Noi branduri în AFI Cotroceni

Noi branduri în AFI Cotroceni

AFI Cotroceni, cel mai mare mall din România, a continuat în a doua jumătate a anului diversificarea mixul de chiriași, deschizându-se noi magazine ale unor branduri internaționale extrem de cunoscute și așteptate, printre care Primark, HalfPrice, Enzo Bertini, Epantofi Modivo, Barbour, precum și un concep nou de magazin al brandului Body Shop.

In plus, câteva insule s-au deschis pe principalele coridoare ale mall-ului – Velocita, Ploom,  Pirin Hill și  NailsUp.

Noii chiriași ai AFI Cotroceni completează gama de produse şi servicii existentă, integrându-se perfect în mixul de retaileri deja existent,  acoperind o suprafață de 8.000 mp.

„Dezvoltarea mixului de chiriași este un proces care nu se încheie niciodată pentru echipa AFI Cotroceni, acum clienții noștri având si mai multe opțiuni de shopping și mai multe experiențe. Accesibilitatea, mixul de chiriași si opțiunile de entertainment sunt punctele noastre forte  iar în următoarea perioadă vom oferi noi motive de a vizita AFI Cotroceni.”, a declarat Anca Buzatu, Marketing Manager.

În premieră pe piața locală, HalfPrice a deschis la parterul mall-ului  un concept și o poziționare unică pe piață, venind în întâmpinarea clienților cu o combinație atractivă de mărci globale. 

Magazinul multibrand high-class Enzo Bertini s-a deschis în luna septembrie, „affordable luxury” fiind unul din criteriile de selectare a brandurilor în magazin,  clienții „Enzo Bertini” bucurându-se  de produse atractive, confortabile, de noutăți în materie de design, toate, în același timp, la un preț accesibil.

Peste  300 de branduri sunt acum în cel mai mare mall din România, 60% dintre ele fiind locații-ancoră atât în segmentul fashion și beauty, cât și în ariile de sport, electronice și  home&deco.

Inaugurat în 2009, AFI Cotroceni este cel mai mare mall din România, cu o suprafață comercială închiriabilă de peste 90.000 mp. AFI Cotroceni pune la dispoziția clienților săi zeci de branduri de fashion & accesorii, electronice sau home & deco, cel mai mare food court dintr-un spațiu comercial din România, dar și o zonă generoasă de entertainment, care cuprinde numeroase oportunități de petrecere a timpului liber. Dintre acestea, cele mai apreciate de vizitatori sunt sala de cinema IMAX care are cel mai mare ecran din țară, patinoarul indoor sau Museum of Senses – un spațiu expozițional unic care propune o călătorie într-o lume a senzațiilor și iluziilor optice.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related