BusinessMark revine, pe 19 octombrie 2023, la Oradea cu un nou proiect dedicat comunității locale de specialiști în resurse umane. Conferința „MAGNETICO. How to attract and retain talents improving employer branding and creating meaningful HR practices” va reuni la Hotel Ramada 17 specialiști români și internaționali care vor aborda provocările cu care se confruntă organizațiile în 2023 atunci când vine vorba de atragerea și păstrarea talentelor.
Ce nevoi au angajații în contextul provocărilor cu care ne-am confruntat în ultimii trei ani? Mai este flexibilitatea muncii un criteriu prioritar în alegerea unui loc de muncă sau se uită ei mai degrabă la stabilitatea locului de muncă? Însă cum se definește în prezent stabilitatea? Și cât de mult contează factorul salarial în această ecuație?
Trăim un moment unic în istoria muncii, în care avem 5 generații ce se află în același timp în organizații. Cei din Generația Z își doresc ca munca lor să aibă un scop și sunt atenți la impactul pe care compania îl are asupra mediului. Însă ce își doresc angajații din celelalte generații și cum creăm un mediu de lucru și o cultură organizațională în care toți să se simtă văzuți, valorizați? Ce nevoi are fiecare dintre aceste generații și cu ce provocări se confruntă liderii, dar și oamenii de HR, în a-i aduce pe toți la aceeași masă?
Discutăm despre toate acestea în cadrul celor două sesiuni de prezentări și panelului de dezbatere moderat de Daniel Drăgan, Managing Partner, BusinessMark.
- SPECIAL GUEST: Luciano Pollastri, Global Talent Director, Amadeus
- SPECIAL GUEST: Ty Jernstedt, Founder, Remix Coaching
- Raluca Stamate, Talent Acquisition & Employer Branding Manager, Rompetrol – KMG International
- Gabriela Kalman, HR Business Partner, ebm-papst Automotive & Drives Oradea, ebm-papst Automotive & Drive
- Gyöngyi Hunyadi, HR Manager, VCST AUTOMOTIVE PRODUCTION Alba Iulia
- Claudia Vidican, Human Resources Manager, iwis mobility systems
- Oana Ilie, Director de resurse umane, Tazz
- Loredana Suiugan, Human Resources ManagerH, Eltex Recycling
- Delia Pușcă, HR Manager, Talent Acquisition and Engagement, AstorMueller
- Mirela Tănase, Senior Partner, Strategy & Sales, Exploratist
- Aurelian Chitez, Director of Sales, Romanian Software
- Mitel Spătaru, Tax Partner, Crowe România
- Robert Schmidt, Business Development Manager, Smartree
- Bogdan Băbălău, Talent Acquisition Manager, Plexus Corp
- Mihaela Colesnic, Tax & Legal Manager, Romanian Software
- Leonard Rizoiu, Fondator & General Manager, leoHR
- Adrian Dinu, CEO, CREASOFT
Proiectul „Magnetico” va continua, în luna noiembrie, la Timișoara și Sibiu, și este destinat liderilor și profesioniștilor din domeniu care doresc să fie parte a unui dialog despre viitorul muncii și al departamentului de HR, recrutare, atragere și retenție de talente: HR Managers, HR Directors, HR Business Partners, Talent Acquisition Managers, Employer Branding Managers, Culture Managers, Talent Acquisition Managers, Internal & External Communication Managers, HR, PR & employer branding consultants, General Directors, Team Leaders.
Grupurile beneficiază de reduceri: 10% la achiziția a 2 bilete, 15% la achiziția a 3 bilete și 20% reducere la achiziția a peste 4 bilete.
Un eveniment: BusinessMark
Parteneri: Rompetrol – KMG International, Romanian Software, ebm-papst Automotive & Drives Oradea, Macromex, Smartree, Exploratist, Crowe, CREASOFT
Parteneri media: spotmedia.ro, IQads, SMARK, Portal HR, Ziarul Bursa, Revista Cariere, Social Media România, Revista de HR, Debizz, Jurnalul de Afaceri, administratie.ro, Global Manager, Events Max, Revista Piața, Transilvania Business, Top Business News, Business Voice, Spatiulconstruit.ro, Digital Business, Ziarul 21, PRwave, AntreprenorinRomania.ro, Club Economic, Economistul, Bănățeanul, Express de Banat, Arad24.net, Angajatorulmeu.ro, România Durabilă, MATEK
BusinessMark – events designed to make an impression!
Din 2013 organizăm evenimente business, în principal „concept propriu”, gândite și planificate de noi, de la idee și concept, până la implementare. Avem o abordare „all-industries” și dedicăm proiecte unei arii largi de industrii și domenii profesionale. Ne dorim să ne punem „amprenta” în viețile profesionale ale participanților, să producem un impact concret. Ne propunem să creăm contexte pentru schimb de experiență și creare de idei, contexte pentru dezvoltare, pentru a fi inspirat și a găsi partenerii potriviți.
Dincolo de evenimentele „concept propriu”, organizăm evenimente construite pentru partenerii noștri, evenimente gândite împreună cu aceștia și adaptate obiectivelor lor. Dacă ești în căutarea unei echipe profesioniste care să organizeze evenimente B2B, suntem alături de tine, pas cu pas. Poți conta pe experiența noastră în consultanță, suport în crearea și implementarea conceptului de eveniment, în managementul evenimentului de la creație, logistică, producție și până la optimizarea eficientă a bugetului.