Complice.ro: Dublare a vânzărilor pe segmentul corporate. Cifra de afaceri a crescut cu 90% în primele 9 luni ale anului, la 470.000 euro, peste cifra totală a anului 2022

Complice.ro: Dublare a vânzărilor pe segmentul corporate. Cifra de afaceri a crescut cu 90% în primele 9 luni ale anului, la 470.000 euro, peste cifra totală a anului 2022
Oana Pascu, fondator Complice.ro

Complice.ro, curator și furnizor de experiențe pentru persoane fizice și companii, încheie primele 9 luni ale anului cu o cifră de afaceri de 470.000 de euro, în creștere cu 90% față de aceeași perioadă a anului trecut. Dinamica pozitivă se datorează interesului tot mai ridicat al companiilor de a-și conecta echipele, de a le readuce la birou, de a-și consolida cultura organizațională prin intermediul evenimentelor personalizate și a experiențelor inedite.

Experiențele comandate de companii, pentru inițiative de premiere, recunoaștere a meritelor sau loializare, precum și cele integrate în evenimente experiențiale inedite, au generat în primele 9 luni ale anului o dublare a cifrei de afaceri pe segmentul corporate.

„Experiențele la birou au devenit un element extrem de important în dezvoltarea culturii organizaționale, în conectarea și consolidarea echipei. Se simte, de fapt, nevoia tot mai stringentă a companiilor de a crea contextul pentru a aduce oamenii împreună. Fie că vorbim despre teambuilding-uri, lansări sau aniversări, ateliere creative, evenimente tematice pentru angajați sau parteneri, fiecare experiență gândită de noi, la birou sau în afara lui, este concepută pentru a stimula creativitatea, a consolida relațiile și cooperarea între participanți, dar și de a aduce un suflu nou la locul de muncă”, precizează Oana Pascu, fondator Complice.ro

Numărul comenzilor înregistrate de Complice.ro în primele 9 luni ale anului a crescut cu 90% față de perioada similară a anului trecut, iar media acestora se situează în jurul valorii de 435 euro, în creștere cu aproape 30% față de 2022. Pe segmentul rezidential media comenzii se menține la 130  Euro, în timp ce valoarea medie a pachetelor de experiențe alese de companii în primul semestru al anului s-a situat în jurul a 4000 euro, în creștere cu 90% față de aceeași perioadă a anului trecut.

Dinamica pozitivă a generat o creștere cu 90% ori a cifrei de afaceri față de anul trecut, ajungând la 470.000 de euro pentru primele 9 luni ale anului, depășind cifra de afaceri înregistrată în întregul an 2022.

 

Ce experiențe aleg companiile

În mediul corporate, în primele 9 luni, cele mai solicitate au fost activitățile outdoor menite să creeze contextul ca oamenii să se conecteze și să se cunoască personal, să comunice, să coopereze, să se bucure de timp și de experiențe împreună, totul într-un alt decor.

„Prin experiențele de echipa inedite, personalizate, facilităm, în primul rând, legături autentice între membrii echipei. Totdeauna căutăm să oferim un mediu propice în care oamenii să se conecteze, să se apropie, să își descopere sau să își stimuleze talentele și să contribuie la succesul colectiv. Sentimentul de apartenență are un impact direct asupra productivității și retenției, iar experiențele fac ca fiecare membru al echipei să se simtă parte integrantă a unei comunități puternice și unite”,  adaugă Oana Pascu.

În ceea ce privește experiențele de grup, preferate rămân experiențele de tip treasure hunt în orașe, parcuri sau păduri, activitățile de construit obiecte sau lucruri concrete, atelierele de cupaje ori degustările private, toate având ca obiectiv aducerea echipelor împreună, într-o manieră inedită și antrenantă.

De asemenea, pachetele FlexiBox – care pot conține chiar și zeci de experiențe din categorii diverse (adrenalină, gourmet, relaxare, călătorii etc) într-un buget predefinit, destinatarul alegând singur experiența preferată - își mențin locul fruntaș în topul preferințelor clienților corporate când vine vorba de cadouri, premii ori recompense pentru angajați.

 

Experiențele de zbor, preferate de clienții residential

În ceea ce privește clienții individuali, în topul celor mai comandate experiențe se află cea de pilot de avion pentru o zi, experiența într-un simulator de zbor Boeing, plimbarea cu o mașinuță Hot Rod”, cazare și degustare de vin la cramă, terapia prin plutire. O intrare importantă în topul popularității pe Complice.ro au avut-o și cardurile cadou, introduse în portofoliul Complice în decursul acestui an, care au generat aproape 5% din vânzările pe segmentul de persoane fizice.

„Ultimul trimestru al anului este cel mai intens pentru noi, iar anul acesta cererea de evenimente corporate sau de experiențe individuale folosite ca instrumente de reward & recognition este în creștere față de anii trecuți. La fel, pe segmentul rezidențial, sezonul cadourilor își pune amprenta pozitivă pe numărul de comenzi. Dacă în primele 9 luni ale anului, clienții accesează experiențe de care să se bucure chiar ei, individual sau în familie, în ultimele 3 luni ale anului, la mare căutare sunt cadourile sub formă de experiență, mai ales pachetele flexibile Flexibox” mai spune Oana Pascu.

Complice.ro este curator de experiențe care creează contexte pentru ca fiecare dintre noi să ne bucurăm de viață experimentând activități inedite sau aprofundând pasiuni mai vechi.

Pachetele de experiențe sunt orientate atât către zona de business (oferind un portofoliu extins de soluții alternative de reward, recognition și incentive pentru angajați, clienți și parteneri de afaceri, dar și soluții creative pentru evenimentele corporate), cât și către zona B2C (experiențe de dezvoltare personală, relaxare, adrenalina și multe altele) pentru cei care își doresc să adune și să ofere de-a lungul vieții amintiri, nu obiecte.

În cei peste 8 ani de când activează pe piață, Complice.ro a livrat mai mult de 4.000 de experiențe inedite pentru clienți pe segmentele B2B si B2C, dintr-un portofoliu care include peste 250 de experiențe predefinite pe site, construite cu ajutorul a peste 150 de parteneri din București, dar și din restul țării și chiar de peste hotare.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related