Raiffeisen Digital Bank oferă clienților noi până la 200 de lei cashback

Raiffeisen Digital Bank oferă clienților noi până la 200 de lei cashback

Raiffeisen Digital Bank AG (RDB) a lansat o promoție prin care clienții noi pot primi 50% cashback (până la 200 lei) pentru tranzacțiile online și utilizarea funcționalității unice „Pay&Rate”. Promoția este limitată la primii 2.000 de clienți care își deschid contul până la 30 noiembrie 2023 și îndeplinesc criteriile de eligibilitate.

Pentru a beneficia de oferta cu 50% cashback, clientul trebuie să deschidă un cont curent pentru prima dată prin aplicația Raiffeisen Digital Bank în perioada 1 octombrie-30 noiembrie 2023 și să utilizeze cardul virtual pentru minimum 3 cumpărături online. Contul este gratuit, iar deschiderea acestuia nu durează mai mult de 10 minute. Cardul virtual este disponibil imediat pentru utilizare și poate fi înrolat în portofele digitale. Pentru a primi bonusul maxim de 200 lei, clientul trebuie să facă tranzacții online eligibile de cel puțin 400 lei și să le evalueze utilizând Pay&Rate.

Funcționalitatea Pay&Rate a fost lansată de Raiffeisen Digital Bank în iunie 2023, cu scopul de a crea o comunitate de utilizatori informați, care iau decizii de cumpărare mai bune, pe baza unui sistem de evaluări reale ale comercianților de către utilizatori. Acesta permite clienților să evalueze experiența lor cu comercianții direct în aplicația RDB. Evaluarea poate fi făcută doar de către clienții RDB, după o tranzacție la comerciantul respectiv. Aceasta este garanția faptului că sistemul este unul de încredere, fiind eliminate evaluările false sau anonime.

Oferta noastră se situează la intersecția a trei trenduri majore: banking digital, e-commerce și economie colaborativă. Ca bancă digitală, răspundem unei nevoi în creștere de service bancare simple și accesibile 100% online. Apoi, clienții se bucură de avantajele comerțului electronic și cumpără tot mai mult online, iar noi  îi sprijinim cu tranzacții sigure prin intermediul cardului nostru virtual. Iar într-o economie digitală și colaborativă în care încrederea este esențială, noi contribuim printr-un sistem de evaluare a comercianților bazat pe o comunitate de utilizatori reali”, spune Sorin Stanciu, Country Manager pentru România la Raiffeisen Digital Bank.

Pay&Rate e o funcționalitate specială pentru clienții din România. Pe lângă plăți online în siguranță, acum le oferim și posibilitatea de a evalua comercianții și îi încurajăm să împărtășească experiența lor de cumpărare cu alții, contribuind la crearea unui ecosistem bazat pe încredere. Suntem încă la început și ne propunem să dezvoltăm în continuare sistemul împreună cu clienții noștri”, spune Jakub Malach, Board Member la Raiffeisen Digital Bank.

Raiffeisen Digital Bank AG, cu sediul în Viena-Austria, face parte din strategia de digitalizare pe termen lung la nivel internațional a grupului Raiffeisen Bank International, care se concentrează pe îmbunătățirea constantă a valorii oferite clienților în cele 12 țări din Europa Centrală și de Est, dar și pe investiții în noi modalități de a răspunde nevoilor clienților, atât pe piețe noi, cât și pe cele existente.  

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related