Arctic câștigă locul I la Gala Employer Branding Awards, cu o inițiativă dedicată bunăstării angajaților

Arctic câștigă locul I la Gala Employer Branding Awards, cu o inițiativă dedicată bunăstării angajaților

Compania Arctic, liderul pieței de electrocasnice din România, a fost premiată în cadrul Galei Employer Branding Awards cu Locul I la categoria Best Benefits Strategy, pentru cel mai bun pachet de beneficii acordate angajaților, în cadrul inițiativei de wellbeing Arctic WellCare Journey.

Proiectul a fost demarat în 2022, iar prin intermediul WellCare Journey, Arctic și-a dorit să contribuie la sănătatea mintală a angajaților săi, încurajându-i, printre altele, să adopte un stil de viață sănătos, să mențină un echilibru între viața profesională și cea personală și susținându-i în practicarea activității fizice regulate. Această inițiativă vine în completarea direcției strategice a companiei, axată pe grija pentru oameni și pentru planetă, pe sustenabilitate, dar și pe tehnologii avansate.

Inițiativa Arctic WellCare Journey a cuprins atât o componentă online, cât și una offline. Pentru a facilita accesul angajaților la conținut relevant de dezvoltare personală, Arctic a creat o platformă în care a inclus resurse materiale variate necesare pentru a-i susține în această direcție, printre care sugestii de activități creative întreprinse alături de membrii familiei, articole despre nutriție, dar și materiale tip Do it Yourself sau dedicate activităților sportive.

Totodată, platforma a integrat și un program de recompensare, prin care angajații își pot folosi punctele acumulate pentru achiziționarea mai multor obiecte care să le susțină inițiativele de wellbeing. Arctic a organizat o serie de întâlniri periodice cu angajații care au abordat atât teme de dezvoltare personală, cât și activități sportive. Printre inițiativele dedicate bunăstării angajaților s-au numărat  sesiuni regulate de masaj, seminarii de gestionare a emoțiilor, organizarea unei Wellbeing Week, concursuri de gătit pentru părinți și copii, Christmas Tree Challenge sau Calendarul provocărilor zilnice.

„Misiunea Arctic este democratizarea tehnologiei și promovarea schimbărilor pozitive. Tot ceea ce facem este pus în slujba unui țel comun - acela de a trăi cu toții mai bine și mai sustenabil, împreună. Sunt onorat să am alături o echipă de top, cu care am reușit să consolidăm o cultură organizațională bazată pe grija profundă pentru oameni și planetă, dar și pe dorința de a evolua împreună. Programul Arctic WellCare Journey este axat pe fericirea și starea de bine a angajaților, care reprezintă motorul tuturor inițiativelor noastre și se reflectă în întreg lanțul valoric, de la mediul de lucru până la produsele pe care le punem pe piață și bucuria pe care o aducem utilizatorilor”, a declarat Murat Büyükerk, Chief Executive Officer Arctic.

„Este încă un pas înainte pe care îl facem cu inima deschisă și ne bucurăm că, în sprijinul imaginii solide de angajator cu care Arctic se mândrește, putem să punem bazele unor programe benefice pentru evoluția echipei. Suntem extrem de mulțumiți că Arctic WellCare Journey a fost primit cu brațele deschise, contribuind vizibil la bunăstarea fizică și emoțională a tuturor celor implicați, sprijinindu-le performanța, dezvoltarea și satisfacția. Fericirea și starea de bine a angajaților Arctic reconfirmă angajamentul companiei pentru crearea și menținerea unei culturi organizaționale sănătoase”, a adăugat Maria Tătaru, HR Director Arctic.

În urma acestui proiect, gradul de engagement al angajaților a crescut, în 2022, cu 16% față de anul precedent. Totodată, s-a înregistrat o creștere a numărului de promotori care recomandă platforma ca sursă potrivită de dezvoltare personală. Tot mai mulți angajați Arctic au devenit activi pe platformă, numărul lor crescând de la 264, în prima lună de la lansare, la 941 ulterior.

Inițiativa Arctic WellCare Journey a avut un impact pozitiv nu numai asupra angajaților, ci și asupra comunității, prin beneficiile care s-au făcut simțite și la nivelul familiilor angajaților.

Proiectul a contribuit la creșterea atractivității Arctic ca angajator, compania situându-se pe un trend ascendent din acest punct de vedere, potrivit datelor Employer Brand Research 2023, obținute pe baza unui studiu realizat de grupul Randstad, jucător mondial în servicii de recrutare. Conform acestui studiu, la nivel naţional, atractivitatea Arctic a crescut de la 46,3% în 2021 la 54% în 2023. Totodată, compania este angajatorul din sectorul de producţie cu cea mai mare notorietate în partea de sud a ţării, atractivitatea companiei în această zonă atingând 62,9% în 2023 de la 53,4% în 2021. Printre categoriile demografice pentru care Arctic a devenit un angajator mai atractiv se numără generaţia X și generaţia Z.

Arctic este liderul pieței de electrocasnice din România. Cu o istorie de peste jumătate de secol, compania exportă în prezent 84% din producția totală în peste 80 de țări. Arctic este parte din grupul Arçelik din 2002, perioadă în care și-a crescut semnificativ atât cifra de afaceri, cât și capacitatea de producție, integrând sustenabilitatea ca parte centrală a modelului său de afaceri.

Compania deține în România două dintre cele mai mari fabrici de electrocasnice din Europa continentală, fabrica de la Găești unde au fost produse până în prezent peste 42 de milioane de aparate frigorifice și fabrica de mașini de spălat din Ulmi, prima fabrică Industry 4.0 din România, dotată cu cele mai recente tehnologii în materie de robotizare, inteligență artificială, machine learning și automatizare a proceselor. Datorită performanțelor sale în materie de sustenabilitate, fabrica din Ulmi a fost desemnată de către Forumul Economic Mondial (WEF) drept unul dintre cele mai verzi centre de producție din lume, primind statutul de Sustainability Lighthouse, unul dintre puținele de acest tip din Europa. 

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Pozitii

Sectiune



Branded


Related