Într-o lume în continuă schimbare, unde angajații, clienții și investitorii sunt tot mai atenți la impactul pe care mediul de business îl are asupra societății și planetei, este momentul să ne oprim și să reflectăm asupra direcției în care se îndreaptă organizațiile.
În acest context, pe 6 octombrie 2023, BusinessMark vă invită la conferința „Positive Business - a talk about ESG, sustainability, and positive impact in business”, în cadrul căreia specialiști din domeniu vor vorbi despre ce reprezintă un business agil și responsabil și cum arată axa binelui la nivel corporate.
Discuțiile se vor centra în jurul unor concepte cheie, precum: sustenabilitate, ESG și CSR. Cum aliniem raportarea la noile standarde, integrând indicatorii de sustenabilitate și mediu în planul de audit intern? Ce KPI trebuie să avem în vedere în raportarea ESG? Ce provocări aduce lipsa unui cadru de raportare uniform și unitar? Ce presupune evaluarea performanței unei companii pe baza factorilor de mediu, sociali și de guvernanță? Cum pot comunica companiile cu stakeholderii despre eficiența obiectivelor și rezultatelor de sustenabilitate, astfel încât să obțină credibilitate și să le câștige încrederea?
Acestea sunt doar câteva dintre subiectele ce vor fi abordate în cadrul sesiunilor de prezentări și panelului, la care vor participa:
- SPECIAL GUEST: Melina Taprantzi, Social Entrepreneur, SDGs and ESG Consultant / Trainer, Founder of Earth&Co and Wise Greece
- SPECIAL GUEST: Silvia Mazzanti, Head of Sustainability, Save The Duck
- SPECIAL GUEST: Sergey Petrov, CEO & founder, Pollenity
- Simona Petrescu, Director ESG, UniCredit Bank
- Teodora Mărăcineanu, Marketing Director, Electrolux Romania
- Oana Cojocaru, Sustainability Director, Globalworth Romania
- Ștefania Bătrînca, Corporate Affairs Manager, Bergenbier
- Magdalena Caramilea, Sustainability Director, Autonom
- Corina Blănaru, Partener, PKF Finconta ESG
- Ciprian Sandu, Sustainability & Public Affairs Manager, Provident Financial România
- Mircea Ilie, Coach și consultant de sustenabilitate, Argonautica Edu & Viitor Plus
- Mirela Tănase, Senior Partner, Strategy & Sales, Exploratist
- Cătălin Ivana, Solution Architect, Total Technologies
- Adrian Banu, Fleet Manager, Sezamo
Moderatorul conferinței va fi Daniel Drăgan, Managing Partner, BusinessMark.
Totodată, evenimentul va găzdui un ONG Corner la care vor fi prezenți reprezentanți ai mai multor organizații non-guvernamentale din România, care se implică activ în proiecte și activități cu impact social: Viitor Plus, The Social Incubator, Centrul FILIA, Asociația Pastel, CONCORDIA Academia și Nature Talks.
Veți putea afla mai multe despre munca lor, despre proiectele în derulare, și cum puteți să vă alăturați acestor inițiative sau să le sprijiniți. Vom avea standuri informative și reprezentanți ai ONG-urilor vor fi disponibili pentru discuții și întrebări.
Conferința este destinată liderilor și profesioniștilor din domeniu care doresc să fie parte a unui dialog despre viitorul business-ulurilor responsabile și sustenabile: CEOs, Directori Generali & Executivi, CSR Managers, Sustainability Managers, Marketing Managers, PR Managers, Corporate Affairs Managers, HR Managers, Supply Chain Managers, Business Development Managers, antreprenori.
Grupurile beneficiază de reduceri: 10% la achiziția a 2 bilete, 15% la achiziția a 3 bilete și 20% reducere la achiziția a peste 4 bilete.
Eveniment organizat de BusinessMark
Parteneri: Electrolux, UniCredit Bank, PKF Finconta ESG, Exploratist, EnergyPal, Total Technologies
Traducere asigurată de: Biroul de traduceri Champollion
Suport tehnic asigurat de: SCS
Eveniment susținut de: BRCC
Partener de monitorizare: mediaTrust
Parteneri media: Spotmedia.ro, IQads, SMARK, Cariere, Ziarul Bursa, angajatorulmeu.ro, Digital Business, Social Media România, Debizz, MATEK, Transilvania Business, Global Manager, Jurnalul de Afaceri, Administratie.ro, EventsMax, Revista Piața, Spațiulconstruit.ro, Top Business News, Ziarul 21, AntreprenorinRomânia.ro, Club Economic, România Durabilă, Economistul, PRwave, BusinessVoice
BusinessMark – events designed to make an impression!
Din 2013 organizăm evenimente business, în principal „concept propriu”, gândite și planificate de noi, de la idee și concept, până la implementare. Avem o abordare „all-industries” și dedicăm proiecte unei arii largi de industrii și domenii profesionale. Ne dorim să ne punem „amprenta” în viețile profesionale ale participanților, să producem un impact concret. Ne propunem să creăm contexte pentru schimb de experiență și creare de idei, contexte pentru dezvoltare, pentru a fi inspirat și a găsi partenerii potriviți.
Dincolo de evenimentele „concept propriu”, organizăm evenimente construite pentru partenerii noștri, evenimente gândite împreună cu aceștia și adaptate obiectivelor lor. Dacă ești în căutarea unei echipe profesioniste care să organizeze evenimente B2B, suntem alături de tine, pas cu pas. Poți conta pe experiența noastră în consultanță, suport în crearea și implementarea conceptului de eveniment, în managementul evenimentului de la creație, logistică, producție și până la optimizarea eficientă a bugetului.