o abordare de atelier și utilizează cele mai recente inovații în domeniul materialelor.
  • Colecția ZIGN Studio contribuie la aspirația brandurilor proprii Zalando de a oferi clienților calitate la nivel excepțional, stimulând, în același timp, inovația.
  • ZIGN Studio îmbină designul realizat conform celor mai noi tendințe cu modularitatea, abordarea circulară și confortul zilnic.

Zalando, platforma de e-commerce de top în domeniile fashion și lifestyle, lansează colecția ZIGN Studio a brandului său privat ZIGN. ZIGN Studio este o colecție premium care adoptă o abordare de atelier în design, pentru a obține o capsulă coezivă din punct de vedere creativ. Formată din 41 de stiluri de îmbrăcăminte pentru femei și 39 de stiluri pentru bărbați, precum și din încălțăminte și accesorii, colecția ZIGN Studio se concentrează asupra calității și a celor mai recente inovații în domeniul materialelor, integrând totodată un design circular. Fiecare stil este creat cu grijă din materiale inovative și utilizează croiuri contemporane și un design circular pentru a obține îmbrăcăminte mai versatilă.

Echipa de design Zalando a abordat crearea colecției ca pe o ocazie de a-și reevalua munca de la prima schiță și până la produsul final, acoperind întregul ciclu de viață al produsului, de la aprovizionarea cu materiale și conceperea designului la procesele de fabricație. Colecția ZIGN Studio integrează cele mai recente inovații în domeniul materialelor, inclusiv procese îmbunătățite de fabricație a materialelor, materii prime organice, materii prime regenerabile și materiale reciclate. Materialele inovative utilizate în producția colecției includ țesături realizate din celuloză de lemn regenerabilă, cum ar fi Naia™ Renew, piele artificială din surse organice fabricată pe bază de zaț de cafea, nailon din plase de pescuit reciclate, piele de ciupercă și alte materiale regenerabile și reciclabile. De asemenea, utilizează coloranți și pigmenți reciclați.

Colecția a fost creată ținând cont de circularitate. Include un concept de design modular care conferă mai multă versatilitate pieselor de îmbrăcăminte și prelungește perioada acestora de utilizare. Elementele modulare, cum ar fi mânecile detașabile de la o jachetă de puf, permit purtarea articolelor în mai multe moduri (în acest caz, atât ca jachetă, cât și ca vestă). În plus, o mare parte din colecție este realizată conform criteriilor de design circular și prin utilizarea unei abordări mono-materiale, în care hainele sunt realizate dintr-un singur material în proporție de minimum 95%. Astfel, articolele fashion sunt proiectate să se încadreze fie în ciclul biologic, fie în cel tehnic, cu alte cuvinte să fie biodegradabile sau să poată fi reciclate sau regenerate în resurse noi.

Sara Diez, VP Private Label, Sustainability, D&I Product, spune: „Brandurile  noastre  reprezintă laboratorul inovativ din cadrul Zalando, un incubator de idei noi care își propune să contribuie la îmbunătățirea industriei de fashion, în special în domenii precum sustenabilitatea, circularitatea, diversitatea și incluziunea. Brandul propriu ZIGN conduce munca pe care o depunem în domeniul sustenabilității și al designului circular și contribuie la aspirația de a oferi clienților valoare și calitate la nivel excepțional, stimulând, în același timp, inovația. Îmi face plăcere să prezint clienților noștri noua colecție premium ZIGN Studio, care îmbină perfect designul realizat conform celor mai noi tendințe cu modularitatea, abordarea circulară și confortul zilnic.”

Conceptul creativ al primei colecții, toamnă/iarnă 2023, se bazează pe ideea de NATUREVERSE: interacțiunea dintre natură și tehnologie. Conceptul se reflectă în designul care îmbină materiale inovative și texturi naturale. Colecția prezintă contururi bine definite, reprezentări digitale și elemente cu textură inspirată de formațiunile geologice.

Colecția este acum disponibilă pentru clienții din toate piețele Zalando.

Zalando este o destinație de e-commerce lider în Europa pentru fashion și lifestyle. Fondată la Berlin în 2008, compania oferă o gamă largă de articole de îmbrăcăminte, încălțăminte, accesorii și beauty, la peste 50 de milioane de clienți activi din 25 de țări. Selecția de branduri internaționale include atât nume cunoscute la nivel global, cât și mărci locale. Zalando oferă o experiență de fashion completă pentru inspirație, inovație, interacțiune și cumpărături. Suntem totodată o companie de top axată pe tehnologie, așadar ne străduim să oferim soluții digitale pentru fiecare aspect al procesului și pentru toți cei implicați: de la clienți, la parteneri, la colaboratorii importanți ce fac parte din povestea Zalando. Viziunea noastră este să fim The Starting Point for Fashion, cu un impact net pozitiv pentru oameni și planetă.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related